Het land uitgooienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee die kan wel, de post die ik nu post minder:twitter:ShaamGhareeba twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 22:49:10De Khilafah heeft haar eerste Amerikaan al te pakken
http://t.co/YXIgijlIHN reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Verder op het account is er ook een soort van gifje gemaakt van een onthoofding en staat gewoon een kind naast
Nou. Wees er maar blij mee. Iemand wordt onthoofd. Walgelijk dat dit soort varkens in dit land leven. Per direct naar dat achterlijke kalifaat sturen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee die kan wel, de post die ik nu post minder:twitter:ShaamGhareeba twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 22:49:10De Khilafah heeft haar eerste Amerikaan al te pakken
http://t.co/YXIgijlIHN reageer retweet
Doodschieten.quote:
Nee, toen waren 'we' te druk met het likken van onze wonden van WO II.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:59 schreef IPA35 het volgende:
60 jaar geleden hadden we deze bullshit nooit geaccepteerd van achterlijke immigranten.
Denk het niet. Voor de oorlog zouden ze deze gasten ook gewoon in een hok hebben gestopt en laten wegrotten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, toen waren 'we' te druk met het likken van onze wonden van WO II.
Het zijn geen immigranten meer volgens mij, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:59 schreef IPA35 het volgende:
60 jaar geleden hadden we deze bullshit nooit geaccepteerd van achterlijke immigranten.
Beestachtig dit. Wat erg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
Ik zie het ook somber in voor die andere journalist, Steven Joel Sotloff....
Ach ze leven gesegregeerd en hangen een andere cultuur aan...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het zijn geen immigranten meer volgens mij, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Extremistische moslims. Belangrijk verschil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:06 schreef Disorder het volgende:
Het is gewoon 'cool' geworden voor jonge Moslims om dit soort onthoofdingen toe te juichen. Wat doen we ermee?
Ipa hjb eens :/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ach ze leven gesegregeerd en hangen een andere cultuur aan...
Waren Mohammed's troepen ook extremistische moslims? Accepteer nu maar gewoon dat dit soort barbaarse handelingen onderdeel zijn van de Islam en haar geschiedenis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Extremistische moslims. Belangrijk verschil.
Is die vent gedwongen om dat te zeggen?quote:
Stem op mij en ik draai de bezuinigingen op defensie terug en laat ze met de 35mm airburst munitie van de CV90 huishouden in de Schilderwijk. Assad zal op een pussy lijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:06 schreef Disorder het volgende:
Het is gewoon 'cool' geworden voor jonge Moslims om dit soort onthoofdingen toe te juichen. Wat doen we ermee?
Pfff helse toch door de woestijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef UpsideDown het volgende:
Nieuw beeldmateriaal van vluchtende Jezidi's:
Ik weiger hen te erkennen als Nederlandersquote:
Nee. Hij doet dit geheel vrijwillig en hij bedenkt het ter plekke.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is die vent gedwongen om dat te zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.٩๏̯͡๏)۶
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Was de onthoofding al gepost?Pas 33 keer geloof ik, het zou ook fijn zijn om even een waarschuwing bij je spoiler te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Kan dat vice news ook niet opkankeren?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan dat vice news ook niet opkankeren?
Pleur op met die propaganda.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Was de onthoofding al gepost?Bedankt voor de details, we konden het schriftelijk niet af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Git isine.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waren Mohammed's troepen ook extremistische moslims? Accepteer nu maar gewoon dat dit soort barbaarse handelingen onderdeel zijn van de Islam en haar geschiedenis.
Het is niets anders dan je door een stel varkens laten misbruikenquote:
Jij bent je nick niet waardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waren Mohammed's troepen ook extremistische moslims? Accepteer nu maar gewoon dat dit soort barbaarse handelingen onderdeel zijn van de Islam en haar geschiedenis.
Prima. Maar zolang ze een NLs paspoort hebben heb jii niet ceel te willen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik weiger hen te erkennen als Nederlanders
Oké zag hem net op twitter vandaar, wist niet of hij al gepost wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Pas 33 keer geloof ik, het zou ook fijn zijn om even een waarschuwing bij je spoiler te plaatsen.
Nee, natuurlijk niet. Jij weet donders goed dat ISIS de Islam in al haar (barbaarse) volledigheid vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Git isine.
Ik ga hier verder niet op in.
Gast, het zijn extremisten. Generaliseer het niet eens zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Jij weet donders goed dat ISIS de Islam in al haar (barbaarse) volledigheid vertegenwoordigt.
Dan kijk je niet, er zijn ook mensen die wel willen kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is niets anders dan je door een stel varkens laten misbruiken
Goh, wat een toeval dat proleten als jij, zonder enig vorm van historisch besef, niet verder kunnen komen dan irrelevante ad hominems.quote:
transcript:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is die vent gedwongen om dat te zeggen?
Inderdaad, als je toch weet dat je het niet gaat overleven.quote:I call on my friends, family, and loved ones to rise up against my real killers, the US government. For what will happen to me is only a result of their complacency and criminality.
My message to my beloved parents, save me some dignity, and don't accept some meagre compensation, for my death, from the same people who effectively hit the last nail in my coffin with their recent aerial campaign in Iraq.
I call on my brother John, who is a member of the US air force. Think about what you are doing, think about the lives you destroy, including those of your own family. I call on you John, think about who made the decision to bomb Iraq recently and kill those people, whoever they may have been. Think John, who did they really kill? And did they think about me, you, our family when they made that decision?
I died that day John, when your colleagues dropped that bomb on those people they signed my death certificate. I wish I had more time. I wish I could have the hope of freedom and seeing my family once again. But that ship has sailed. I guess all in all I wish I wasn't American.
True.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Jij weet donders goed dat ISIS de Islam in al haar (barbaarse) volledigheid vertegenwoordigt.
Zullen ze gedreigd hebben hem eerst nog te martelen als hij dit niet zou zeggen ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
transcript:
[..]
Inderdaad, als je toch weet dat je het niet gaat overleven.
Zegt iemand die alleen maar aanname's post.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Goh, wat een toeval dat proleten als jij, zonder enig vorm van historisch besef, niet verder kunnen komen dan irrelevante ad hominems.
Waarom is het propaganda?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan dat vice news ook niet opkankeren?
Pleur op met die propaganda.
Hehehe ben jij dat ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True.
Mama en ik achtervolgen elke vrijdag kafirs om ze vervolgens te onthoofden. Eerst Allahu Akbar roepend.
Immers de Islam is barbaars en eist dit.
Hij was al wel 636 dagen hun gevangene.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zullen ze gedreigd hebben hem eerst nog te martelen als hij dit niet zou zeggen ofzo?
Jij en je mama zijn waarschijnlijk niet eens in staat om de Koran in haar originele taal te lezen, laat staan dat jij en mama, ondanks de associatie met de Islam, niet eens op de hoogte zijn van de Islam en haar geschiedenis of ideologie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True.
Mama en ik achtervolgen elke vrijdag kafirs om ze vervolgens te onthoofden. Eerst Allahu Akbar roepend.
Immers de Islam is barbaars en eist dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |