Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit aan meegedaan trouwens, want dan moet je tering vroeg je nest uit om wat herrie te maken.
Ook nooit wakker door geworden
VAN WAAR DE CAPS.quote:
Zingen voor snoepquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die niet Sinte Maarten had een koe en luilak
Boerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die niet Sinte Maarten had een koe en luilak
Dat hebben ze hier dus wel, hele volksstammen tokkies gaan dan de hele dag in de rij staan voor kaarten voor een feest in een sporthalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig geen carnaval hier, wat een onzin is dat
Je bent zelf goedquote:
Nee joh, ik kom uit Delly City. Ik ben een Jutter.quote:
En ook altijd bloemencorso toch daar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier dus wel, hele volksstammen tokkies gaan dan de hele dag in de rij staan voor kaarten voor een feest in een sporthalRot toch op met je carnaval, ga lekker naar onder de rivieren als je dat wil vieren denk ik dan.
sinds wanneer post jij hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier dus wel, hele volksstammen tokkies gaan dan de hele dag in de rij staan voor kaarten voor een feest in een sporthalRot toch op met je carnaval, ga lekker naar onder de rivieren als je dat wil vieren denk ik dan.
Nee jijquote:
Ze bekijken het maar met hun hele handel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een jutter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom uit Delly City. Ik ben een Jutter.
Wereldvreemd dit datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Toen ik voor het eerst in Emmen woonde met Sint-Maarten hadden we niet eens snoep in huis: kwam iemand aan de deur zingen: uh wtf is dit?![]()
Dat is wat meer richting de landen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ook altijd bloemencorso toch daar?
Den Helder?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom uit Delly City. Ik ben een Jutter.
Volwassen mensen die al hun geld opsparen om het in 1 week aan zo iets debiels uit te geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bekijken het maar met hun hele handel.
Volwassen mensen die zich gaan verkleden en dan polonaise lopen een week lang
Even opzoeken. Moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop