SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:11 schreef Paardlants het volgende:
Iemand zin om gepijpt te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat betekend een nee neem ik aan?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:11 schreef Paardlants het volgende:
Iemand zin om gepijpt te worden?gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pluk de haahr
wel raar eigenlijk dat ik dat plaatje te zien kreeg toen ik op tieten zocht bij Googlequote:
Gellukkig is etenstijd alweer een poosje geledenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:14 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gellukkig is etenstijd alweer een poosje geleden
Ben benieuwd naar het gewone plaatjequote:
Dat ziet er anders uit...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het gewone plaatje
Dat meen je nietquote:
Zeker meen ik dat... ik hou jou niet voor de gek...quote:
Is dat nou je moeder?quote:
Je kan ook niet kijken..quote:
quote:
Dat is wel te zien aan die kop jaquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel te zien aan die kop ja
lul niet, dat is je moeder nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, geil wijf hè.#incest #urk
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik snap dit soort zooi niet echt.quote:
Nee, is mijn zusje eigenlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lul niet, dat is je moeder niet
Dat had ik nou ook met jouw plaatje..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dit soort zooi niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |