nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, ik moet toch iets doen om van jou te winnen.
Heeft VB eigenlijk gesolliciteerd, of niet?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze het ebolavirus aan het verspreiden of bestrijden is, èèn van de twee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nou Guus_Geluk7 ik ben heel blij met deze informatie
zou idd wel goed matchen met je username en uiquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou idd wel goed matchen met je username en ui
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef KLTZK het volgende:
Totdat Danny opeens le master trole wordt en BT een andere kleur geeft.
ehehehe. Doetti niettt xDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef KLTZK het volgende:
Totdat Danny opeens le master trole wordt en BT een andere kleur geeft.
Serieuze zaken in KLB?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
OT alsjeblieft.. kom nou dit zijn serieuze zaken!
nee als ik ooit mod word vraag ik direct een ban aan voor jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Deadprez, k ben je mattie toggg? :$ ":$
Haha goeden garper.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee als ik ooit mod word vraag ik direct een ban aan voor je
Vond hem zelf ook nogal matig.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee als ik ooit mod word vraag ik direct een ban aan voor je
Ik kan een dergelijke functie niet combineren met mijn verdere activiteiten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft VB eigenlijk gesolliciteerd, of niet?
Je hebt ook een account op boktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan een dergelijke functie niet combineren met mijn verdere activiteiten.
Twee vrouwelijke klb-mods is wel voldoende.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Koral het volgende:
Waarom worden er bijna geen vrouwen 'genomineerd' voor klb mod?
Iets met rugridderverzamelende kasthommo's enzo
Ik modereer al het 'Vraag het Yasmine' subforum op marokko.forum.nl onder de naam Lady_Kouzina.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt ook een account op bokt
Voldoende hebben van vrouwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Twee vrouwelijke klb-mods is wel voldoende.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |