In Suriname wordt er Nederlands gesproken toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor Surinamers, die brief. Dus hoe zeg ik dat in het Surinaams?
Dat kan gebeuren, zo blijkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat JanCees of zal ik Pascal zeggen niet leuk vinden
En deal. Ik houd het wel bij appelsap. Al vind ik het wel een sterke test van je om mijn Pascal 'act' door te prikken
Ik moet nog douchen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moet echt eerder uit bed komen
ik heb al wel gedouchtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen.En mijn zusje zou opschieten, maar die is nog niet klaar. Gvd.
Ja, maar allemaal van die slang woorden er tussendoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Suriname wordt er Nederlands gesproken toch?
[..]
Dat kan gebeuren, zo blijkt.
Dat vond ik ook al
Nog niet gedoucht? Viespeukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen.En mijn zusje zou opschieten, maar die is nog niet klaar. Gvd.
Pics van je douchequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je wat uitvoeren dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb al wel gedoucht
maar nog niet echt wat uitgevoerd verder
Moeten ze maar fatsoenlijk Nederlands spreken. En anders het land uit xDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar allemaal van die slang woorden er tussendoor
Nee.quote:[..]
Nog niet gedoucht? Viespeuk
Mijn douche is niet zo mooi, helaas.quote:
ja de was ophangen en stofzuigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je wat uitvoeren dan?
[..]
Moeten ze maar fatsoenlijk Nederlands spreken. En anders het land uit xD
[..]
Nee.En daar ga ik nu verandering in brengen.
[..]
Mijn douche is niet zo mooi, helaas.
Ik weet zeker dat ik het lang voor je kan volhouden. Pascal zou het slechts extra gezelliger makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, zo blijkt.
Dat vond ik ook al
Racist. Alsof elke Surinamer slangtaal in hun formele brieven zou verwerkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar allemaal van die slang woorden er tussendoor
Dag amoebaquote:
en stofzuigen is in principe zo gedaan. Tenzij heel je huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja de was ophangen en stofzuigen
maar de was heb ik wel gedaan
Ik ben benieuwd, Lr. Ik zou zeggen zoek een kermis uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het lang voor je kan volhouden. Pascal zou het slechts extra gezelliger maken.
Waardoor we uiteindelijk samen een optreden uitzitten zonder er echt behoefte aan te hebben. Dit plan heeft duidelijk nog wat verfijning nodig
heel het huis jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag amoeba
Wel redelijk, daar?
[..]
en stofzuigen is in principe zo gedaan. Tenzij heel je huis
[..]
Ik ben benieuwd, Lr. Ik zou zeggen zoek een kermis uit.
Jouw plan, breng jij de verfijning maar.
Het is jammer dat Nicki Minaj geen rol in een film heeft atm,
Goede compromis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel het huis ja![]()
doe de gang en de trap wel
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik solliciteren voor KLB mod? Ben al half blauw
Om te vragen of ze je account verwijderen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Misschien ook maar mailtje sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |