En heroïnehoer is één woordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef 690nm het volgende:
[..]
[..]
Heroïnehoer is de hyponiem.
Hoerenlopers kicken niet per definitie op heroïne hoeren... Een heroïne hoer is wel een hoer maar een hoer geen heroïne hoer.
Uhuh... en zo zie je maar weer... ook om half 3 's nachts zitten de taalpuristen de posters nog op de huid.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heroïnehoer is één woord
Op is psycho , hij denkt dat er een hogere orde is die een hekel heeft aan mensen met spierwitte huid en deze via een kaascomplot vergiftigd zodat hun huid door het eten van gele kaas heel vies geel word waardoor joden en arbieren en negers opeens heel knap lijken,,, totaal geschrift, zo een figuur moeten ze opsluiten als het aan mij ligt...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben ik serieus de enige die geen drol van de OP snapt?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:30 schreef pionnetje het volgende:
[..]
Op is psycho , hij denkt dat er een hogere orde is die een hekel heeft aan mensen met spierwitte huid en deze via een kaaskleurstoffen complot vergiftigd zodat hun huid door het eten van ( chemische ) gele kaas heel vies geel word waardoor joden en arbieren en negers opeens heel knap lijken,,, totaal geschrift, zo een figuur moeten ze opsluiten als het aan mij ligt...
ja idd kijk maar naar simpsons daar is ook geel geworde do overkosumptie vn kaasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:33 schreef Life2.0 het volgende:
ja iedereen lachen maar ts heeft gelijk
Kaas van de AH is dan ook funest voor je lever.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef pionnetje het volgende:
mailde laatst de ah, en vroeg dat maar kreeg geen antwoord, en volgens mij ( weet ik niet 100
% zeker ) word je als je een witte huid hebt ook nog eens knal lelijk geel achtig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |