SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Training was:
- Een enórme hoosbui
- Een enórm mooie dubbele regenboog
- 9x2min op 5km tempo, 1min rust
- Na 3x last van knieën, achillesjes, kuiten, rest dus maar op hobbeltempo gedaan
- GenietenLopen voelde als ademhalen, vanzelf!
Nu maar even 3 dagen niks![]()
![]()
Mijn camelbak en handheld(zonder bottle) zitten ook in de wasmachine, was een dikke bende inderdaad. Mijn Hoka's vallen nog wel mee, mijn Salomons zijn erg ranzig, die moet ik maar even meenemen onder de douche. Stinkdingen...![]()
xzaz goed bezig!Vanaf nu wordt het allemaal nog veel leuker!
Mr.B succes alvast voor vrijdag. Leuk zo'n 3km, dat lijkt me nogal afzien! Hoe ver ben je nog verwijderd van je vorm van voor je blessure?
Quoi, ondanks de pijntjes klinkt het als een erg lekkere training! Regenbogen zijn gaaf ja!Geniet van het nietsdoen!
![]()
![]()
MijnSalomons
waren grotendeels weer schoongespoeld in de laatste oversteek. Ze zijn nog wel zeiknat
Maar mijn god, mijn Fellraisers gaan met de tijd lekkerder zitten
Ja doei.![]()
Dat is er dus ook gebeurd met de Hoka's. Maar de Salomons gingen bij de verzorgingspost uit en waren net lekker door de bagger geraced...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
MijnSalomons
waren grotendeels weer schoongespoeld in de laatste oversteek. Ze zijn nog wel zeiknat
Maar mijn god, mijn Fellraisers gaan met de tijd lekkerder zitten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:20 schreef Quoi het volgende:
Training was:
- Een enórme hoosbui
- Een enórm mooie dubbele regenboog
- 9x2min op 5km tempo, 1min rust
- Na 3x last van knieën, achillesjes, kuiten, rest dus maar op hobbeltempo gedaan
- GenietenLopen voelde als ademhalen, vanzelf!
Nu maar even 3 dagen niks
Wel ff rustig aan met de pijntjes. Je moet nog een halve marathon doen over 2,5 week!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Snel hé? Nu heel blijven idd. Jij ook met je knibbelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wel ff rustig aan met de pijntjes. Je moet nog een halve marathon doen over 2,5 week!![]()
![]()
Oeh het enige Friese woord wat ik al kende voor ik mijn vriendin ontmoettequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snel hé? Nu heel blijven idd. Jij ook met je knibbel![]()
Hier lekker gelopen, 2x 10 min @(iets sneller dan beoogd) 10km tempo, hield het goed vol al zit er tussen de eerste en tweede wel 100 meter verschil. Een PR zit er denk ik niet in, maar ga wel in de buurt kunnen komen en een Fries-record lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Deze TTSPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Oeh het enige Friese woord wat ik al kende voor ik mijn vriendin ontmoette![]()
Hier lekker gelopen, 2x 10 min @(iets sneller dan beoogd) 10km tempo, hield het goed vol al zit er tussen de eerste en tweede wel 100 meter verschil. Een PR zit er denk ik niet in, maar ga wel in de buurt kunnen komen en een Fries-record lopen.
Wat een woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm grappig!
@Yuki! En dat op een dinsdagavond![]()
Hopelijk was het een beetje ontspannen.![]()
Het herfstige weer van vandaag was wel weer lekker om te lopen!
Vanochtend na lang uitstellen ook maar weer voor de eerste run van het nieuwe seizoen opgegeven, in Leeuwarden. Dat was vorig jaar ook de eerste en die viel me behoorlijk tegen. Flink trainen dus de komende weken, moet met een beetje goede wil een heel eind komen voor begin oktober. Morgen Neede ook maar vast aanmelden.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
5 oktober toch? hij staat hier met potlood om te doen xD (wel de mietjes versie hoor)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Cynic het volgende:
die viel me behoorlijk tegen. Flink trainen dus de komende weken, moet met een beetje goede wil een heel eind komen voor begin oktober. MorgeTrek eens aan mijn vinger?
RUC hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
5 oktober toch? hij staat hier met potlood om te doen xD (wel de mietjes versie hoor)It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Mijn benen waren gisteren een beetje stram enzo van die 36, maar traplopen en alles op 't werk ging wel. Vandaag had ik er nog weinig last van dus heb ze mooi weer op hun flikker kunnen geven in de sportschool![]()
Morgen een paar keer "het stut" pakken om dat gevoel een beetje in de benen te krijgen voor de strongmanrun.
Stijl en mul zand.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ging primaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat een woordIk vind 'm grappig!
@Yuki! En dat op een dinsdagavond![]()
Hopelijk was het een beetje ontspannen.Koffie thuis en toen uit eten (want m'n ouders hadden geen zin om boodschappen te doen en te koken bij thuiskomst na vakantie
).
M'n moeder heeft 'm iig goedgekeurd
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Jeuz... dat ziet er aardig RUC uit. Zou je dat wel doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn benen waren gisteren een beetje stram enzo van die 36, maar traplopen en alles op 't werk ging wel. Vandaag had ik er nog weinig last van dus heb ze mooi weer op hun flikker kunnen geven in de sportschool![]()
Morgen een paar keer "het stut" pakken om dat gevoel een beetje in de benen te krijgen voor de strongmanrun.
Stijl en mul zand.
[ afbeelding ]![]()
i see what you did therequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jeuz... dat ziet er aardig RUC uit. Zou je dat wel doen?
vaders nog niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ging primaKoffie thuis en toen uit eten (want m'n ouders hadden geen zin om boodschappen te doen en te koken bij thuiskomst na vakantie
).
M'n moeder heeft 'm iig goedgekeurd
Trek eens aan mijn vinger?
Crisis... Je moet er maar zin in hebben!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Stijl en mul zand.
[ afbeelding ]
Net mailtje gehad: m'n training van zaterdag gaat niet door
Mocht iemand uit deze regio zin hebben om vrijdagavond/zaterdagochtend een duurloopje van ca 1,5 uur te doen, dan houd ik me aanbevolen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heb nog niet met m'n vader kunnen smoezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
i see what you did there
[..]
vaders nog niet?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
phew, als je nog geen smsje hebt gehad dat je uit het testament gehaald bent zit het wel goed toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb nog niet met m'n vader kunnen smoezenTrek eens aan mijn vinger?
Tempo? Vrijdagavond wil ik rustig aan gaan lopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Crisis... Je moet er maar zin in hebben!
Mocht iemand uit deze regio zin hebben om vrijdagavond/zaterdagochtend een duurloopje van ca 1,5 uur te doen, dan houd ik me aanbevolen.![]()
![]()
Komt mij net niet handig uit qua schemaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Crisis... Je moet er maar zin in hebben!
Mocht iemand uit deze regio zin hebben om vrijdagavond/zaterdagochtend een duurloopje van ca 1,5 uur te doen, dan houd ik me aanbevolen.
En leuk dat meneer Y is goedgekeurd!
Edit: mijn moeder vroeg zich laatst al af wanneer ze pijll mag keurenIk heb gezegd dat ze maar moet komen kijken bij de HM Oostland
[ Bericht 13% gewijzigd door Murmeli op 19-08-2014 23:39:25 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En anders gaan we met de kerst wel even langs. Derde Kerstdagloop!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komt mij net niet handig uit qua schema
En leuk dat meneer Y is goedgekeurd!
Edit: mijn moeder vroeg zich laatst al af wanneer ze pijll mag keurenIk heb gezegd dat ze maar moet komen kijken bij de HM Oostland
![]()
Hahahaa. Kan ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef pijll het volgende:
[..]
En anders gaan we met de kerst wel even langs. Derde Kerstdagloop!
Kan ze ons aanmoedigen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank allen![]()
Zag inderdaad op Endo dat ik alles 06:00-06:10 had gelopen, das idd niet zo'n sukkeldrafje.. Maar als je het vergelijkt met m'n andere loopjes waar ik de eerste drie km ruim onder de 6 minuten liep dan snap je wel waarom t zo voeldewas wel echt heel bewust langzaam aan t lopen waardoor ik wat minder van het lopen heb kunnen genieten, maar dat komt wel goed hoop ik.
Vrijdag of zaterdag mag ik weer, nu eerst de beentjes een welverdiende rustdag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: