Flauw, ga je het nu bij mij proberen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:21 schreef Joezi het volgende:
Je ziet wel weer bij wie ie in de smaak valt
Verklap nou niet dat het een grap was! Dat maakt het allemaal nog zwaarder voor onze Jianquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was bijna in jouw grap getrapt
Tot ik die poll zag![]()
Heb wel gestemd.
maar open geen nieuwe
Ah, niks bijzonders, hij was aan het dreinen en je kent Cc. ..... en nu gloeien z'n billetjes gewoon nog wat na, meer nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik naar dat billenkoek topic.blijkt dat ik naar een cos moet, ja dat is te veel zoekwerk
Hij haalt nu uit naar alles wat voorbij komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flauw, ga je het nu bij mij proberen.
Geef het linkje nou maar even. Eens kijken of ze incest ook zo stoer vindtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij haalt nu uit naar alles wat voorbij komt
Ja maar ik ben toch wel een heel slecht voorbeeld om het bij te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom plaag ik je ook niet zoveelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch wel een heel slecht voorbeeld om het bij te doen.
Ik ben een mietje, een makkelijke prooi.
Ik heb inderdaad niet alles gevolgd en over het stukje incest ben ik het met jou eens Joezi.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geef het linkje nou maar even. Eens kijken of ze incest ook zo stoer vindt
Ha ha ha ha, hou toch op lutser, met je tere, brandende billetjes, she owend you, klaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geef het linkje nou maar even. Eens kijken of ze incest ook zo stoer vindt
Mwah, het was even vermakelijk maar het mag ook wel een keer ophouden. Het begint kinderachtig te worden. En Choco heeft natuurlijk een prima bliksemafleider gevondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens nuttig voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah, het was even vermakelijk maar het mag ook wel een keer ophouden. Het begint kinderachtig te worden. En Choco heeft natuurlijk een prima bliksemafleider gevonden
O ja zeg en wat voor verschrikkelijks heeft ze dan gezegd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet alles gevolgd en over het stukje incest ben ik het met jou eens Joezi.
En voor de rest heb ik geen mening, ik lees alleen maar en geef af en toe commentaar, zoals de meeste hier.
Aaaah wat kijk je toch op tegen onschendbare stoere fokkertjes, wel mooi om te zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha ha, hou toch op lutser, met je tere, brandende billetjes, she owend you, klaar
Je hebt medelijden met 'm, dat is funestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah, het was even vermakelijk maar het mag ook wel een keer ophouden. Het begint kinderachtig te worden. En Choco heeft natuurlijk een prima bliksemafleider gevonden
Dat weet ik niet, ik las alleen hier iets over incest en ik vind dat je daar niet mee moet spotten, op wat voor manier dan ook. En ik las dat joezi dat ook tikte en daar was ik het mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja zeg en wat voor verschrikkelijks heeft ze dan gezegd?
Je loopt achter, m'n kuikentjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaaah wat kijk je toch op tegen onschendbare stoere fokkertjes, wel mooi om te zienOoit zal jij er ook bij horen!
Niet alleen hij denk ik zomaar....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho maar dus, zou ik zeggen, Josti verzint wel meer .....
Terug? waar naar toe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Schattig dat je denktJe kunt ook niet meer terug nu
Wat lul je nou? Je hebt het niet meegekregen maar je hebt we een inhoudelijke mening ??????quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet alleen hij denk ik zomaar....
Zwitserland zei: Josti heeft billenkoek gekregen in de COSquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Naar je echte mening, desnoods naar Zwitserland
Wie zeg dat ik het over dat onderwerp heb of over jou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Je hebt het niet meegekregen maar je hebt we een inhoudelijke mening ??????
Mooi je vlucht naar Zwitserland, daardoor weet ik dat je het zelf niet zo denktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwitserland zei: Josti heeft billenkoek gekregen in de COS
Diep ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi je vlucht naar Zwitserland, daardoor weet ik dat je het zelf niet zo denkt
Zoveel users als Soury, zoveel zijn er niet zoals zij, beetje vals eigenlijk wel om dat te zeggen over onze Soury.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:41 schreef Jian het volgende:
Maar goed als users als Soury het zielig gaan vinden, dan weet ik dat het genoeg is .....
vind je 1 soury niet genoeg?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoveel users als Soury, zoveel zijn er niet zoals zij, beetje vals eigenlijk wel om dat te zeggen over onze Soury.
oehquote:
Kereltje, als ik m'n best ga doen, dan ontaard dat slechts in een drama voor jou, Soury is iemand die dat wel weet en vindt het ook welletjes en ik ben daar ook niet op uit, dus ik laat je verder piepen.quote:
't was een complimentquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoveel users als Soury, zoveel zijn er niet zoals zij, beetje vals eigenlijk wel om dat te zeggen over onze Soury.
Oeh, da's ook lekker. Heb ik ook wel eens gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
oehmaar nee, heb spekkoek gekregen net dus die nom ik straks
hoop werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Oeh, da's ook lekker. Heb ik ook wel eens gemaakt.
Inderdaad een goede oplossing voor dit weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Samen met mijn dochter gemaakt vanmiddag. Deze regenachtige dag weer nuttig besteed.
lol laten we het vooral niet te serieus nemen, het was best vermakelijk tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Kereltje, als ik m'n best ga doen, dan ontaard dat slechts in een drama voor jou, Soury is iemand die dat wel weet en vindt het ook welletjes en ik ben daar ook niet op uit, dus ik laat je verder piepen.
Niet Fokken tijdens je vakantie! Veel plezier verder!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:12 schreef isax het volgende:
Heb ik de 500 gemist?was zeker een knalfuif
Zal er een wijntje op drinken
Auto vaar.
Moest mijn mail checkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet Fokken tijdens je vakantie! Veel plezier verder!
Enjoy! Beware of the campingboys, ze willen alleen maar in je broekjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef isax het volgende:
[..]
Moest mijn mail checken
Maar nu ga ik dan ook echt
Gaan we schelden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Miek37 het volgende:
Tuinboontjes met een smeuiig balletje gehakt en nwe aardappels!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef isax het volgende:
[..]
Moest mijn mail checken
Maar nu ga ik dan ook echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dit staat er hier op het vuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt toch taai? Of slijmerig of of ofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze krimpen wel iets als ze gaat zijn hoor.
[ afbeelding ]
Eh, nee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wordt toch taai? Of slijmerig of of of
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je ze vers en levend in het kokende water gegooid?
Eh, nee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je ze vers en levend in het kokende water gegooid?
Het is een beetje chewy, maar niet echt taai of zo. Mensen hebben het vaak over taai rubber, maar dan is er iets fout gegaan tijdens het kokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vertel het mij. Ik heb geen idee want ik zou het niet in mijn mond durven stoppen.
jij kan niet kokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh dan worden ze elastisch taai, zonde
Dat koken had ik wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een beetje chewy, maar niet echt taai of zo. Mensen hebben het vaak over taai rubber, maar dan is er iets fout gegaan tijdens het koken
Wat voor koffie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef Ygritte het volgende:
Inktvis ringen! Heerlijk!![]()
Nog wat anders lekkers, Mijn koffie is er!![]()
![]()
![]()
Als je ze masseert niet. En in dit geval zijn ze bevroren geweest, dat helpt ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh dan worden ze elastisch taai, zonde
Heb je ze gemasseerd, met masseeerolie enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je ze masseert niet. En in dit geval zijn ze bevroren geweest, dat helpt ook.
Die is gewoon lachen om in de file keihard te draaien, is iedereen ineens stilquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vanwaar deze muziek, gaat er wat gebeuren?
Inktvis werkt iets anders dan octopus. Wat dit is. Geen idee of ik nog de foto's heb van het kuisen van een kilo inktvip, een hele schaal vol orgaantjes en snaveltjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol inktvis nooit gedaan nee, jij wel?
Beelddenker hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die is gewoon lachen om in de file keihard te draaien, is iedereen ineens stil
Aha, veel plezier met proeven dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van Simon Lévelt (punt enel). Kwam Soury mee aanzetten. Vanavond even proeven
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je ze gemasseerd, met masseeerolie enzo
De inktzakjes bewaren voor de rijstquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inktvis werkt iets anders dan octopus. Wat dit is. Geen idee of ik nog de foto's heb van het kuisen van een kilo inktvip, een hele schaal vol orgaantjes en snaveltjes
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De inktzakjes bewaren voor de rijst
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.
[ afbeelding ]
Die had je toch besteld via internet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van Simon Lévelt (punt enel). Kwam Soury mee aanzetten. Vanavond even proeven
Ja klopt, weet niet meer wanneer ik besteld had, volgens mij vrijdag. Dus nog best netjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die had je toch besteld via internet?
Best snel ontvangen dan volgens mij. Ben heel benieuwd.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb ooit en keer voor een 'Halloween" thema pasta gemaakt me inktvis inkt, en dan geserveerd mini-uitjes met een olijf erin. (alsof het ogen zijn) . Mensen keken er raar naar maar hebben erg gesmuld.
Mijn broertje zweert dat het de beste koffie is die er isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja klopt, weet niet meer wanneer ik besteld had, volgens mij vrijdag. Dus nog best netjes.
Cool.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb ooit en keer voor een 'Halloween" thema pasta gemaakt me inktvis inkt, en dan geserveerd mini-uitjes met een olijf erin. (alsof het ogen zijn) . Mensen keken er raar naar maar hebben erg gesmuld.
We zullen het zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn broertje zweert dat het de beste koffie is die er is
Een naam die je niet verwacht als je aan koffie denkt. Het klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zullen het zienHoney Bourbon klonk iig erg lekker.
Ik zie op google dat er een winkel is in de stad waar ik morgen heen moet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn broertje zweert dat het de beste koffie is die er is
Ik ga denk ik even op die website kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zie op google dat er een winkel is in de stad waar ik morgen heen moet.
Ik ga zeker even kijken
Van chocolade houden en niet van koffie...quote:
Ik weet het. Echt raarrrrrr.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van chocolade houden en niet van koffie...
Die twee samen
Bonen voor in de volautomaat. lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een naam die je niet verwacht als je aan koffie denkt. Het klinkt lekker
Hoe ga je het zetten?
jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van chocolade houden en niet van koffie...
Die twee samen
But I don't want to go among mad people," Alice remarked.quote:
yhoneg bourbob las ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bonen voor in de volautomaat. lekker makkelijk.
Ik moest even googlen. Dát klinkt serieus lekker.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "We're all mad here. I'm mad. You're mad."
"How do you know I'm mad?" said Alice.
"You must be," said the Cat, "or you wouldn't have come here."
die ook jaquote:
Ja onder andere. Leek mij ook zo lekker dus dat was de eerste die in de winkelwagen zat. I'll report back later of het echt zo lekker was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
yhoneg bourbob las ik?
Ik had vd week espresso gezet en daar jim beam honey bourbon likeur doorgedaan, was gruwelijk lekker
ik vind hun koffie en.thee vaak goed, sinterklaas thee, appeltaart thee altijd goed op smaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja onder andere. Leek mij ook zo lekker dus dat was de eerste die in de winkelwagen zat. I'll report back later of het echt zo lekker was.
ik.heb een kilo rauwe pure chocola, ik moet nog caramel maken en dan maak ik mijn eigen versie met net wat meer vlokken himalayazoutquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb de rode weer, die oranje moet ik ook eens halen.
Heb laatst een koe gekocht, kan ik eindelijk de laarzen maken die ik altijd al wilde hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik.heb een kilo rauwe pure chocola, ik moet nog caramel maken en dan maak ik mijn eigen versie met net wat meer vlokken himalayazout
ok tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Inodder het volgende:
Ik heb niets te melden behalve moe/lui.
Dat kan. Dan moet je lekker niets doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Inodder het volgende:
Ik heb niets te melden behalve moe/lui.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb laatst een koe gekocht, kan ik eindelijk de laarzen maken die ik altijd al wilde hebben.
Wel goed schoonmaken, anders gaat het stinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb laatst een koe gekocht, kan ik eindelijk de laarzen maken die ik altijd al wilde hebben.
koop ook.wel eens een koe maar krijg nooit het leer koopeenkoe.nl of schotsehooglander.nl <~ tip vpoor super bio vleesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ygritte komt van over de muur, het noorden. Ze weet!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wel goed schoonmaken, anders gaat het stinken.
je gaat zelf stinkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wel goed schoonmaken, anders gaat het stinken.
ik heb een een zwak voor je vleesquote:
Ja ken het. Eerst nog de la opmaken met beef and steak producten (als het fokking niet de rest van augustus gaat regenenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop ook.wel eens een koe maar krijg nooit het leer koopeenkoe.nl of schotsehooglander.nl <~ tip vpoor super bio vlees
tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ken het. Eerst nog de la opmaken met beef and steak producten (als het fokking niet de rest van augustus gaat regenen) Dan is er wel weer plek voor 'een nieuwe koe'.
Sexy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Dacht dat die gewoon op het mooie blote ruggetje ging liggen en dan zo'n ander figuur voor haar karretje spande...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ygritte komt van over de muur, het noorden. Ze weet!
Bam jonghuh! Zo een pijl door je hart heen jonghuh!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dacht dat die gewoon op het mooie blote ruggetje ging liggen en dan zo'n ander figuur voor haar karretje spande...
eerst in zijn kruis ff laten lijden voor zijn brutaliteitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bam jonghuh! Zo een pijl door je hart heen jonghuh!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bam jonghuh! Zo een pijl door je hart heen jonghuh!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Top geregeld toch... Lekker van bil, en ook nog je mooie laarsjes...
Mes snijd aan 2 kanten![]()
ps. Graag gedaan he![]()
Dan moet jij maar vroeg naar bed gaan en kunnen wij hier ongestoord door gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Joezi het volgende:
Vriendelijk verzoekje van Vaness ze heeft zich kapot gewerkt en wil een avondje rust, uiterlijke 23:00 totale stilte.
Dat was in de cos toch? In SC is een ander verhaalquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet jij maar vroeg naar bed gaan en kunnen wij hier ongestoord door gaan.
Terug naar de COS jij.
Liesje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben stoer. En moe van de vakantie werken.
de vakantie werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben stoer. En moe van de vakantie werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja. De kinderen hebben vakantie dus werk ik 3 hele dagen in plaats van 5 korte. En het is tof want we doen elke dag onwijs leuke dingen maar het is wel vermoeiend.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hierna nog een weekje. Wel jammer van mijn lange weekenden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanneer beginnen bij jou de scholen weer zodat je weer tot rust kan komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okees tnxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. De kinderen hebben vakantie dus werk ik 3 hele dagen in plaats van 5 korte. En het is tof want we doen elke dag onwijs leuke dingen maar het is wel vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is lekker?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Hetzelfde als hier dan. En tja, het 1 of het ander.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hierna nog een weekje. Wel jammer van mijn lange weekenden.
alaskan king crabquote:
mensen komen uit de zeequote:
Tuurlijk. Los van dat de reactie van mensen grappig is, is het natuurlijk gewoon lekker. Grappig eigenlijk dat mensen geen problemen hebben met garnalen eten, terwijl die veredelde zeesprinkhanen er ook niet echt knuffelbaar uit zien.quote:
kan iddquote:
Het is een octopus, en hij zit nu door de curry heen. Er lagen er nog een paar in de vriezer die op moesten, en er was curry met garnalen. Dus dan kan familie Inky er ook nog wel bij.quote:
Het gaat mij meer om de structuur van een inktvis of octo, de vrees dat het taai is voorkomt dat ik het wil proberen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk. Los van dat de reactie van mensen grappig is, is het natuurlijk gewoon lekker. Grappig eigenlijk dat mensen geen problemen hebben met garnalen eten, terwijl die veredelde zeesprinkhanen er ook niet echt knuffelbaar uit zien.
[ afbeelding ]
Kreeft, rivierkreeft, heerlijk. Inktvis..ik denk dat ik het nooit goed gegeten heb. Te rubberachtig. Saai.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk. Los van dat de reactie van mensen grappig is, is het natuurlijk gewoon lekker. Grappig eigenlijk dat mensen geen problemen hebben met garnalen eten, terwijl die veredelde zeesprinkhanen er ook niet echt knuffelbaar uit zien.
[ afbeelding ]
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan idd
Olijf olie, knoflook, peper en zout ook lekker![]()
Yes. Ik nam ze wel eens mee als lunch met wat sesamzaad en sojasaus er over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan idd
Olijf olie, knoflook, peper en zout ook lekker![]()
garnalen kan ook prima met kip en vlees super combi bij mihoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een octopus, en hij zit nu door de curry heen. Er lagen er nog een paar in de vriezer die op moesten, en er was curry met garnalen. Dus dan kan familie Inky er ook nog wel bij.
Het is iets meer substantieel dan een garnaal, maar mits goed klaargemaakt niet taai. Niet rubberachtig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de structuur van een inktvis of octo, de vrees dat het taai is voorkomt dat ik het wil proberen.
in je bento boxu?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Ik nam ze wel eens mee als lunch met wat sesamzaad en sojasaus er over.
Tuurlijk, maar we hadden nog octopus over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
garnalen kan ook prima met kip en vlees super combi bij mihoen
Ik hoor mezelf weer als jochie.quote:
ook.lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar we hadden nog octopus over.
Zolang ik niet zeker weet of het goed is bereid zal ik het niet proeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is iets meer substantieel dan een garnaal, maar mits goed klaargemaakt niet taai. Niet rubberachtig.
man een super verse hollandsche nieywequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf weer als jochie.![]()
Tegenwoordig kan ik wel echt genieten van vis, maar er zijn grenzen (rauwe haring)
omdat de meeste mensen.niet kunnen kokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Ygritte het volgende:
Maar inktvis is helemaal niet rubberachtig
(waarom denkt iedereen dat)
Ik heb het wel eens geprobeerd toen ik jong was want mijn moeder vrat ook van alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Ygritte het volgende:
Maar inktvis is helemaal niet rubberachtig
(waarom denkt iedereen dat)
Omg, ik probeer dat nog steeds te blokken in mijn hersens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waar een vrouw een inktvis tussen haar benen naar binnen stopte. Is dat iets wat vrouwen vaker doen?
jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waar een vrouw een inktvis tussen haar benen naar binnen stopte. Is dat iets wat vrouwen vaker doen?
Dank je voor je eerlijkheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd toen ik jong was want mijn moeder vrat ook van alles.
En dat was naar mijn idee rubber. Ik bleef maar kauwen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dank je voor je eerlijkheid.
Maak het zelf niet klaar, maar lust het graag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat de meeste mensen.niet kunnen koken
Ja ik zie mensen daar echt enorm van smullen, maar ik vind het vies helaas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
man een super verse hollandsche nieywe
ok kan, ik vind een goede verse vaak heel zacht smakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik zie mensen daar echt enorm van smullen, maar ik vind het vies helaas.![]()
Het is niet het rauwe, andere vette vis zoals tonijn of zalm lust ik wel, ook rauw. Het is de smaak.
Ik lust eigenlijk alleen geen tonijn. Dat eten mijn katten altijd, dus voor mij ruikt dat naar kattenvoer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik zie mensen daar echt enorm van smullen, maar ik vind het vies helaas.![]()
Het is niet het rauwe, andere vette vis zoals tonijn of zalm lust ik wel, ook rauw. Het is de smaak.
moh tonijn steakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen geen tonijn. Dat eten mijn katten altijd, dus voor mij ruikt dat naar kattenvoer.
KGB of CIA.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
Ik blijf het zeggen Hollanders die geen haring lusten zijn verdacht
Neem een onigiri driehoekje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
moh tonijn steak![]()
Ik moet echt wat eten nu, ik draaf door
the americansquote:
Koop je wel eens hart voor je kat? Mijn kat werd altijd helemaal gek als ik het meenam van de slager.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen geen tonijn. Dat eten mijn katten altijd, dus voor mij ruikt dat naar kattenvoer.
ik heb al jerky voor nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem een onigiri driehoekje.
[ afbeelding ]
Nee die verwende nesten lusten alleen 'tonijn in oriëntaalse saus'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Koop je wel eens hart voor je kat? Mijn kat werd altijd helemaal gek als ik het meenam van de slager.
ik ben op 1 epi blijven steken, zelfde met hell on wheels, heel raar jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerste seizoen vond ik eigenlijk top, nooit aan het 2e begonnen, raar eigenlijk....
omgquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee die verwende nesten lusten alleen 'tonijn in oriëntaalse saus'.
Paar ferme corrigerende tikken. Backhand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lust jij haring?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Koop je wel eens hart voor je kat? Mijn kat werd altijd helemaal gek als ik het meenam van de slager.
lolquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en brokken krijgen ze, maar voor de rest hoef ik met niks aan te komen, ze trekken overal hun neus voor op.quote:
gekken katjenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol
Mijn kater wil alleen brokjes...maffe kat.
Was even een testje, Jian zei iets over Hollanders die geen haring lusten zijn verdacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik eet het niet vaak. Je moet er net trek in hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekken katjen
De monsters krijgen aleen 'vers' vlees, veel wild etc zelf gemalen mixje met organen etc etc, hoop werk maar super vd katten
Wat een verwende katten hebben jullie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn idee, maar goed, niet hun idee....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekken katjen
De monsters krijgen aleen 'vers' vlees, veel wild etc zelf gemalen mixje met organen etc etc, hoop werk maar super vd katten
Zo eet ik het ook hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Maar wel in stukjes met een vork. Ik ga zo'n ding niet met mijn handen aanpakken en boven mijn hoofd hangen.
De kat spoort niet. Soms een theelepeltje vers..waar hij de helft van op eet. Poek aan de andere kant wordt er wild vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekken katjen
verwend? Aangezien mijn.katten niet zelf kunnen kiezen wat ze eten, krijgen ze ee dieet wat zo veel mogelijk op het natuurlijke lijkt wel zo fair lijkt me..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Wat een verwende katten hebben jullie.
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
verwend? Aangezien mijn.katten niet zelf kunnen kiezen wat ze eten, krijgen ze ee dieet wat zo veel mogelijk op het natuurlijke lijkt wel zo fair lijkt me..
het wennen duurde ook even maar ben zo blij dat er is volgehoudenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn idee, maar goed, niet hun idee....
Oh, dat is verdacht, waarschijnlijk heb je Marokkaanse vooroudersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik eet het niet vaak. Je moet er net trek in hebben.
'Hoogwaardig voeren' Hoeft niet per definitie duur te zijn. Die van mij krijgen wel een brok, maar heb wel een beetje gekeken naar de samenstelling. En dan geen 'koningklijk konijn', want het zijn katten, geen konijnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Lekker dan, gelijk weer een schuldgevoel dat ik niet goed ben voor mijn katten.
het is onbekend maar wint steeds meer terrein, zijn bij veel dierenspeciaalzaken, rollen diepvries vlees te krijgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Lekker dan, gelijk weer een schuldgevoel dat ik niet goed ben voor mijn katten.
Zo doet ik het ook. De rest wordt buiten gevangen en 'natuurlijk' opgevrotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Hoogwaardig voeren' Hoeft niet per definitie duur te zijn. Die van mij krijgen wel een brok, maar heb wel een beetje gekeken naar de samenstelling. En dan geen 'koningklijk konijn', want het zijn katten, geen konijnen.
die kans is wel groot overigensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dat is verdacht, waarschijnlijk heb je Marokkaanse voorouders
Ik ben meer een vleeseter. Mijn vader, grootvader en overgrootvader waren slagers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dat is verdacht, waarschijnlijk heb je Marokkaanse voorouders
Hoe lang duurde het bij jou voordat ze over waren? heb tinloo, barf en nog wat geprobeerd maar ze wilden er echt niks van weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is onbekend maar wint steeds meer terrein, zijn bij veel dierenspeciaalzaken, rollen diepvries vlees te krijgen
Hier wende ze rap op cattery van tinloo
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben meer een vleeseter. Mijn vader, grootvader en overgrootvader waren slagers.
Mijn locatie is topsecretquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb het idee dat jullie niet in de randstad wonen, met dat vangen enz.![]()
Stadstrutje hier.
3-5 dagen beetje mengen met vloeibaar kattensnoepje, telkes opnieuw aanbieden maar iig gelijk geen brokken meer, kijk een kat sterft zichzelf niet uit als er vlees staat.. en ze kunnen best een tijd zonder, lijkt zielig maar uiteindelijk is het beter, je ziet het goed terug in de beestjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het bij jou voordat ze over waren? heb tinloo, barf en nog wat geprobeerd maar ze wilden er echt niks van weten.
Die van mij komen sowieso niet 'vrij' buiten. Wordt hier dus niks gevangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Stadstrutje hier.
vriever vol wild maar toch randje randstad hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Stadstrutje hier.
Zijn ze van een bepaald ras?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij komen sowieso niet 'vrij' buiten. Wordt hier dus niks gevangen.
(kan de gedachte niet verdragen dat ze gejat zouden worden, aangereden worden of dat iemand ze wat aandoen omdat ze in iemand anders zijn tuin schijten).
Ik bedoel niet je katten ik bedoel het voer voor je katten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij komen sowieso niet 'vrij' buiten. Wordt hier dus niks gevangen.
(kan de gedachte niet verdragen dat ze gejat zouden worden, aangereden worden of dat iemand ze wat aandoen omdat ze in iemand anders zijn tuin schijten).
Maine Coonsquote:
Heel verstandig Brain, heel verstandigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik word hier weer uitgelokt. Ik hou mijn mond.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik gok catus felusquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maine Coons
(ze zouden ook met jan en alleman meelopen trouwens, zijn net halve honden en vinden iedereen leuk).
Toffe serie.quote:
tof, hier ook, hoeveel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maine Coons
(ze zouden ook met jan en alleman meelopen trouwens, zijn net halve honden en vinden iedereen leuk).
Ik heb zo'n foto van mijzelf (met kat) met hetzelfde effect. Mensen schrikken zich altijd rot als ik die laat zien.quote:
DM dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo'n foto van mijzelf (met kat) met hetzelfde effect. Mensen schrikken zich altijd rot als ik die laat zien.(en nee, die laat ik hier niet zien)
Veel kijkplezier en hopen dat ie meevalt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
En nu de remake van Robocop maar eens kijken. Ik reken op een volkomen kutfilm maar heb wel zin in wat doms.
hin is niet eens heel slecht, sterker nog ik vond hem redelijk tot goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
En nu de remake van Robocop maar eens kijken. Ik reken op een volkomen kutfilm maar heb wel zin in wat doms.
Hier ook 2 een silver tabby en een blauwe. De blauwe is bijna formaat hierboven (ruim 9 kilo) de zilveren bij lange na nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof, hier ook, hoeveel?
Hier 2 een red tabby en een silver tabby
zilver mannetje is 8.5, rode vouwtje ook stuk kleinerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier ook 2 een silver tabby en een blauwe. De blauwe is bijna formaat hierboven (ruim 9 kilo) de zilveren bij lange na niet
Ik heb normale huis tuin en keuken katten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb een mislukte Franse bull. Ze is 9 kilo
kitler? Hitler kat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb normale huis tuin en keuken katten.![]()
Wel 2 rode en een kitler, maar ja, niets speciaals ofzo.
Als ze je maar blij maken. Mijn hond is echt een clowntje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb normale huis tuin en keuken katten.![]()
Wel 2 rode en een kitler, maar ja, niets speciaals ofzo.
in vind veel buls mislukt, te ver door gefokt, zo zielig vd beestjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb een mislukte Franse bull. Ze is 9 kilo
Dat absoluut en schattig zijn die hondjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ze je maar blij maken. Mijn hond is echt een clowntje.
Heb ik ook gehad. Die was heel lief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef PeZu het volgende:
Ik had vroeger een zwarte labrador die heette nikker maar dat maar tegenwoorfig niet meer
met al die vacht eerder hotquote:
Grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef PeZu het volgende:
Ik had vroeger een zwarte labrador die heette nikker maar dat maar tegenwoorfig niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |