SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Great goal Dani Alves:
[ Bericht 2% gewijzigd door Revontulet op 19-08-2014 22:45:32 ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef Revontulet het volgende:
Iemand leuk idee voor een team? Budget 2 miljoen, liefst 4-2-3-1. Heb echt totaal geen inspiratie meer, of spelers waar ik graag nog een mee wil spelen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe was tots reus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef Maver24 het volgende:
Hoe bevalt NIF Bale? Iemand hier al mee gespeeld?![]()
Je hebt hem niet gehad he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is wel goed maar ik heb em met winst kunnen verkopen dus dat maar gedaan![]()
4-2-3-1 is niet mijn formatie ik win er wel potjes mee maar alles is te centraal of ik moet pace beesten zoals Sturridge en Remy op CAM gaan gooien dan kan ik hem ook wel over de flank beuken![]()
![]()
Ik heb er nog nooit mee gespeeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
4-2-3-1 is niet mijn formatie ik win er wel potjes mee maar alles is te centraal of ik moet pace beesten zoals Sturridge en Remy op CAM gaan gooien dan kan ik hem ook wel over de flank beukenalleen met de tweede variant.
Jawel. Vanmiddag voor 950k. Had hem in 433 met gundogan en schmelzer en de rest was BPL. Uiteindelijk Reus met winst verkochtquote:![]()
dus die stats die gepost werden met 2x meer losses dan wins was echt van jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jawel. Vanmiddag voor 950k. Had hem in 433 met gundogan en schmelzer en de rest was BPL. Uiteindelijk Reus met winst verkocht
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En crespo en ibra dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jawel. Vanmiddag voor 950k. Had hem in 433 met gundogan en schmelzer en de rest was BPL. Uiteindelijk Reus met winst verkocht![]()
Ik ga er mee spelen, maar daarna geen tijd voor een review voor je, want moet het tuintje nog aanharken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef Maver24 het volgende:
Hoe bevalt NIF Bale? Iemand hier al mee gespeeld?![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er mee spelen, maar daarna geen tijd voor een review voor je, want moet het tuintje nog aanharken.
Beter tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
NOS faalt weer met het commentaar.![]()
Ja met die prijzen van PS zou ik ook 3 50k packs openenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef Zhano het volgende:
Toure verkocht voor 120k70k winst op een pack, das nieuw
![]()
![]()
Allemaal gesponsord door Jermaine johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja met die prijzen van PS zou ik ook 3 50k packs openenVoor een zwarte werkt hij echt hard.
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er mee spelen, maar daarna geen tijd voor een review voor je, want moet het tuintje nog aanharken.![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Allemaal gesponsord door Jermaine johVoor een zwarte werkt hij echt hard.
![]()
Hier gaat hij uiteraard geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dus die stats die gepost werden met 2x meer losses dan wins was echt van jou?![]()
Mijn ervaring ermee is dat het vrij snel op elkaar loopt en dat er grote ruimtes liggen op de flank waar niemand in loopt. Het is geen slechte formatie maar ik kon er niet het maximale uithalen zoals met bijvoorbeeld mijn 4-3-3 (5).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit mee gespeeldalleen met de tweede variant.
![]()
Ja 4231 is echt helemaal niks dit jaar. Jammer want is mijn favoriete formatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn ervaring ermee is dat het vrij snel op elkaar loopt en dat er grote ruimtes liggen op de flank waar niemand in loopt. Het is geen slechte formatie maar ik kon er niet het maximale uithalen zoals met bijvoorbeeld mijn 4-3-3 (5).![]()
Denk dat de 4231 van vorig jaar tussen de huidige 2 inzat, nu is het beide net niks imho. De 4231 van vroegah was geniaal, toen de spitta alleen aan de CF linktequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 4231 is echt helemaal niks dit jaar. Jammer want is mijn favoriete formatie eigenlijk.![]()
![]()
Die tweede variant is wel redelijk maar dan speel je met 6 verdedigers zeg maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 4231 is echt helemaal niks dit jaar. Jammer want is mijn favoriete formatie eigenlijk.![]()
![]()
Die 4231 van FUT 11 bohquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat de 4231 van vorig jaar tussen de huidige 2 inzat, nu is het beide net niks imho. De 4231 van vroegah was geniaal, toen de spitta alleen aan de CF linkte![]()
Beste team ooit, 4-2-3-1, Kandji in de spits, Oduro er achterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat de 4231 van vorig jaar tussen de huidige 2 inzat, nu is het beide net niks imho. De 4231 van vroegah was geniaal, toen de spitta alleen aan de CF linkteBij elke uittrap van de keeper vielen ze over elkaar heen
![]()
![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste team ooit, 4-2-3-1, Kandji in de spits, Oduro er achterBij elke uittrap van de keeper vielen ze over elkaar heen
![]()
Bravo en tif benitezlekker rennen
![]()
Nooit meer een elftal gehad waar ik zo veel plezier aan beleefde als toenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit ja![]()
![]()
![]()
Wat houdt je tegen om er mee te gaan spelen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit meer een elftal gehad waar ik zo veel plezier aan beleefde als toen![]()
Volgens mij zijn de servers van FUT 11 al uit de lucht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om er mee te gaan spelen?![]()
Dat is wel goed klote danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de servers van FUT 11 al uit de lucht?Wil je een hug?
![]()
Ik daag rijst uit voor de goldenshower-challenge. De opbrengsten gaan naar onderzoek naar prostaatproblemen. Echt waarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef Rijst het volgende:
ik daag maver uit voor de icebucketchallange![]()
![]()
Oh. Dat is goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel goed klote danWil je een hug?
![]()
11 wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de servers van FUT 11 al uit de lucht?![]()
![]()
Mijn BraSilver team van FUT11 > alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit ja![]()
![]()
Je kon toch een soort van mid-air remmen waardoor je heel kort kon draaien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was wel aardig wat moet je weten?![]()
Misschien kan ik de Gullit deal nog wat meer mijn kant op sturen.
Hij wil fresh spelers heb nu:
Desailly, Effenberg, Pires en Hagi fresh![]()
![]()
Ja moet je een beetje met LT en RT spelen. Beetje remmen beetje gas erbij en dan kun je heel kort draaien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kon toch een soort van mid-air remmen waardoor je heel kort kon draaien?![]()
Welke gullit deal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Misschien kan ik de Gullit deal nog wat meer mijn kant op sturen.
Hij wil fresh spelers heb nu:
Desailly, Effenberg, Pires en Hagi fresh![]()
Gast op EA Forum wilde Gullit ruilen (zodat hij niet aan tax verliest) voor fresh legends en coins.quote:![]()
Ja kan die rem dus niet echt vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja moet je een beetje met LT en RT spelen. Beetje remmen beetje gas erbij en dan kun je heel kort draaien.Ook kut dat de knop voor het spotten standaard op select staat waardoor niemand die gebruikt
![]()
![]()
Gewoon L2 gebruiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja kan die rem dus niet echt vindenOok kut dat de knop voor het spotten standaard op select staat waardoor niemand die gebruikt
Scam hem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast op EA Forum wilde Gullit ruilen (zodat hij niet aan tax verliest) voor fresh legends en coins.![]()
Geen upgrades en de rest heeft heat seeking missiles?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef Zhano het volgende:
Ben alleen een beetje late to the party merk ik
Yup, nu net wel zelf heatseekers maar die zijn best gay. Rocket podsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen upgrades en de rest heeft heat seeking missiles?![]()
![]()
L2 is dat geloof ik op PS. Spotten kun je ook remappen denk ik zo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja kan die rem dus niet echt vindenOok kut dat de knop voor het spotten standaard op select staat waardoor niemand die gebruikt
![]()
Gewoon over de map heen vliegen en die klote tanks slopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yup, nu net wel zelf heatseekers maar die zijn best gay. Rocket podsen een beetje op select spammen om te spotten.
Leer schieten met dat standaard wapen wat erop zit dan geef je zo batta. Is veel beter dan die heatseakers. Ik gebruikte dat standaard wapen, guided missles, air radar en ECM Jammer dat is de beste set up.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef Zhano het volgende:
Ben alleen een beetje late to the party merk ik![]()
Ja, dat zei ik dus, die heatseekers zijn niet zo. Maar radar enzo zijn wel nice, vooral als de anderen m ook hebben. Dat spotten geldt niet zozeer voor mij als voor mn teammates. Op PC spotten mensen vet veel, nu niet omdat het gewoon onhandig is. Maar zo'n oranje dingetje zie je veel makkelijker![]()
![]()
Waarom wist ik niet dat iedereen hier Battlefield speelde![]()
Vrienden waar ik mee speelde konden nooit een keer een potje normaal doen.
Ik speelde op PCquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom wist ik niet dat iedereen hier Battlefield speelde![]()
Vrienden waar ik mee speelde konden nooit een keer een potje normaal doen.
![]()
![]()
Ik zat een hele tijd op 660 maar ben nu naar 580 gedropt omdat ik niet zoveel (niet regelmatig) meer speel. Dus als ik speel bak ik er weinig van![]()
Mjah het is ook heel erg afhankelijk van welke servers je speelt. Ik speel Big maps only als ik ga knallen op Metro of Bazaar dan haal ik makkelijk 1000quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zat een hele tijd op 660 maar ben nu naar 580 gedropt omdat ik niet zoveel (niet regelmatig) meer speel. Dus als ik speel bak ik er weinig van![]()
Ben al een uur aan het vliegen ofzo, misschien 3 killsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah het is ook heel erg afhankelijk van welke servers je speelt. Ik speel Big maps only als ik ga knallen op Metro of Bazaar dan haal ik makkelijk 1000(iedereen springt ook bij <10% )
![]()
Daarom pas schieten als je zeker weet dat je hem kan nakken met een strafe. Anders springen ze er vaak uit ja dat is irritant. Heb je premium anders kun je die jet game mode doen om snel te levelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben al een uur aan het vliegen ofzo, misschien 3 kills(iedereen springt ook bij <10% )
![]()
Ja moet weer een beetje wennenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom pas schieten als je zeker weet dat je hem kan nakken met een strafe. Anders springen ze er vaak uit ja dat is irritant. Heb je premium anders kun je die jet game mode doen om snel te levelenOp de PC was is best ok hierin. Nee geen premium, kk EA
![]()
![]()
W/L Ratioquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah het is ook heel erg afhankelijk van welke servers je speelt. Ik speel Big maps only als ik ga knallen op Metro of Bazaar dan haal ik makkelijk 1000
5.12
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
eerste en enige bf die ik een klein beetje gespeeld hebquote:was er niet zo goed in verder
http://battlelog.battlefi(...)stats/170191106/ps3/
jouw spm stuk hoger. ben meer van cod
wel fking veel gespeeld zeg jijwat was je kd?
Over twee accounts rond de 2.5 gok ik zo. In het begin was ik tering slecht want het was mijn eerste BF op consolequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eerste en enige bf die ik een klein beetje gespeeld hebwas er niet zo goed in verder
http://battlelog.battlefi(...)stats/170191106/ps3/
jouw spm stuk hoger. ben meer van cod
wel fking veel gespeeld zeg jijwat was je kd?
Ik speelde vroeger ook veel meer COD maar die games gaan me steeds sneller vervelen terwijl BF toch was langer leuk blijft.
Zal maar niet mijn MW2 en BO1 stats gaan posten![]()
![]()
![]()
nicequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over twee accounts rond de 2.5 gok ik zo. In het begin was ik tering slecht want het was mijn eerste BF op consoleIk speelde vroeger ook veel meer COD maar die games gaan me steeds sneller vervelen terwijl BF toch was langer leuk blijft.
Zal maar niet mijn MW2 en BO1 stats gaan posten![]()
![]()
Jet-play overDie gast hangt continu achter de landingsbaan, voor je wielen van de grond zijn ben je dood
![]()
![]()
Heb nog een poosje op vrij hoog niveau S&D gamebattles gedaan tijdens MW2 maar dat hadden ze helemaal verneukt nadat je elke game moest cappen en de tegenstander altijd ging janken en je dan moest rematchen![]()
![]()
Gamebattles was sowieso aids man. Net als C4L ofzo, hoe heette die shit ook alweer? Deden wij met CoD4 aan meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een poosje op vrij hoog niveau S&D gamebattles gedaan tijdens MW2 maar dat hadden ze helemaal verneukt nadat je elke game moest cappen en de tegenstander altijd ging janken en je dan moest rematchen![]()
![]()
Denk wel dat hij komt aangezien hij de enige optie nog is voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
http://dev.sportnieuws.nl(...)city-voor-feyenoord/
Lopen deze niet iets op de zaken vooruit ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij deden 4 v 4 S&D nog poosje top 15 van Europa gestaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gamebattles was sowieso aids man. Net als C4L ofzo, hoe heette die shit ook alweer? Deden wij met CoD4 aan meeMaar al die regeltjes werden steeds triester doordat ze MLG regels gingen gebruiken. Lekker elke avond 3 of 4 uur oefenen voor 2 ranked potjes
Ja ik nam dit vroeger vrij serieus
![]()
![]()
![]()
sndquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij deden 4 v 4 S&D nog poosje top 15 van Europa gestaanMaar al die regeltjes werden steeds triester doordat ze MLG regels gingen gebruiken. Lekker elke avond 3 of 4 uur oefenen voor 2 ranked potjes
Ja ik nam dit vroeger vrij serieus
![]()
baaassss, ik speel nog steeds bijna niks anders
nu dan ook wel s&r, soort snd maar dan met tags die je kan pakken maar eindigt dus altijd als snd want blijvend dood als enemy je tag ook pakt.
Ik deed op consolegaming ook clanwars, stonden toen met cod52e op snd only ladder
Dat deden wij ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een poosje op vrij hoog niveau S&D gamebattles gedaan tijdens MW2 maar dat hadden ze helemaal verneukt nadat je elke game moest cappen en de tegenstander altijd ging janken en je dan moest rematchen
Tot we een keer van de nummer 4 hadden gewonnen, en die zeiden dat wij zo goed waren dat we erbij mochtenToen hadden we hun de win gegeven en werden we meteen weer uit de clan gegooid
Altijd hetzelfde met die kutventjes
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Search is tenminste een beetje tactisch daarom speelde we dat al was er niks leukers dan DOM tegen downies en dan 80-4 gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sndbaaassss, ik speel nog steeds bijna niks anders
nu dan ook wel s&r, soort snd maar dan met tags die je kan pakken maar eindigt dus altijd als snd want blijvend dood als enemy je tag ook pakt.
Ik deed op consolegaming ook clanwars, stonden toen met cod52e op snd only ladder
![]()
![]()
Ik heb een keer met jou en je vriend mee gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Search is tenminste een beetje tactisch daarom speelde we dat al was er niks leukers als DOM tegen downies en dan 80-4 gaan
Constant blackbird boven je harses is wel handig. Toen had ik ook swarm vs mij. hihivet stoer
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Search is tenminste een beetje tactisch daarom speelde we dat al was er niks leukers als DOM tegen downies en dan 80-4 gaanvond dat nooit zo leuk, goede scores tegen noobs halen. Liever gewoon snd 1 vs 6 acties maken enzo
![]()
maar nu moet je helemaal een ps4 halen dus, gaan we ouderwets snd ownen
Jij was ook best goed hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb een keer met jou en je vriend mee gedaan.
Constant blackbird boven je harses is wel handig. Toen had ik ook swarm vs mij. hihivet stoer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat deden wij ook
Tot we een keer van de nummer 4 hadden gewonnen, en die zeiden dat wij zo goed waren dat we erbij mochtenToen hadden we hun de win gegeven en werden we meteen weer uit de clan gegooid
![]()
Je had ook van die treurige teams die hun record op krikte tegen lower ranked teams en die dan totaal door de mand vielenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat deden wij ook
![]()
![]()
Als je dacht omdat iedereen "Baquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef Zhano het volgende:
Ook maar ff de NPO aangezet, maar dacht dat Ba gescoord had?" zei in het begin van dit topic? Hij schoot vanaf de aftrap bijna in het doel maar Szczesny tikte bal nog net op de lat
:)![]()
Ik heb verder met jullie alleen Black ops gespeeld volgens mij, niet echt mijn beste Cod
Op MW3 een K/D van 2.5, dat ging wel aardig
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Black Ops 1 was standaard 100+ kills op jungle. Blackbird, Chopper, Hind en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb verder met jullie alleen Black ops gespeeld volgens mij, niet echt mijn beste Cod
Op MW3 een K/D van 2.5, dat ging wel aardig![]()
BO 2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Black Ops 1 was standaard 100+ kills op jungle. Blackbird, Chopper, Hind en gaan met die banaan
Ik vind die best leuk hoor, maar was best een kutgame
Elke dag![]()
Die prikkers zijn gewoon ontzettend stugquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond Arsenal zaterdag al niet best spelen en nu is het niet veel beter.Na MW3 werd COD al minder en kwam er steeds meer random bullshit in ipv gun skill wat dat betreft was BO1 perfect. Als je niet goed kon mikken dan ging je er altijd af tegen de betere spelerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BO 2
Ik vind die best leuk hoor, maar was best een kutgame![]()
![]()
![]()
Prima PSV, echt geweldige verkoop aangezien we zo breed in de verdedigers zitten
Niet te geloven, bakte er hier helemaal niets van en nou ditZe verliezen overigens wel, geen idee of dat ook door hem komt
Elke dag![]()
Ik vond MW2 echt vele malen beter dan BO1, die voelde echt kut voor mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die prikkers zijn gewoon ontzettend stug
[..]
Na MW3 werd COD al minder en kwam er steeds meer random bullshit in ipv gun skill wat dat betreft was BO1 perfect. Als je niet goed kon mikken dan ging je er altijd af tegen de betere speler![]()
MW2 is imo de beste Cod, MW3 de makkelijkste
Elke dag![]()
Hij had al rood gepakt, nu 3 tegengoals. Hij kon er weinig van. Misschien per ongeluk een corner erin gekopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Prima PSV, echt geweldige verkoop aangezien we zo breed in de verdedigers zitten
Niet te geloven, bakte er hier helemaal niets van en nou ditZe verliezen overigens wel, geen idee of dat ook door hem komt
![]()
Speelt nu pas weer mee omdat ie 2 potten geleden rood hadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
(of is dit CL)
![]()
BO had als voordeel dat mensen wat meer health hadden en je niet binnen 2 kogels doodging, zo pakte je die campers altijd alsnog omdat je gewoon beter kon aimen en je niet gelijk dood wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die prikkers zijn gewoon ontzettend stug
[..]
Na MW3 werd COD al minder en kwam er steeds meer random bullshit in ipv gun skill wat dat betreft was BO1 perfect. Als je niet goed kon mikken dan ging je er altijd af tegen de betere speler![]()
BO ook 1 van mijn favoriete cods met mw2 en cod4. daarna van poep naar dikkere poep
En die assist danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij had al rood gepakt, nu 3 tegengoals. Hij kon er weinig van. Misschien per ongeluk een corner erin gekopt.?
CLquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelt nu pas weer mee omdat ie 2 potten geleden rood had(of is dit CL)
Maar slechter dan Bruma nu speelt kan hij het daar toch niet doen
Elke dag![]()
MW2 was easy mode man. Wapens hadden 0 recoil, One man army + noobtubesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond MW2 echt vele malen beter dan BO1, die voelde echt kut voor mijMW2 is imo de beste Cod, MW3 de makkelijkste
, dat quickscopen
Nee was echt een kut spel
![]()
Ja dat deed ik allemaal nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 was easy mode man. Wapens hadden 0 recoil, One man army + noobtubes, dat quickscopen
Nee was echt een kut spel
Ik ging gewoon lekker rushen door de map, was het echt een topspel voor
Elke dag![]()
Joey vd Berg kopen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die assist dan?
[..]
CL
Maar slechter dan Bruma nu speelt kan hij het daar toch niet doen![]()
idd samequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat deed ik allemaal nietIk ging gewoon lekker rushen door de map, was het echt een topspel voor
Tot je door een van die bullshit dingen op je 10 killstreak werd gekilledquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat deed ik allemaal nietIk ging gewoon lekker rushen door de map, was het echt een topspel voor
![]()
![]()
Begin dit jaar Zanka en Matavz in het Casino gezien btw. Ze hadden allebei 2k ingezet op een cijfer, die viel niet en om het goed te maken zetten ze toen 10k op rood
Zwart
Elke dag![]()
Lekker zweten in een hoekje tot je eindelijk die nuke had en dan met trillende handjes genieten van hoe het potje gewoon afgelopen was dan![]()
![]()
Ja ik heb daar serieus nooit zo'n last van gehad. Er werd veel genoobtubed maar meestal waren dat ook kutnoobs die het niet goed konden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot je door een van die bullshit dingen op je 10 killstreak werd gekilledDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon met die Chopper je Nuke halen op Wastelandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
Lekker zweten in een hoekje tot je eindelijk die nuke had en dan met trillende handjes genieten van hoe het potje gewoon afgelopen was dan
Predator, Harrier, En die chopper dat was de magische combo
Elke dag![]()
Ja maar dan werd je 'lichaam' gekilld terwijl je zat te chopperenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon met die Chopper je Nuke halen op Wasteland![]()
![]()
Als je met matties speelde konden die altijd wel een beetje oplettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar dan werd je 'lichaam' gekilld terwijl je zat te chopperen
Elke dag![]()
Zanka heeft nauwelijks kansen gekregen, terwijl daar Marcelo's en andere Derijcks wekelijks stonden te falen.
Toen kreeg hij een keer een kans en speelde hij 2x goed en scoorde hij ook 2x, maar 1 kutwedstrijd (van het hele team) en hij mocht weer maanden niet spelen tot hij rechtsback (!) tegen Feyenoord moest spelen en hopeloos faalde.
Maar goed, op training en bij Jong PSV blijkbaar ook nooit meer kansen afgedwongen.![]()
Dat had ik jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
UMP Marthon, Stopping Power, Ninja en maar rondrennen en iedereen neer poffen met 2 kogels
Was leuk
Elke dag![]()
ik altijd die perk om te soundwhorenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
UMP Marthon, Stopping Power, Ninja en maar rondrennen en iedereen neer poffen met 2 kogelsscavenger pro ofzo
Die wedstrijden speelde hij ook echt slecht. Nec uit was dat toch toen ie scoorde? Verschrikkelijk was ie toen. Maar idd, hij scoordequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef DutchSL het volgende:
Zanka heeft nauwelijks kansen gekregen, terwijl daar Marcelo's en andere Derijcks wekelijks stonden te falen.
Toen kreeg hij een keer een kans en speelde hij 2x goed en scoorde hij ook 2x, maar 1 kutwedstrijd (van het hele team) en hij mocht weer maanden niet spelen tot hij rechtsback (!) tegen Feyenoord moest spelen en hopeloos faalde.
Maar goed, op training en bij Jong PSV blijkbaar ook nooit meer kansen afgedwongen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |