SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierIf not now, then when.
Je bent gewoon een aansteller als je het sinterklaasfeest als discriminerend opvat. Maar ach, hier in Nederland hebben we voor ieder clubje een belangengroep dus ook voor deze jankballen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende: [..] Hoe kan jij daar over oordelen dan? Ben jij een neger?
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent gewoon een aansteller als je het sinterklaasfeest als discriminerend opvat. Maar ach, hier in Nederland hebben we voor ieder clubje een belangengroep dus ook voor deze jankballen.
Als ik het goed heb was het sinterklaasfeest onderzocht door een historici en daaruit bleek dat het sinterklaasfeest niks te maken had met de slavernij van zwarte mensen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.
Mezelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er eigenlijk naturel bodybuilders/powerlifters of whatever waar jullie echt van onder de indruk zijn?
Jeff Seid en Zyzz.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er eigenlijk naturel bodybuilders/powerlifters of whatever waar jullie echt van onder de indruk zijn?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Is ie groter dan jouw zwaard?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vraag me af wat die pener guns meten.
kan me niet voorstellen, tenzij Shane Dieselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |