Hoezo dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Woep het volgende:
Vandaag postbode geweest met mn G4S, morgen maar eens ophalen. Fingers crossed dat dat ding oplaad, wifi werkt en gps werkt... dit wordt echt een grote fail telefoon heb ik het idee
ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het niet al te lastig vond.. alleen dat kabeltje rechts was eigenlijk de grootste uitdaging, de rest was met geduld en de meegeleverde tool best goed te doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zal je ff geruststellen: bij mij werkt alles plima
De powerbank functie is toch niet echt speciaal ? Mijn g4s doet het ook via een otg kabel, 30% van mijn batterij en een ipod die zo goed als vol zit.quote:Zelf nu dus deze thuis liggen:
[ afbeelding ]
ThL 5000, met een 5000mAh batterij. Gaat ook lekker lang mee op een batterij.
[..]
En hoe laad je vervolgens je telefoon op als die leeg is en je niet bij een wandcontactdoos in de buurt bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef zik3100 het volgende:
[..]
De powerbank functie is toch niet echt speciaal ? Mijn g4s doet het ook via een otg kabel, 30% van mijn batterij en een ipod die zo goed als vol zit.
Als GPS werkt mag je al spreken van een epic win.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Woep het volgende:
Vandaag postbode geweest met mn G4S, morgen maar eens ophalen. Fingers crossed dat dat ding oplaad, wifi werkt en gps werkt... dit wordt echt een grote fail telefoon heb ik het idee
Voor n00bs is er de OpeningsPost (OP).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:11 schreef EDMAN- het volgende:
Vraag van een n00b: woon in België en zoek al een tijd een goede dual sim smartphone, zodat ik een sim-only abonnement in NL en BE kan afsluiten. Nu zat ik te kijken naar deze:
http://www.banggood.com/D(...)tphone-p-924335.html
Nu staat er dus het volgende:
This phone will only work with 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz 3G: WCDMA 850/2100MHz
It’s unlocked for worldwide use, customers please take a check to see if your local area network or the communication operator you are using is compatible with this phone before purchase.
Momenteel heb ik nog een Hi abbo (tot januari 2015) met een Samsung Galaxy SIII (waarvan de microfoon kapot is dus kan niet eens bellen). Kan ik deze sim kaart gebruiken in bovenstaande telefoon?
Thanks in advance.
Mjah ik ben lui sorry. En bedanktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor n00bs is er de OpeningsPost (OP).
Daar kun je gewoon je antwoord vinden.
Dat GSM dus gaat op de 900/1800 en 3G op 2100MHz en dat dus prima wil
Hmm thanks! Dus is anders dan 850 neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:31 schreef RobertNL het volgende:
Wel even opletten dat je in België meer 900 mhz wcdma hebt. Als je goed 3g bereik wil zal je dus een toestel met ondersteuning van de 900 band willen hebben.
Contrahorror: De accu van mijn DG500 lijkt het fabeltastisch te doenquote:
En, hoe bevalt ie? De mijne is vandaag verstuurd, hoop dat het een beetje snel aankomtquote:Zelf nu dus deze thuis liggen:
[ afbeelding ]
ThL 5000, met een 5000mAh batterij. Gaat ook lekker lang mee op een batterij.
En wat is de outputquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef zik3100 het volgende:
[..]
De powerbank functie is toch niet echt speciaal ? Mijn g4s doet het ook via een otg kabel, 30% van mijn batterij en een ipod die zo goed als vol zit.
Gaat, kleine puntjes met kritiek aan het design. Verder nu pas aan het testen. Na het weekend meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:40 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
En, hoe bevalt ie? De mijne is vandaag verstuurd, hoop dat het een beetje snel aankomt
Dat komt omdat je een lader gebruikt met een te laag voltage, heb ik met 1 bepaalde lader ook en ben erachtergekomen dat hij dan ghost touches doet/quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
teven stuiterde de boven kant van mijn scherm (random dingen aanklikken)
maar dat is vermoedelijk te verklaren door een heel erg lege accu..
wifi doet het iig wel, vanavond lekker aan de lader en morgen eens kijken of ook het mobiele netwerk het goed doet
vooralsnog ben ik vrij happy dat hij het weer lijkt te doen
GPS werkt inderdaad niet. Wifi en opladen gelukkig wel. Mooi ding voor de rest, morgen maar eens ff verder inlezen naar die GPS fix en welke ROM dr op zetten. Al dat halve engels halve sjinees... Iemand al tips?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:53 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Als GPS werkt mag je al spreken van een epic win.
Jep en voor apps als Foursquare enzo is het een drama, kan je nergens inchecken adhv locatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:47 schreef Dromer het volgende:
Toch knap waardeloos dat GPS. Ik heb de Elephone P10 op het oog, maar die schijnt ook al flinke GPS-issues te hebben. (als in: helemaal geen fix krijgen)
Nu is GPS niet zo belangrijk voor me ivm ingebouwde navigatie in de auto, maar het stuit me toch ergens tegen de borst iets te kopen dat deels 'ondeugdelijk' is. Ook lastig als ik 'm door wil verkopen bedenk ik me nu.
Als je 0,0 fix hebt, geef het op. Is hardwarematig naar de klote.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:33 schreef Woep het volgende:
[..]
GPS werkt inderdaad niet. Wifi en opladen gelukkig wel. Mooi ding voor de rest, morgen maar eens ff verder inlezen naar die GPS fix en welke ROM dr op zetten. Al dat halve engels halve sjinees... Iemand al tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |