SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Great goal Dani Alves:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh ik zag hem net pas voorbij komenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat is weer wat anders..die is er al een paar weken (los van die NL subs). Bij deze versie zijn de Aziatische subs eraf gecropped geloof ik?De NL subs staan gewoon over de Aziatische subs geplakt, maar het is totaal niet storend.
Rijst kan dus kiezen welke versie hij kijkt![]()
![]()
Seems nicequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je mij 50 euro overmaakt stuur ik je ook wel een doos met wat spullen erinApes al gezien?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Deze is wel chill, en mag hopen dat die TV er niet bij zat
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is de beste, laptopje van 500 euro erinoveral dat toetsenbord ook echt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Apes was echt supertof in de bios.
22 jump street was wel leuk, maar duurde wel wat te lang voor dat type film. Guardians of the galaxy wil ik ook nog zien.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja die heeft niemand gekochtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]overal dat toetsenbord ook echt
Ben je mooi klaar mee, zon S4 met een defect stickerquote:Bla bla bla
Tapblet Archeos 90 g4 59,95
Sony Koptelefoon geen type...
Esprit Horloge geen type...
Nina Ricci L'air 29,95
Vogel multipack ipad houder 29,95
S4 mini met sticker defect.... 199,00![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Guardiansquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
22 jump street was wel leuk, maar duurde wel wat te lang voor dat type film. Guardians of the galaxy wil ik ook nog zien.![]()
Morgen ga ik Expendables 3 even checkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die vond ik echt matig. Wel aardig popcornvermaak altijd, maar de vorige 2 waren veel toffer. Nu gaat de halve film over van die jonge onbekende mensen ipv die oude bazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Guardians![]()
Morgen ga ik Expendables 3 even checkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen van allen nog een goede versie vanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
22 jump street was wel leuk, maar duurde wel wat te lang voor dat type film. Guardians of the galaxy wil ik ook nog zien.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen van allen nog een goede versie vanmaar zal ook wel nog geen goede versie hebbenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is jouw probleemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen van allen nog een goede versie van
Bad Neighbours
Locke
300 deeltje 2
Transcendence
Need for speed
Noah
Sabotage
Spiderman 2
Wat recent werk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik verwacht er ook niet veel van, maar lijkt me idd prima popcornvermaakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vond ik echt matig. Wel aardig popcornvermaak altijd, maar de vorige 2 waren veel toffer. Nu gaat de halve film over van die jonge onbekende mensen ipv die oude bazen.
A milllion ways to die in the west al gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen van allen nog een goede versie vanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Raid 2 wel joh, al best lang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
maar zal ook wel nog geen goede versie hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh nicequote:
Neighbours, NFS en sabotage al gezien. Noah lijkt me van die bijbelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem
Bad Neighbours
Locke
300 deeltje 2
Transcendence
Need for speed
Noah
Sabotage
Spiderman 2
Wat recent werk.meuk. Spiderman, is dat een vervolg op die ene met Toby?
Nope, ff kopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik verwacht er ook niet veel van, maar lijkt me idd prima popcornvermaak
[..]
A milllion ways to die in the west al gezien?Is GVD een tv seriequote:Binnenkort ff checken
![]()
![]()
Miniserie die ik op aanraden van Timdb86 heb gekeken, zeker de moeite waardquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neighbours, NFS en sabotage al gezien. Noah lijkt me van die bijbelmeuk. Spiderman, is dat een vervolg op die ene met Toby?
[..]
Nope, ff kopen
[..]
Is GVD een tv serieBinnenkort ff checken
![]()
![]()
Ja maar heb nog wel seriesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Miniserie die ik op aanraden van Timdb86 heb gekeken, zeker de moeite waard![]()
![]()
JamesssssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dan kan ik dus beter eerst deel 1 pakkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Spiderman is een nieuwe trilogie, zonder Toby
Deze had ik het over, was blijkbaar ook al deel 3![]()
![]()
Ik vind die nieuwe trilogie wel toffer eigenlijk. Die eerste 2 delen nu tenminste.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dan kan ik dus beter eerst deel 1 pakken
[ afbeelding ]
Deze had ik het over, was blijkbaar ook al deel 3
Toby was ook echt
Die 3e spiderman met Toby was echt de ultieme oogaids. Toen werd hij emo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben een beetje de weg kwijt met al die Marvel meukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe trilogie wel toffer eigenlijk. Die eerste 2 delen nu tenminste.
Toby was ook echt
Die 3e spiderman met Toby was echt de ultieme oogaids. Toen werd hij emo.![]()
![]()
EA zal de centjes wel ruiken, dus ik verwacht er eigenlijk wel een nuquote:
Al zijn er zoveel James versies..misschien gewoon een Real versie uitbrengen met dezelfde rating als zijn laatste IF ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit had ik dus ook. Geen idee of ik de vorige spoderman heb gezien, maar laatste de nieuwste gekekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de weg kwijt met al die Marvel meuk![]()
![]()
beetje meer respect ja Marvel films zijn qualityquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:43 schreef Zhano het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt met al die Marvel meuk![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
beetje meer respect ja Marvel films zijn quality![]()
![]()
Daredevil en Ghostrider waren niet zo heel goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
beetje meer respect ja Marvel films zijn quality
GRAAG VERWIJDEREN![]()
toch geen motm jamesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja maar dat zijn ook stomme superheroes dus logisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Daredevil en Ghostrider waren niet zo heel goed![]()
Cap America is dat ook, maar die laatste film was wel supertof. Die kan ook nog op het lijstje trouwens Zhanoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja maar dat zijn ook stomme superheroes dus logisch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was wel echt hands
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Rijst het volgende:
ben sinds kort begonnen aan Sherlock. Eerste 2 afleveringen gezien. Echt een coole show.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar dat bedoel ik. Heb het idee dat als ik die Avengers/Capt Amerika/Spiderman shit in een andere volgorde kijk dat ik dan de helft mis...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cap America is dat ook, maar die laatste film was wel supertof. Die kan ook nog op het lijstje trouwens Zhano![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Rijst het volgende:
ben sinds kort begonnen aan Sherlock. Eerste 2 afleveringen gezien. Echt een coole show.![]()
![]()
Valt wel mee. Enige wat ze echt met elkaar te maken hebben is vaak het stukje na de aftiteling.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik. Heb het idee dat als ik die Avengers/Capt Amerika/Spiderman shit in een andere volgorde kijk dat ik dan de helft mis...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat Spiderman en Wolverine niet in The Avengers zitten
In de comics zaten ze er wel bij (deze groep)GRAAG VERWIJDEREN![]()
idd ja. Zag die filmposter maar die gasten zijn ook niks veranderdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:54 schreef Zhano het volgende:
Ontdekte laatst ook dat er een 2e film is van de Inbetweeners
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet ook nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd ja. Zag die filmposter maar die gasten zijn ook niks veranderdAl zal het wel niet zo goed zijn als de serie, net als de eerste film.
![]()
Heb jij trouwens the IT Crowd gezien Tim? Er schijnt een pilot te zijn van de gecancelde US versie, met die dude van Community als Roy![]()
![]()
Ik vond de Britse versie niet echt tof. Heb toevallig wel die pilot een maandje geleden ofzo zitten kijken met Joel McHalequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:59 schreef Zhano het volgende:
Heb jij trouwens the IT Crowd gezien Tim? Er schijnt een pilot te zijn van de gecancelde US versie, met die dude van Community als Roy
http://www.dailymotion.com/video/xmjpk4_the-it-crowd-us-pilot_funAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Joel Mchale zit ook overal in laatste tijd, zag hem ook al langskomen in Deliver us from Evilquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de Britse versie niet echt tof. Heb toevallig wel die pilot een maandje geleden ofzo zitten kijken met Joel McHale
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xmjpk4_the-it-crowd-us-pilot_funDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze pilot is wel al heel oud hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Joel Mchale zit ook overal in laatste tijd, zag hem ook al langskomen in Deliver us from Evil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, omdat je zei een maandje geleden dacht ik die zal wel recent zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze pilot is wel al heel oud hoor
Hij ziet er idd wat minder gespierd uit als in laatste seizoen community
Elke dag![]()
Onkijkbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de Britse versie niet echt tof. Heb toevallig wel die pilot een maandje geleden ofzo zitten kijken met Joel McHale
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xmjpk4_the-it-crowd-us-pilot_funcringe.
![]()
Tering, ps4 is een honderd euro goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiekoop
En dit was 2 maanden geleden wel interessant geweest
[ afbeelding ]![]()
PS4 kost 230?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tering, ps4 is een honderd euro goedkoper
Elke dag![]()
Je moet bij Marvel onderscheid maken, want die rechten liggen bij allerlei verschillende maatschappijen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Daredevil en Ghostrider waren niet zo heel goed
Marvel is pas begonnen met hun "Marvel Cinematic Universe" vanaf Iron Man, alles van daarvoor valt er eigenlijk totaal buiten
En cross-overs met Spider-Man / X-Men gaat niet vanwege de rechten. Ze zijn nu bezig met Dr Strange en Ant-Man als nieuwe franchises.![]()
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:37:19Krijgen net de bevestiging binnen dat de transfer van Leroy Fer van Norwich City naar QPR is afgerond. Hij heeft getekend voor drie jaar. reageer retweet
![]()
Ant man wist ik wel, maar daar ben ik niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Er komt overigens ook een Fantastic 4 reboot aan (geen Jessica Alba meer).
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik zou het niet weten, ik lees die strips niet en hij zat ook niet in de jaren '90 tekenfilms die ik keekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ant man wist ik wel, maar daar ben ik niet zo'n fan van![]()
![]()
Was dan ook 1 million ways to die in the west gaan kijken.quote:
Heb transendence in de bios gezien en vond het nogal een tegenvaller idd
Elke dag![]()
Die Cap America acteur zat daar nog in..die vorige Fantastic 4quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Er komt overigens ook een Fantastic 4 reboot aan (geen Jessica Alba meer).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja als die vuur-dude toch? F4 wel gezien ja, Albaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Cap America acteur zat daar nog in..die vorige Fantastic 4![]()
![]()
Genoeg gereedschap in de familie denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, moet je nog een boor?
[ afbeelding ]
Kun je je nieuwe tv ophangen![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Genoeg gereedschap in de familie denk ik.![]()
Is Hisense een fatsoenlijk merk? Best een leuke tv nuDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nooit van gehoord. Zegt wss wel genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Is Hisense een fatsoenlijk merk? Best een leuke tv nu![]()
Klopt, maar ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zegt wss wel genoeg.
Elke dag![]()
Moet wel meuk zijn als het er te goed uit ziet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ziet er wel goed uit
[ afbeelding ]![]()
Ik zou wachten tot er een Buddha TV langskomt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ziet er wel goed uit
[ afbeelding ]![]()
Overigens Poker, als je nog iets zoekt, het is tot nu toe best een prima huntMooie tablet nu ook
Elke dag![]()
Ja, want een rekenmachine op "zonne"-energie kan je ook alleen buiten gebruikenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Toetsenbord op zonne-energie. Voor iedereen die zijn desktop buiten heeft staan![]()
Zal nu stoppen met die shit hier posten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee natuurlijk niet, maar ook bij die vind ik zonne- energie een wat verkeerd woord, aangezien die apparaten de zon wss nauwelijks gaan zienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, want een rekenmachine op "zonne"-energie kan je ook alleen buiten gebruiken
Elke dag![]()
Wider suction mouthquote:![]()
![]()
Elke dag![]()
de boxxx
Zullen wel wat tvs inzitten met deze hunt tot nu toe
Elke dag![]()
Koop jij die dingen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
de boxxx
Zullen wel wat tvs inzitten met deze hunt tot nu toe![]()
Neeen mij veel te veel werk om al die meuk te verkopen. Kan je best een mooi bedrag mee verdienen maar het is ook maar de vraag in welke staat je de shit in je box krijgt. Zeker als je zelf niet veel nodig hebt is het mij meestal de moeite niet waard.quote:
Hou de hunt wel in de gaten als er echt iets interessants voorbij komt maar dat is zelden
Elke dag![]()
In dat chinese webshop forum kom je altijd best toffe dingen tegen:
Best Tof en heb hier nog een lege muur6.50 maar
Elke dag![]()
mehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je moet ze blijkbaar allemaal los ophangen, dat gaat me iets te verquote:
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet ze blijkbaar allemaal los ophangen, dat gaat me iets te verDas al helemaal gay ja.
![]()
Die vind ik zo cheezy. Heb dat al wel vaker gezien bij van die "originele ideetjes voor je kamer"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
MoggelIk zeg niet dat het origineel is, maar vind het er best tof uit zien. Te veel werk thoughquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die vind ik zo cheezy. Heb dat al wel vaker gezien bij van die "originele ideetjes voor je kamer"Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nederland staat er niet op? Net zoals vele andere landen niet, en Rusland zou het grootste zijn wat op je muur staat, lekker danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heb nu een kras kaart voor de landen waar ik allemaal geweest ben, Zo zou je ook alleen de landen op kunnen plakken waar je geweest bent en zo steeds uitbreiden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nederland staat er niet op? Net zoals vele andere landen niet, en Rusland zou het grootste zijn wat op je muur staat, lekker dan🍆![]()
http://www.ibood.com/nl/n(...)t_200_Hz_Motionflow/
maar besteldwel beetje klein maarja moet geen lag hebben bij gamen natuurlijk
42 inch beetje kleinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:28 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)t_200_Hz_Motionflow/
maar besteldwel beetje klein maarja moet geen lag hebben bij gamen natuurlijk
?
Mooie prijs ook, ben benieuwd hoe die bevalt
Elke dag![]()
408 ofzo, maar ff wat research doen nuquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
42 inch beetje klein?
Mooie prijs ook, ben benieuwd hoe die bevaltkan altijd nog annuleren. en uitzoeken of m'n eigen tv echt dood is natuurlijk.
ja beetje klein, 50-60 inch leek me wel vet maar denk dat shooters spelen dan huilen wordt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vind 40-42 echt perfectquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
408 ofzo, maar ff wat research doen nukan altijd nog annuleren. en uitzoeken of m'n eigen tv echt dood is natuurlijk.
ja beetje klein, 50-60 inch leek me wel vet maar denk dat shooters spelen dan huilen wordt.Dit lijkt me een prima tv, en 100 euro goedkoper dan op Tweakers nu de laagste prijs (is wel ooit lager geweest btw)
Elke dag![]()
maar wel kut dat er zoveel bekende types zijn waar het hele internet mee vol staat en hier weer amper wat over te vinden isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind 40-42 echt perfectDit lijkt me een prima tv, en 100 euro goedkoper dan op Tweakers nu de laagste prijs (is wel ooit lager geweest btw)
Dat is bij heel veel van die Ibood TV's. Zijn denk ik modellen die snel weer de markt zijn uitgehaald en daar kopen zij de voorraad van opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar wel kut dat er zoveel bekende types zijn waar het hele internet mee vol staat en hier weer amper wat over te vinden isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Grootste probleem zou ik de verzend datum vinden. Die ligt meestal paar weken na dat je het gekocht hebt. Toch vrij vervelend als je op een tv zit te wachten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja dat kan weleens vervelend zijn idd. Wat is jouw verzenddatum poker?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:44 schreef over_hedge het volgende:
Grootste probleem zou ik de verzend datum vinden. Die ligt meestal paar weken na dat je het gekocht hebt. Toch vrij vervelend als je op een tv zit te wachten.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
42W655A is best een bekend type hoor.. Uitstekende televisie met eigenlijk geen merkbare inputlag/responsetime.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
4 september ofzo, duurt nog wel ff idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat kan weleens vervelend zijn idd. Wat is jouw verzenddatum poker?hmm thx, nice danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:46 schreef gazhims3lv het volgende:
42W655A is best een bekend type hoor.. Uitstekende televisie met eigenlijk geen merkbare inputlag/responsetime.
Heb zelf een model van Sony dat er erg op lijkt maar dan in 48 inch. Was iets duurder maar echt een topapparaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 september ofzo, duurt nog wel ff idd.
[..]
hmm thx, nice danhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik denk dat ik Fifa 15 maar haal icm een VI-Abo. Is maar 63,99
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wat een bezemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:16 schreef appelen het volgende:
V&A / [GEZ] Gezocht: Gratis fifa 13 speler PS3i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als ik een PS3 had dan had ik wel wat voor hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef appelen het volgende:
[..]
Sowieso daar een topic over makenmaar dan vraagt ie om fucking silvers
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik een PS3 had dan had ik wel wat voor hem.Maar om daar nou een topic over te openen
![]()
![]()
Beetje raar op dit forum ja. Beter gaat hij naar het EA forum.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:25 schreef appelen het volgende:
[..]Maar om daar nou een topic over te openen
![]()
Bohhh heb nog 1,5 miljoen aan silvers teams op fut13quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef appelen het volgende:
[..]
Sowieso daar een topic over makenmaar dan vraagt ie om fucking silvers
![]()
![]()
minimaal 75 euro laten liggen dus..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bohhh heb nog 1,5 miljoen aan silvers teams op fut13
Voor fifa 13 kost 300k nu 42 euroquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bohhh heb nog 1,5 miljoen aan silvers teams op fut13cashen dus
![]()
![]()
Ik heb nog meer dan een miljoen en SIF Grabban, IF Campbell, Mayuka en nog veeeeel meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:31 schreef appelen het volgende:
[..]
Voor fifa 13 kost 300k nu 42 eurocashen dus
![]()
ik heb niks meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan een miljoen en SIF Grabban, IF Campbell, Mayuka en nog veeeeel meer.![]()
![]()
Betwijfel of er veel vraag naar is. Heb zelf ook nog Messi 91 liggen+300k ofzo.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Heb nog een Messi IF en TOTY Ramos in FUT 13. Als je de disc niet meer hebt kun je ze niet verkopen toch?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Lijkt me nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb nog een Messi IF en TOTY Ramos in FUT 13. Als je de disc niet meer hebt kun je ze niet verkopen toch?![]()
![]()
Jammer
Zou overigens leuk zijn als ze de generations mode een beetje uitbreiden (trading/speciale modus om alleen tegen je vrienden te spelen/etc)GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, nu staat het daar maar wat elk jaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Jammer
Zou overigens leuk zijn als ze de generations mode een beetje uitbreiden (trading/speciale modus om alleen tegen je vrienden te spelen/etc)![]()
![]()
Kan je dat nog ergens verkopen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:31 schreef appelen het volgende:
[..]
Voor fifa 13 kost 300k nu 42 eurocashen dus
en ik weet niet wat het nu allemaal nog waard is maar ik zal de ps3 eens aanslingeren
![]()
Geen idee, je zou het kunnen proberen bij http://fifa14.vipmmobank.com/ want daar kun je ze nog wel kopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je dat nog ergens verkopen dan?en ik weet niet wat het nu allemaal nog waard is maar ik zal de ps3 eens aanslingeren
![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je dat nog ergens verkopen dan?![]()
is slecht voor je tanden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HAHAHAHA had een sslok cola in me mond nu cola overal in de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol, die gast die Peter Parker in de nieuwe spiderman speelt is gewoon ouder dan ik
Andrew Garfield - IMDb
Dacht dat het een jong broekie was
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heb jij ondertussen geen kunstgebit op die leeftijd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tanden ook overal in de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zag het laatst inderdaad. Gewoon de 30 gepasseerd. Gekkie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Lol, die gast die Peter Parker in de nieuwe spiderman speelt is gewoon ouder dan ik
Andrew Garfield - IMDb
Dacht dat het een jong broekie washttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Slechte grapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen geen kunstgebit op die leeftijd?![]()
![]()
Op EA forum misschien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef rolls-reus het volgende:
Je kan nergens meer fut13 coins verkopen![]()
![]()
Wel ruilen voor 14 coins op EA Forum. Speciaal generation sectie, maar niemand reageerde op mijn zilver collectiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:01 schreef rolls-reus het volgende:
Je kan nergens meer fut13 coins verkopen![]()
![]()
![]()
klinkt als een melding die ej wel uit zou moeten kunnen zetten dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Toefjes het volgende:
Ik flikker iedereen die 3 keer per uur in een party springt uit mn lijst trouwens'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb ook weinig bijzonders denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel ruilen voor 14 coins op EA Forum. Speciaal generation sectie, maar niemand reageerde op mijn zilver collectie![]()
maar je kan het altijd proberen
![]()
je ziet of er mensen online komen of offliine gaan maar je krijgt wel melding als iemand een party heeft gejoinedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt als een melding die ej wel uit zou moeten kunnen zetten dan?![]()
![]()
in de instellingen niet om te wisselen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
je ziet of er mensen online komen of offliine gaan maar je krijgt wel melding als iemand een party heeft gejoined'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gewoon Johnson Dempsey en een strong link rechterkantquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Navas echt een grappig ventje. Rent iedereen er uit gewoon![]()
![]()
oja waarom heb ik daar neit eerder gekeken. thnx man nu krijg ik due domme meldingen niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in de instellingen niet om te wisselen?![]()
Ik erger me al de tering aan DS2 die elk uur 3x online komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef Toefjes het volgende:
Ik flikker iedereen die 3 keer per uur in een party springt uit mn lijst trouwens
xxx-Zato-xxx is online. xxx-Zato-xxx is playing FIFA 14.![]()
![]()
Heeft de BBVA nog knappe rechtsbuitens met een sterke link naar Juanfran?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
met jou weet je het maar nooitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
oja waarom heb ik daar neit eerder gekeken. thnx man nu krijg ik due domme meldingen niet meer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dat pestventje heb ik sowieso uit mijn lijst verwijderd. Kan ook niks goeds doen hijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik erger me al de tering aan DS2 die elk uur 3x online komt.
Hoezo zie je dat dan 3x? Ik switch alleen soms van accounts.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik erger me al de tering aan DS2 die elk uur 3x online komt.
Pedroquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft de BBVA nog knappe rechtsbuitens met een sterke link naar Juanfran?![]()
Ik zie dat jij super vaak online komt door dat switchen. Dat is gemiddelde 3x per uur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo zie je dat dan 3x? Ik switch alleen soms van accounts.
Ik kan notificaties wel uitzetten maar dan mis ik ook die van mensen waar ik het wel van wil weten. Dus ik moet er maar mee dealen![]()
xxx-zebrox-xxx gewoon blockenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zie dat jij super vaak online komt door dat switchen. Dat is gemiddelde 3x per uur.
Ik kan notificaties wel uitzetten maar dan mis ik ook die van mensen waar ik het wel van wil weten. Dus ik moet er maar mee dealen![]()
gelijk op de ignorelist idd, mensen die steeds accounts switchenquote:
hij komt vast aandacht tekortquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gelijk op de ignorelist idd, mensen die steeds accounts switchen![]()
![]()
Hiddink heeft 25 namen (voor)geselecteerd:
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United, Eng), Michel Vorm (Tottenham Hotspur, Eng), Jeroen Zoet (PSV)
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Newcastle United, Eng), Bruno Martins Indi (FC Porto, Por), Erik Pieters (Stoke City, Eng), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg, Dui), Ron Vlaar (Aston Villa, Eng), Stefan de Vrij (Lazio, Ita), Gregory van der Wiel (PSG, Fra)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City, Eng), Nigel de Jong (AC Milan, Ita), Wesley Sneijder (Galatasaray, Tur), Georginio Wijnaldum (PSV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV, Dui)
Aanval: Memphis Depay (PSV), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04, Dui), Dirk Kuijt (Fenerbahçe, Tur), Jeremain Lens (Dinamo Kiev, Oek), Robin van Persie (Manchester United, Eng), Arjen Robben (Bayern München, Dui)![]()
TOTS Koke/TOTS Susaetaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft de BBVA nog knappe rechtsbuitens met een sterke link naar Juanfran?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Van der Vaartquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United, Eng), Michel Vorm (Tottenham Hotspur, Eng), Jeroen Zoet (PSV)
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Newcastle United, Eng), Bruno Martins Indi (FC Porto, Por), Erik Pieters (Stoke City, Eng), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg, Dui), Ron Vlaar (Aston Villa, Eng), Stefan de Vrij (Lazio, Ita), Gregory van der Wiel (PSG, Fra)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City, Eng), Nigel de Jong (AC Milan, Ita), Wesley Sneijder (Galatasaray, Tur), Georginio Wijnaldum (PSV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV, Dui)
Aanval: Memphis Depay (PSV), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04, Dui), Dirk Kuijt (Fenerbahçe, Tur), Jeremain Lens (Dinamo Kiev, Oek), Robin van Persie (Manchester United, Eng), Arjen Robben (Bayern München, Dui)![]()
![]()
Weinig verrassingen. Denk dat hij het ook niet direct helemaal wil omgooien tov WK.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Pietersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Aanval: Memphis Depay (PSV), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04, Dui), Dirk Kuijt (Fenerbahçe, Tur), Jeremain Lens (Dinamo Kiev, Oek), Robin van Persie (Manchester United, Eng), Arjen Robben (Bayern München, Dui)Verhaegh
x 5000 vdv
x 1 miljoen
![]()
Transferverbod van Barca is weer terug. Geen nieuwe spelers in 2015 voor Barca
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
TOTS Susaeta heb ik nu, maar die bevalt niet echt. Miss dat ik maar voor Pedro ga, aangezien ik bij Susaeta toch vooral de skills mis.quote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef gazhims3lv het volgende:
http://www.nu.nl/sport/38(...)na-blijft-staan.html![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_motorfiets.html
Haha leipoJa daarom had hij pas nog een assist op lucasquote:
Bron:quote:![]()
Interland is pas over een maand. Blessure schijnt iets van 10 dagen te duren.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
ah, okayquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Interland is pas over een maand. Blessure schijnt iets van 10 dagen te duren.
Meende dat het vrij ernstig was, maar valt mee dusGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zal hun een worst wezen, hebben toch al voor 150 miljoen aan spelers gehaald. Gaan ze in die periodes gewoon weer in beroep, kunnen ze weer kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Transferverbod van Barca is weer terug. Geen nieuwe spelers in 2015 voor BarcaBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij liep in die wedstrijd anders wel een gebroken ruggenwervel opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daarom had hij pas nog een assist op lucas
Bron:
[..]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat heb ik dan weer niet mee gekregen. Dat was ook mijn enige bron, Timothy, wist verder niet wat er nog gebeurd was hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij liep in die wedstrijd anders wel een gebroken ruggenwervel op![]()
ZIE JE WEL HI HA HOquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet mee gekregen. Dat was ook mijn enige bron, Timothy, wist verder niet wat er nog gebeurd was hahaGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je zo doet laat ik niks van je heel bij onze volgende potjes.
No mercy
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik ga DS2 een dm sturen of hij heel vaak van account wil switchen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga DS2 een dm sturen of hij heel vaak van account wil switchen hoorZo vaak doe ik dat helemaal niet maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou nooit gebeurd zijn als web app trading het na maanden eindelijk weer deed maar ja.
[ Bericht 6% gewijzigd door DarkSonic2 op 20-08-2014 13:19:36 ]![]()
Komt door de wind.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
repost (die eerste) maar gewoon nog 1 in dezelfde wedstrijd
Honda![]()
![]()
Granstrontcoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
PietersVerhaegh
x 5000 vdv
x 1 miljoen
![]()
![]()
Andrej Kramaricquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is dat nou weer?![]()
Ben maar verlies aan het pakken op wat deals zouden moeten zijn
222k verlies op fresh desailly
Weah zo'n 2.2 verlies als ik hem verkoop, maar dat is meer deflatie dan verlies
Vanaf 2:33
[ Bericht 24% gewijzigd door ThadCastle op 20-08-2014 13:53:53 ]![]()
Iedereen het publiek inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ben maar verlies aan het pakken op wat deals zouden moeten zijn
222k verlies op fresh desailly
Weah zo'n 2.2 verlies als ik hem verkoop, maar dat is meer deflatie dan verlies
Vanaf 2:33![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Staat er toch... Of dacht je dat je club even een gearriveerde spits ging halen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is dat nou weer?![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat er toch... Of dacht je dat je club even een gearriveerde spits ging halen?
Ik ken die tropische en oost-europese verassingen van Feyenoord onderhand wel.
Babovic nummer 2.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De clubleiding van FC Barcelona zou overwegen om de rest van deze maand 'vooruit te kopen' nu de Catalanen pas weer in januari 2016 spelers mogen aantrekken van de FIFA. Onder anderen Marco Reus wordt in verband gebracht met Barcelona. De aanvaller van Borussia Dortmund staat ook in de belangstelling van Manchester United en Bayern München. (El Mundo Deportivo)![]()
Die was echt goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die tropische en oost-europese verassingen van Feyenoord onderhand wel.
Babovic nummer 2.![]()
![]()
Besiktas - Arsenal wordt 0-0 vanavond en rood voor Ramsey. Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:16 schreef Grandesco het volgende:
Nani op huurbasis naar Sporting?
Oh en dit...
FIFA handhaaft transferverbod Barcelona![]()
![]()
![]()
Ben je altijd zo langzaam ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:16 schreef Grandesco het volgende:
Nani op huurbasis naar Sporting?
Oh en dit...
FIFA handhaaft transferverbod Barcelona![]()
Kreeg nog rood tegen Ajax toch?quote:![]()
Ja klopt. Wat een mafketel was dat zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je altijd zo langzaam ?
[..]
Kreeg nog rood tegen Ajax toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelukkig betaalde zijn vader het salarisquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt. Wat een mafketel was dat zeg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat je meer hebt aan de topscorer van Kroatië, dan aan pakweg Guidetti.
Mooie stad trouwens waar hij speelt (Rijeka), maar dat geheel ter zijde![]()
![]()
Dat niveau in Kroatië stelt ook geen kut voor andersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk dat je meer hebt aan de topscorer van Kroatië, dan aan pakweg Guidetti.
Mooie stad trouwens waar hij speelt (Rijeka), maar dat geheel ter zijdeAls die dikbuik fit is en zijn oude niveau kan halen dan is hij echt wel een aanwinst voor de Eredivisie
![]()
Niveau hier stelt ook geen kut voor en het is maar zeer de vraag of Guidetti ooit op niveau kan komen, nog los van zijn mentaliteitsproblemen, als het al lukt ben je sowieso weer een paar maanden verder.![]()
Vandaar die halve finale op het WK met veel Eredivisie spelers, AZ wat vaak ver komt in de EL en Ajax wat vorig jaar Barca nog wegspeelde in de ArenA. Niveau is echt klote inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:45 schreef DutchSL het volgende:
Niveau hier stelt ook geen kut voor en het is maar zeer de vraag of Guidetti ooit op niveau kan komen, nog los van zijn mentaliteitsproblemen, als het al lukt ben je sowieso weer een paar maanden verder.![]()
Als hij überhaupt nog fit kan worden. Huur lijkt me wel de enige goede optie voor Feyenoord, al is het wel echt pijnlijk hoe ze nu om zijn gegaan met versterkingen na die langverwachte uitgaande transfers.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat niveau in Kroatië stelt ook geen kut voor andersAls die dikbuik fit is en zijn oude niveau kan halen dan is hij echt wel een aanwinst voor de Eredivisie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aan zijn instagram te zien is hij fit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat niveau in Kroatië stelt ook geen kut voor andersAls die dikbuik fit is en zijn oude niveau kan halen dan is hij echt wel een aanwinst voor de Eredivisie
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad. Vleem, Malki en Bulykin waren gewoon wereldtop toen ze hier speelden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vandaar die halve finale op het WK met veel Eredivisie spelers, AZ wat vaak ver komt in de EL en Ajax wat vorig jaar Barca nog wegspeelde in de ArenA. Niveau is echt klote inderdaadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet hij wel nog met enig tempo zijn ene poot voor de andere kunnen zetten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aan zijn instagram te zien is hij fit.![]()
Mjah dat blijft de vraag en dus een dure gok.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet hij wel nog met enig tempo zijn ene poot voor de andere kunnen zetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daarom zou ik er als Feyenoord zijnde ook niet aan beginnen. Is de club eindelijk financieel gezond dan ga je niet weer gokken met grote bedragen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mjah dat blijft de vraag en dus een dure gok.![]()
Wat een prijzen voor een kaartje aan de poort bij Luhansk.
2,50
Alles blijft een gok natuurlijk want die in Kroatie kan hier natuurlijk ook keihard floppen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zou ik er als Feyenoord zijnde ook niet aan beginnen. Is de club eindelijk financieel gezond dan ga je niet weer gokken met grote bedragen.
Ah leuk, cherrypicking argumentatie.
Dat kan ik ook: datzelfde Ajax werd kansloos uit Europa gegooid door clubs uit Oostenrijk en Roemenië. AZ kwam met de hakken over de sloot door tegen een club uit Slovenië, daarna schakelden ze de nummer laatst van Rusland uit. Om te zwijgen over wat clubs als PSV, Twente en Feyenoord zelf hebben gedaan de laatste jaren.![]()
Bohhh TOTW tijd jongens. of is het pas om 4 uur ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die beelden van Fooley![]()
Wat zou IS doen met die mensen dat ze zo als 'makke schapen' roepen wat zij willen? Zouden zo zo wreed martelen?
Elke dag![]()
RBS is gewoon een grote club geen schande om daar van te verliezen. Steaua was belachelijk slecht dat klopt maar dat kan gebeuren vooral met de jonge selecties waar we in Nederland mee werken. AZ doet het al jaren goed in Europa en hebben ook grote clubs uitgeschakeld in het verleden. PSV,Twente en Feyenoord kunnen gewoon niet beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Ah leuk, cherrypicking argumentatie.
Dat kan ik ook: datzelfde Ajax werd kansloos uit Europa gegooid door clubs uit Oostenrijk en Roemenië. AZ kwam met de hakken over de sloot door tegen een club uit Slovenië, daarna schakelden ze de nummer laatst van Rusland uit. Om te zwijgen over wat clubs als PSV, Twente en Feyenoord zelf hebben gedaan de laatste jaren.![]()
godver, hoe lang post je hier nu al?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
Bohhh TOTW tijd jongens. of is het pas om 4 uur ?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ben t altijd kwijt na de TOTSen. TOTSen komen 4 uur toch dus TOTW 3 uur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
godver, hoe lang post je hier nu al?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben t altijd kwijt na de TOTSen. TOTSen komen 4 uur toch dus TOTW 3 uur.![]()
![]()
Elke dag![]()
Bizar. De filmpjes van baby's en kinderen die onthoofd worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die beelden van Fooley![]()
Wat zou IS doen met die mensen dat ze zo als 'makke schapen' roepen wat zij willen? Zouden zo zo wreed martelen?Enge mensen die gewoon van de aardbodem moeten verdwijnen
Kut moslims inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bizar. De filmpjes van baby's en kinderen die onthoofd worden.Enge mensen die gewoon van de aardbodem moeten verdwijnen
![]()
Turkije laat dat volk gewoon de grens oversteken naar Syriequote:Erdogan
__________!
Toch raar dat iedereen op die filmpjes zich als makke schapen naar de slacht laat leiden. Blijkbaar doen ze daar zoveel met hen dat ze blij zijn dat het over is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bizar. De filmpjes van baby's en kinderen die onthoofd worden.Enge mensen die gewoon van de aardbodem moeten verdwijnen
Elke dag![]()
Afgelopen paar jaar is dat land echt compleet de verkeerde richting ingestuurd helaasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Turkije laat dat volk gewoon de grens oversteken naar SyrieErdogan
__________!
Gewoon hopen dat Isis besluit Iran of richting China te gaan, dan komt er wel een einde aanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen idee ik denk het wel. Ik mag hopen dat Amerika nu eens even goed gaat ingrijpen nu er een landgenoot vermoord is. De EU is weer eens te beroerd om wat te doen om al die mensen te helpen daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch raar dat iedereen op die filmpjes zich als makke schapen naar de slacht laat leiden. Blijkbaar doen ze daar zoveel met hen dat ze blij zijn dat het over is?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze hebben al gedreigd om de Oeigoeren te gaan helpen dus dat zou (gelukkig) een grote fout van hun zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Afgelopen paar jaar is dat land echt compleet de verkeerde richting ingestuurd helaas
Gewoon hopen dat Isis besluit Iran of richting China te gaan, dan komt er wel een einde aanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tijd dat de VS met hun high tec shit een einde maakt aan dat groepje kneuzenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Turkije laat dat volk gewoon de grens oversteken naar SyrieErdogan
__________!
![]()
Wij zouden toch nog een keer in een schuttersputje gaan liggen? Beetje drones besturen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tijd dat de VS met hun high tec shit een einde maakt aan dat groepje kneuzenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gezien het feit dat er nog niets gepost is:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben t altijd kwijt na de TOTSen. TOTSen komen 4 uur toch dus TOTW 3 uur.
waar ik 4 zei wil ik 5 en 3 wordt 4
STOP DE TIJD.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geef me een M16 en we poppen ze van afstandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij zouden toch nog een keer in een schuttersputje gaan liggen? Beetje drones besturen.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef me een M16 en we poppen ze van afstand
Dit ben ik dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo'n noob die pijltjestoetsen ipv wasd gebruiktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik dan.
Als jij je keyboard zo gebruikt maar dan met de WASD ben je alsnog een noob.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo'n noob die pijltjestoetsen ipv wasd gebruiktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als jij je keyboard zo gebruikt maar dan met de WASD ben je alsnog een noob.
De Duitsers waren daar aardig effectief in met hun einsatzgruppen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Word tijd dat die gekken van IS worden afgeslacht. Dit kan zo iig niet langer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En toch blijf ik het een zielige actie vinden. Charlie Sheen pakte het goed aan.quote:
We moeten het de Moffen laten oplossen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De Duitsers waren daar aardig effectief in met hun einsatzgruppen.![]()
![]()
Wat deed Charlie Sheen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch blijf ik het een zielige actie vinden. Charlie Sheen pakte het goed aan.![]()
Zullen vast wel een paar staan te trappelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten het de Moffen laten oplossen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ucket_challenge.html
De PSV selectie is nu ook uitgedaagd door de Ajax selectie![]()
![]()
Spelersprijzen blijven maar zakken op de xbox. Ik kan niet meer fatsoenlijk spelers verkopen want elke droplul gaat undercutten![]()
ghne ghnequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Spelersprijzen blijven maar zakken op de xbox. Ik kan niet meer fatsoenlijk spelers verkopen want elke droplul gaat undercuttenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Undercut ze dan terug, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Spelersprijzen blijven maar zakken op de xbox. Ik kan niet meer fatsoenlijk spelers verkopen want elke droplul gaat undercutten![]()
Dit heb ik dus ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Spelersprijzen blijven maar zakken op de xbox. Ik kan niet meer fatsoenlijk spelers verkopen want elke droplul gaat undercutten
Weah 2 mil minder waard en Bergkamp 1 mil ong. Maar Gullit ook 5 mil gezakt dus relatief gezien is het positief.![]()
![]()
Juve heeft een bod gedaan op Lavezzi, mijn favoriete speler bij mijn favoriete club
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
alles snel verkopen en gullit halenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook
Weah 2 mil minder waard en Bergkamp 1 mil ong. Maar Gullit ook 5 mil gezakt dus relatief gezien is het positief.die zal ook weer het hardst stijgen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo te zien stijgt helemaal niks meer op de xbox. als je vandaag een speler koopt dan heb je morgen al verlies gemaakt op die speler en niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles snel verkopen en gullit halendie zal ook weer het hardst stijgen
![]()
Ik probeer Weah en Bergkamp nog te verkopen. Maar dan koop ik niet direct Gullit. TOTW is deze keer wss weer wat beter en zie de prijzen niet stijgen. Misschien zakt hij wel door naar 7 milquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles snel verkopen en gullit halendie zal ook weer het hardst stijgen
.
![]()
ik wil Gullit ook heel graag proberen maar dat zal in FIFA14 niet meer gebeuren. hopelijk krijgen de Legends een hogere cardweight in FIFA15 en kan ik Gullit eindelijk eens een keer kopen![]()
Zijn die er dan niet die het doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
De ice bucket challenge is alleen leuk als lekkere chicks het doen.
gr gr![]()
Wat maakt het uit over een maandje spelen we FIFA 15quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo te zien stijgt helemaal niks meer op de xbox. als je vandaag een speler koopt dan heb je morgen al verlies gemaakt op die speler en niet zo zuinig ook![]()
Ja precies. Ik maak me er ook niet druk om ofzo. Eigenlijk maak je geen verlies want de rest is ook goedkoper worden dus je kan nog steeds hetzelfde kopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het uit over een maandje spelen we FIFA 15![]()
Die zijn er wel ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zijn die er dan niet die het doen?![]()
Heb trouwens wel 3 50k packs geopend op de xbox360. Heb daar betere pack luck als op de Xbox One. Kreeg die Untradeable Ibra ook op de Xbox360. Maar ik had dus geen verlies op de 3 packs. had Aguero, Reus, Mangala en Sergio Ramos als beste spelers![]()
Gelukkig heb je voor de rest alle legends wel gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef Maver24 het volgende:
ik wil Gullit ook heel graag proberen maar dat zal in FIFA14 niet meer gebeuren. hopelijk krijgen de Legends een hogere cardweight in FIFA15 en kan ik Gullit eindelijk eens een keer kopen![]()
![]()
Ik heb Lothar en Pele ook nog niet gehad. Andere die heel duren waren heb ik kunnen lenen van mensen in me friendslist zoals Maldini en Romario. Niemand heeft Gullit of Pele of Lothar dus dat is wel jammerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je voor de rest alle legends wel gehad![]()
Dat kan nu niet. In de trein mag ik niet op YouTube en ik zit nu op mijn telefoon te internetten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mogen wij ook even genietenplaats een linkje ofzo
![]()
Heu.
Kan ik inmiddels nog een keer op vakantie als ik mijn MOTM Di Maria en Messi verkoop en mijn coins omzet in harde centimes?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naar het pittoreske Tilburg misschien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heu.
Kan ik inmiddels nog een keer op vakantie als ik mijn MOTM Di Maria en Messi verkoop en mijn coins omzet in harde centimes?![]()
Nee hooguit een hamburger bij de mac halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heu.
Kan ik inmiddels nog een keer op vakantie als ik mijn MOTM Di Maria en Messi verkoop en mijn coins omzet in harde centimes?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wanneer heb je Romario geleend dan? Begin van FIFA (ofja toen legends in packs kwamen) of pas?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb Lothar en Pele ook nog niet gehad. Andere die heel duren waren heb ik kunnen lenen van mensen in me friendslist zoals Maldini en Romario. Niemand heeft Gullit of Pele of Lothar dus dat is wel jammerOp dn xbox wel. 1.5 per 100k nu bij MMOGA.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heu.
Kan ik inmiddels nog een keer op vakantie als ik mijn MOTM Di Maria en Messi verkoop en mijn coins omzet in harde centimes?![]()
Een heuse roadtrip naar de drive-through van een fastfoodketen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heu.
Kan ik inmiddels nog een keer op vakantie als ik mijn MOTM Di Maria en Messi verkoop en mijn coins omzet in harde centimes?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat een teleurstellende reacties weer.
Oke, nieuwe poging: hebben jullie me gemist?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was je weg dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, nieuwe poging: hebben jullie me gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowieso.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, nieuwe poging: hebben jullie me gemist?
leuke vakantie gehad?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Altijd geile bafbeer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, nieuwe poging: hebben jullie me gemist?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was je weg dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, best lekker. Effe het koppie helemaal leeggemaakt, was nodig ook. Vanochtend 5 uur thuisgekomen, gelijk weer druk met verbouwing en verhuizing. Maar met frisse moed is het allemaal makkelijker te overzienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso.
leuke vakantie gehad?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht
Nog iets gemist hier trouwens?
mavers recordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog iets gemist hier trouwens?iets van 400-800 ofzo?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, best lekker. Effe het koppie helemaal leeggemaakt, was nodig ook. Vanochtend 5 uur thuisgekomen, gelijk weer druk met verbouwing en verhuizing. Maar met frisse moed is het allemaal makkelijker te overzien
Iamquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog iets gemist hier trouwens?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: