Word nauwelijks gevierd in omgeving Rotterdam geloof ikquote:
jij doet bij de kermis niks andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volwassen mensen die al hun geld opsparen om het in 1 week aan zo iets debiels uit te geven.
Toch heb je ook goede momenten als moderator gekend. Vooral als je mensen hard besloot aan te pakken,quote:
Parodie op carnaval ook nog, vier het dan zo als in Brazilië met allemaal mooie vrouwen op praalwagens. Nee hier komt vies dikke Jopie uit Eindhoven in zijn te kleine clownskostuum aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volwassen mensen die al hun geld opsparen om het in 1 week aan zo iets debiels uit te geven.
Ik spaar echt niet een jaar lang geld op om het uit te besteden aan de kermis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij doet bij de kermis niks anders
Rotterdam, daar heb je het alquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word nauwelijks gevierd in omgeving Rotterdam geloof ik
je spaar er wel voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spaar echt niet een jaar lang geld op om het uit te besteden aan de kermis.
Ging jij nog Beemsterkermis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spaar echt niet een jaar lang geld op om het uit te besteden aan de kermis.
Het is meestal iets wat in dorpjes gebeurt hoor. Katholiek feest toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rotterdam, daar heb je het al
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch heb je ook goede momenten als moderator gekend. Vooral als je mensen hard besloot aan te pakken,
Die PM's/DM's aan Fopje en Elan. Wat was ik toch een goede moderator als jouw tekstschrijver .
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Parodie op carnaval ook nog, vier het dan zo als in Brazilië met allemaal mooie vrouwen op praalwagens. Nee hier komt vies dikke Jopie uit Eindhoven in zijn te kleine clownskostuum aan
Nee man, ik spaar echt nooit voor zulke idngen, misschien wel omdat ik altijd geld over heb.quote:
Dit jaar niet geweest helaas. Kijk nog wel of ik Volendam kan pakken, behalve als het zulk shit weer is.quote:
Zal vast wel wat religieus achter schuilen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meestal iets wat in dorpjes gebeurt hoor. Katholiek feest toch?
''Den Helder wordt ook wel Nieuwediep genoemd. De inwoners staan als Nieuwediepers of Jutters bekend.''quote:
de hele dag op je zolderkamer zittenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Kermisdat is niet veel minder erg hoor
Nooit Volendammer kermis geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dit is wel waar.
[..]
Dit jaar niet geweest helaas. Kijk nog wel of ik Volendam kan pakken, behalve als het zulk shit weer is.
uhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de hele dag op je zolderkamer zitten
nee dat is leuk
schijnt legendarisch te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Volendammer kermis geweest
Wel gezellig op de dijk. Beetje muziek, beetje mensen spotten, beetje drinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Volendammer kermis geweest
noobquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Vanaf dit deel: GC / [GRTD #2833] nummer kopen?
was je nog whoofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dat is leuk
Ik heb geen zolderkamerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dat is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |