We zullen zien. Mijn zegen heb je, dat weet je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
Al hoop ik natuurlijk dat ik het word.
Die zin is prima leesbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fatsoenlijk leesbare zinnen uitpoepen is een goed begin!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
We zullen zien. Mijn zegen heb je, dat weet je.
dankjewel manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog wel meer goede kandidaten. Gun het hen ook wel op zich.
Nou dan.quote:
undercovermod jonge jwtzquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een mod ben je niet voor het moment, dat weet jij ook wel.
Voortaan deze shit graag spoileren.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef niels0 het volgende:
Ik krijg morgen een partij op m'n kloten. Weet ik nu al.
Lekker spontaan, lekker gek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voortaan deze shit graag spoileren.
Vooral kkrnasty.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker spontaan, lekker gek.
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen![]()
Ik heb teveel vrijetijd volgens m'n meis. Zij maar werken en ik doe al bijna 8 maanden geen fuck, ja beetje lezen, dat wel. Ze gaat gaat echt uit 'r dak morgen.quote:
Ach, als je maar geld in het laatje brengt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb teveel vrijetijd volgens m'n meis. Zij maar werken en ik doe al bijna 8 maanden geen fuck, ja beetje lezen, dat wel. Ze gaat gaat echt uit 'r dak morgen.
Maar daar staat toch wel tegenover dat je grote delen van het jaar verschrikkelijk veel uren werkt als je op zee bent? Zal ze toch wel begrijpen lijkt me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb teveel vrijetijd volgens m'n meis. Zij maar werken en ik doe al bijna 8 maanden geen fuck, ja beetje lezen, dat wel. Ze gaat gaat echt uit 'r dak morgen.
Geld is dus totaal het probleem niet. Als ik wil doe ik nog een compleet jaar niets. Nouja. Wel een deal gemaakt met een nederlands bedrijf. Als het goed is over een paar weken weer aan de bak. Het zal weer even wennen worden. Het is voor iedereen beter als ik weer wat ga doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, als je maar geld in het laatje brengt.
Dan moet ze gewoon kappen met zeuren. Het enige dat ze moet doen is met d'r beentjes wijdt op bed gaan liggen wanneer jij daar om vraagt, dat is jou verplicht na al die zware dagen/weken/maanden op zee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geld is dus totaal het probleem niet. Als ik wil doe ik nog een compleet jaar niets. Nouja. Wel een deal gemaakt met een nederlands bedrijf. Als het goed is over een paar weken weer aan de bak. Het zal weer even wennen worden. Het is voor iedereen beter als ik weer wat ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |