quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef slangpie het volgende:
https://ssl.apple.com/support/iphone5-battery/
Gefeliciteerd. Anderhalve dag stand-by haal ik ook. Ik gebruik mijn iPhone ook daadwerkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef amvrosios het volgende:
waarom toch allemaal zo hysterisch over die accu, gewoon Facebook en Skype uit donderen op je iPhonehier op iPhone 4 na al die jaren nog steeds anderhalve dag batterij :-)
anderhalve dag gebruik hier :-)quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Anderhalve dag stand-by haal ik ook. Ik gebruik mijn iPhone ook daadwerkelijk.
Er is een verschil tussen gebruik en "gebruik". Gedurende de dag af en toe whatsapp aan hebben vind ik geen gebruik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
anderhalve dag gebruik hier :-)
standby heb ik nooit heel actief getest.
ik loop tijdens kantoor uren toch wel regelmatig te bellen met ander afdelingen en externe partijen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gebruik en "gebruik". Gedurende de dag af en toe whatsapp aan hebben vind ik geen gebruik.
Gamen, podcasts luisteren, navigatie, foto's maken, af en toe filmen, muziek luisteren, video's streamen.. Met een zwaar spel trek ik de batterij in minder dan 3,5 uur leeg, bij GTA kan het in 2,5 uur klaar zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik loop tijdens kantoor uren toch wel regelmatig te bellen met ander afdelingen en externe partijen.
mailen en beetje whatsappen.
dus dat kun je best wel gebruik noemen.
Wat doe jij dan? hele dag gamen op je iPhone ofzo ?
Mwah op die manier vind ik het niet gek dat de accu snel leeg is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gamen, podcasts luisteren, navigatie, foto's maken, af en toe filmen, muziek luisteren, video's streamen.. Met een zwaar spel trek ik de batterij in minder dan 3,5 uur leeg, bij GTA kan het in 2,5 uur klaar zijn.
De 5S heeft sowieso geen geweldige batterijduur. Stukken minder dan de 5.
Navigeert ook lekker in je auto, TomTom op je MacBook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mwah op die manier vind ik het niet gek dat de accu snel leeg is.
GPS is lomp zwaar, Games gaan je CPU gewoon hard anaal nemen...
dan kun je het beste maar in de buurt van een stopcontact gaan zitten ja.
aan de andere kant, dat soort dingen doe ik liever op mn macbook :-) die is net effe wat sneller en groter :-)
Vergeet Whatsapp, Twitter, Spotify e.d. er ook af te mikken, dan gaat je accu pas lang mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef amvrosios het volgende:
waarom toch allemaal zo hysterisch over die accu, gewoon Facebook en Skype uit donderen op je iPhonehier op iPhone 4 na al die jaren nog steeds anderhalve dag batterij :-)
Oh, dus zó moet je een smartphone gebruiken. Ik dacht al, waarom gaat de mijne zo kort mee op een acculading, maar je moet er gewoon niets mee doen en alle functies uitschakelen. Verhelderend dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet Whatsapp, Twitter, Spotify e.d. er ook af te mikken, dan gaat je accu pas lang mee.
Not sure if really, really stupid...quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oh, dus zó moet je een smartphone gebruiken. Ik dacht al, waarom gaat de mijne zo kort mee op een acculading, maar je moet er gewoon niets mee doen en alle functies uitschakelen. Verhelderend dit.
Dat tweede.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Not sure if really, really stupid...
or just advanced in sarcasm...
Obvious sarcasm wasn't so obvious. Obviously.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Not sure if really, really stupid...
or just advanced in sarcasm...
Sure.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Obvious sarcasm wasn't so obvious. Obviously.
Mwah, daar gebruik ik een losse unit voor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Navigeert ook lekker in je auto, TomTom op je MacBook.
Wat krijg je ervoor en hoeveel moet je bijbetalen voor de telefoon?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een abonnement weten te strikken met een iPhone 5s en voor maar ¤ 27,- p/m.
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat krijg je ervoor en hoeveel moet je bijbetalen voor de telefoon?
Was te verwachten...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤ 559,95 en dan krijg ik 90 minuten en 250 MB maar ik wil gewoon een abonnement en geen Sim Only want dat is duurder. Maakt mij niets uit dat ik moet bijbetalen. Een telefoon los is duurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |