Werkt helaas niet hiero. Iemand andere fix? Heb ook al geprobeerd met WifiFix maar dat werkte eerder averechts. Dacht dat iemand hier die app gebruikt heeft maar is waarschijnlijk een andere geweest.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:10 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Super. Ga ik even proberen.
Over het algemeen ben ik meer dan tevreden over m'n telefoontje, van mijn kant verder geen klachten!
Ff een pagina ofzo teruglezen, gaat een post over, bekijk de reacties daarop eens: DIG / [Chinese Smartphones] #41 - Windows Phone uit china . Kom je o.a. dit tegen: http://forum.xda-develope(...)signal-bars-t1541266.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:40 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Werkt helaas niet hiero. Iemand andere fix? Heb ook al geprobeerd met WifiFix maar dat werkte eerder averechts. Dacht dat iemand hier die app gebruikt heeft maar is waarschijnlijk een andere geweest.
Ben benieuwd wat je verder van het toestel denkt. Draai je nu nog stock? Stockrom is nogal matig naar mijn idee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef Byte_Me het volgende:
Heb mijn THL 5000 inmiddels een paar dagen. Eerste dag alles ingesteld, apps geinstalleerd, erg tevreden. Alleen root krijgen wilde niet lukken. Tweede dag telefoon verneukt met pogingen om te rooten. Geen idee hoe, maar ik kwam niet meer voorbij het lockscreen, moest een "private security password" invoeren. Meerdere ROMs geflasht, zonder succes. Derde dag de oplossing gevonden: compleet formateren (behalve bootloader) met SPFT. Daarna de stock ROM erop geflasht en omdat ik toch bezig was, meteen maar TWRP recovery met root. Hierna eindelijk alles kunnen instellen zoals ik het wilde (oa. met gravitybox). Nu kan ik hem een paar dagen testen en zal ik nog eens laten weten hoe hij bevalt. De accu is iig super, maar dat viel te verwachten. Nadeel is wel dat het lang duurt om hem op te laden. De camera leek tegen te vallen, maar met een andere camera app bleek hij toch erg goed te zijn.
Ik heb een hoop overbodige software verwijderd, maar wel stock ja. Ik heb niet zoveel custom roms gevonden voor deze gsm. Op Needrom staat er slechts eentje (in 7 versies), die vond ik maar matig. Suggesties?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je verder van het toestel denkt. Draai je nu nog stock? Stockrom is nogal matig naar mijn idee.
Nope, heb bij DX al even gevraagd naar een evt update.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik heb een hoop overbodige software verwijderd, maar wel stock ja. Ik heb niet zoveel custom roms gevonden voor deze gsm. Op Needrom staat er slechts eentje (in 7 versies), die vond ik maar matig. Suggesties?
Ben bang dat het de moeite niet is. Kans dat er meer stuk is/gaat dan alleen het scherm (zoals mobo) is nl aanwezig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:52 schreef l0lownkill het volgende:
Houston, we've got a problem
Mijn stiefbroer heeft sinds een paar dagen een Doogee dagger 550. Bevalt hem prima, alleen is iemand er op gaan zitten (zeg gerust neergeploft!) en het scherm gedraagt zich nu niet goed; er zitten verticale lijnen in en aan de rechterkant een dode lijn van circa een halve centimeter. Na 5 minuutjes doet hij het wel weer, behalve het dode gedeelte. Foto hiero;
[ afbeelding ]
Wordt dit een nieuw scherm of valt het te fixen?
Xiaomi, One+ denk ik. En anders de wat bekendere andere Snapdragon toestellen daar is nog wel eens CM etc voor te vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:16 schreef Klonk het volgende:
Wat zijn eigenlijk de chinese telefoons waar de meeste (bijvoorkeur bruikbare) custom roms voor te vinden zijn?
Dat moet het probleem inderdaad wel verhelpen, ik heb namelijk thuis zelf ook een Experia Box.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff een pagina ofzo teruglezen, gaat een post over, bekijk de reacties daarop eens: DIG / [Chinese Smartphones] #41 - Windows Phone uit china . Kom je o.a. dit tegen: http://forum.xda-develope(...)signal-bars-t1541266.
wat ga je bestellen dan. Hebben ze t niet op banggood, pandawill of buyincoinsquote:Op zondag 7 september 2014 16:57 schreef Azerdion het volgende:
Is mixeshop een beetje te vertrouwen? Ik ben net jarig geweest en sta op het punt mijn verjaardagsgeld uit te geven aan een chinese telefoon.
En weet iemand welke verzendoptie het beste is kwa douanekosten? Die wil ik natuurlijk vermijden...
Alvast bedankt!
Ik wil de iOcean X7S kopen (en een case, maar dat kan ook gewoon los ergens)quote:Op zondag 7 september 2014 20:15 schreef wootahH het volgende:
[..]
wat ga je bestellen dan. Hebben ze t niet op banggood, pandawill of buyincoins
Ik heb dit probleem ook, currents staat niet op de meeste phones, dit kun je overslaan. Framework vind je bij apps/alle.quote:Op zondag 7 september 2014 20:04 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Dat moet het probleem inderdaad wel verhelpen, ik heb namelijk thuis zelf ook een Experia Box.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik die stappen doorloop? Waar vind ik het Google Services Framework en hoe deinstalleer ik 'currents'?
Waarom die? Een Full-HD scherm en 2000 mah batterij is wel krap bemeten, zelfs een Nexus 5 heeft moeite met een 2300 mah batterij om de dag door te komen en daar zijn toch aardig wat optimalisaties aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik wil de iOcean X7S kopen (en een case, maar dat kan ook gewoon los ergens)
Mixeshop
Banggood heeft hem niet
Buyincoins heeft hem ook niet
Pandawill heeft hem niet op voorraad en hij is een stuk duurder
Is de bouwkwaliteit van iocean inmiddels op orde? Herinner me dat die bij de x7 (aanvankelijk) niet al te best was.quote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik wil de iOcean X7S kopen (en een case, maar dat kan ook gewoon los ergens)
Mixeshop
Banggood heeft hem niet
Buyincoins heeft hem ook niet
Pandawill heeft hem niet op voorraad en hij is een stuk duurder
Gmail Werkt prima bij mij, anders kun je ook een andere mail app proberen. Wat betreft aan de pc: windows xp schijnt wel te werken.quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tijdje geleden heb ik dus de Jiayu G4S gekocht..
Nu kan ik nog steeds niet de telefoon aan de computer doen zonder dat verkenner vastloopt.
PDAnet drivers al geinstalleerd.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? Ik draai windows 7.
Telefoon aan de computer leid tot het vastlopen van windows verkenner.
Afbeeldingen verzenden via de mail applicatie leid tot vastlopen van de app en het afsluiten daarvan.
Iemand die aub een oplossing heeft?
Op een virtual machine XP draaien? Of een Linux live Cd / dual boot?quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tijdje geleden heb ik dus de Jiayu G4S gekocht..
Nu kan ik nog steeds niet de telefoon aan de computer doen zonder dat verkenner vastloopt.
PDAnet drivers al geinstalleerd.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? Ik draai windows 7.
Telefoon aan de computer leid tot het vastlopen van windows verkenner.
Afbeeldingen verzenden via de mail applicatie leid tot vastlopen van de app en het afsluiten daarvan.
Iemand die aub een oplossing heeft?
Dropbox is ook wel handig om data te verplaatsen van telefoon naar pc.quote:Op maandag 8 september 2014 08:55 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Gmail Werkt prima bij mij, anders kun je ook een andere mail app proberen. Wat betreft aan de pc: windows xp schijnt wel te werken.
Ik vond hem al mooi toen hij uitkwam met een quadcore vorig jaar. Maar toen had iedereen het erover dat de quadcore niet goed het FHD scherm aankon. Nu er een sterkere cpu/gpu in zit, is de keuze makkelijker gemaakt. En die 2000mah, tja.. eerst maar kijken hoe lang ik er mee kan en als dat te kort is kan ik ook nog een 3000mah accu kopen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:28 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Waarom die? Een Full-HD scherm en 2000 mah batterij is wel krap bemeten, zelfs een Nexus 5 heeft moeite met een 2300 mah batterij om de dag door te komen en daar zijn toch aardig wat optimalisaties aan vooraf gegaan.
Voor zover ik weet is de bouwkwaliteit prima. In eerste instantie was er vaak backlightbleeding van de touchbuttons onderaan de telefoon. Maar nu hebben ze verlichting helemaal weggehaald. Wat opzich niet zo erg is.quote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Is de bouwkwaliteit van iocean inmiddels op orde? Herinner me dat die bij de x7 (aanvankelijk) niet al te best was.
Heb zelf ruim een jaar de iocean x7 (quadcore model) gebruikt. Het lukte altijd prima om de dag door te komen met de 2000mah accu. Ga je spelletjes spelen gaat je batterij wel een stuk sneller leeg, maar bij browsen, whatsappen en dat soort gebruik ga jij geen problemen ondervinden.quote:Op maandag 8 september 2014 13:49 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik vond hem al mooi toen hij uitkwam met een quadcore vorig jaar. Maar toen had iedereen het erover dat de quadcore niet goed het FHD scherm aankon. Nu er een sterkere cpu/gpu in zit, is de keuze makkelijker gemaakt. En die 2000mah, tja.. eerst maar kijken hoe lang ik er mee kan en als dat te kort is kan ik ook nog een 3000mah accu kopen.
[..]
Voor zover ik weet is de bouwkwaliteit prima. In eerste instantie was er vaak backlightbleeding van de touchbuttons onderaan de telefoon. Maar nu hebben ze verlichting helemaal weggehaald. Wat opzich niet zo erg is.
En wat vind jij van de bouwkwaliteit? Nog op of aanmerkingen? Ik ben niet echt een gamer op m'n telefoon. Dus 2000mah zal in eerste instantie denk ik wel genoeg zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef tharonny het volgende:
[..]
Heb zelf ruim een jaar de iocean x7 (quadcore model) gebruikt. Het lukte altijd prima om de dag door te komen met de 2000mah accu. Ga je spelletjes spelen gaat je batterij wel een stuk sneller leeg, maar bij browsen, whatsappen en dat soort gebruik ga jij geen problemen ondervinden.
Hier met gmail hetzelfde. Heb een needrom.quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |