quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Rijst het volgende:
ben sinds kort begonnen aan Sherlock. Eerste 2 afleveringen gezien. Echt een coole show.
Ja maar dat bedoel ik. Heb het idee dat als ik die Avengers/Capt Amerika/Spiderman shit in een andere volgorde kijk dat ik dan de helft mis...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cap America is dat ook, maar die laatste film was wel supertof. Die kan ook nog op het lijstje trouwens Zhano
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Rijst het volgende:
ben sinds kort begonnen aan Sherlock. Eerste 2 afleveringen gezien. Echt een coole show.
Valt wel mee. Enige wat ze echt met elkaar te maken hebben is vaak het stukje na de aftiteling.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik. Heb het idee dat als ik die Avengers/Capt Amerika/Spiderman shit in een andere volgorde kijk dat ik dan de helft mis...
idd ja. Zag die filmposter maar die gasten zijn ook niks veranderdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:54 schreef Zhano het volgende:
Ontdekte laatst ook dat er een 2e film is van de Inbetweeners
Moet ook nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd ja. Zag die filmposter maar die gasten zijn ook niks veranderd
Ik vond de Britse versie niet echt tof. Heb toevallig wel die pilot een maandje geleden ofzo zitten kijken met Joel McHalequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:59 schreef Zhano het volgende:
Heb jij trouwens the IT Crowd gezien Tim? Er schijnt een pilot te zijn van de gecancelde US versie, met die dude van Community als Roy
Joel Mchale zit ook overal in laatste tijd, zag hem ook al langskomen in Deliver us from Evilquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de Britse versie niet echt tof. Heb toevallig wel die pilot een maandje geleden ofzo zitten kijken met Joel McHale
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xmjpk4_the-it-crowd-us-pilot_fun
Deze pilot is wel al heel oud hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Joel Mchale zit ook overal in laatste tijd, zag hem ook al langskomen in Deliver us from Evil
Oh, omdat je zei een maandje geleden dacht ik die zal wel recent zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze pilot is wel al heel oud hoor
Onkijkbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de Britse versie niet echt tof. Heb toevallig wel die pilot een maandje geleden ofzo zitten kijken met Joel McHale
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xmjpk4_the-it-crowd-us-pilot_fun
Tering, ps4 is een honderd euro goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiekoop
En dit was 2 maanden geleden wel interessant geweest
[ afbeelding ]
PS4 kost 230?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tering, ps4 is een honderd euro goedkoper
Je moet bij Marvel onderscheid maken, want die rechten liggen bij allerlei verschillende maatschappijen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Daredevil en Ghostrider waren niet zo heel goed
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:37:19Krijgen net de bevestiging binnen dat de transfer van Leroy Fer van Norwich City naar QPR is afgerond. Hij heeft getekend voor drie jaar. reageer retweet
Ant man wist ik wel, maar daar ben ik niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Er komt overigens ook een Fantastic 4 reboot aan (geen Jessica Alba meer).
Ik zou het niet weten, ik lees die strips niet en hij zat ook niet in de jaren '90 tekenfilms die ik keekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ant man wist ik wel, maar daar ben ik niet zo'n fan van
Was dan ook 1 million ways to die in the west gaan kijken.quote:
Die Cap America acteur zat daar nog in..die vorige Fantastic 4quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Er komt overigens ook een Fantastic 4 reboot aan (geen Jessica Alba meer).
Ja als die vuur-dude toch? F4 wel gezien ja, Albaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Cap America acteur zat daar nog in..die vorige Fantastic 4
Genoeg gereedschap in de familie denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, moet je nog een boor?
[ afbeelding ]
Kun je je nieuwe tv ophangen
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Genoeg gereedschap in de familie denk ik.
Nooit van gehoord. Zegt wss wel genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Is Hisense een fatsoenlijk merk? Best een leuke tv nu
Klopt, maar ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zegt wss wel genoeg.
Moet wel meuk zijn als het er te goed uit ziet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ziet er wel goed uit
[ afbeelding ]
Ik zou wachten tot er een Buddha TV langskomt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ziet er wel goed uit
[ afbeelding ]
Ja, want een rekenmachine op "zonne"-energie kan je ook alleen buiten gebruikenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Toetsenbord op zonne-energie. Voor iedereen die zijn desktop buiten heeft staan![]()
Zal nu stoppen met die shit hier posten
Nee natuurlijk niet, maar ook bij die vind ik zonne- energie een wat verkeerd woord, aangezien die apparaten de zon wss nauwelijks gaan zienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, want een rekenmachine op "zonne"-energie kan je ook alleen buiten gebruiken
Wider suction mouthquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |