ze kunnen toch ook een karretje achter de trein hangen met ruimte voor 8 mensen die dan buiten kunnen roken?quote:
Maar dan ook een speciaal karretje voor jankende kids.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook een karretje achter de trein hangen met ruimte voor 8 mensen die dan buiten kunnen roken?
probleem opgelost
Een ballen wagon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Maar dan ook een speciaal karretje voor jankende kids.
citrusvruchten...nog ergerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die roken
Mensen die friet eten in de trein
Frietlucht in de trein
Bellende mensen in de trein
Oei, dat vind ik altijd zo lekker ruiken. Van mij mogen alle passagiers van bus, trein, metro mandarijntjes eten. <3quote:
ja maar dan wel voor de kids een afdakje en geen afdakje voor de rokers. want dat verdienen ze niet vind ik..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef Aberella het volgende:
Maar dan ook een speciaal karretje voor jankende kids.
Moet je verdomd hard trekken.quote:
Zijn er nog steeds mensen die roken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef mig72 het volgende:
Ga je lekker sporen over Nederland heen, gaat er zo'n klapjosti stiekem achter je zitten opsteken waardoor je die kankerlucht pas doorhebt als het te laat is en je aardig wat hebt binnen geademd.
Ga dan maar buiten kutpaupers met je vieze, gore homogewoonte van een brandende pik in je mond steken. De trein is een afgesloten omgeving en de lucht hangt een zekere tijd vast.
Klacht: rokers in de trein
Dat ben je toch wel gewend?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je verdomd hard trekken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je verdomd hard trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |