SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
19. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruikenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
van wie danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:04 schreef The_Yakuza het volgende:
hahaha, ik krijg ineens vet veel dm's![]()
hey, het zinnetje 'dit topic leent zich om Thad te adoreren' is na 10 delen uit de OP verwijderd
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb het spel niet meer dus nokendoequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer een rematch met normale teams.
En Colombia is op papier beter dan Portugal (zonder Ronaldo want die had ik niet, sowieso had ik een half silver team)
Vooral single matches ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel je geen seasons en alleen maar singlematch / offline ?
of je krijgt gewoon altijd makkelijke tegenstanders
In seasons kwam ik onmogelijk verder dan divisie 5 ofzo![]()
![]()
Colombia is een pauper team.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet meer dus nokendoe
En Colombia is op papier beter dan Portugal (zonder Ronaldo want die had ik niet)
[..]
Vooral single matches ja.
In seasons kwam ik onmogelijk verder dan divisie 5 ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb alleen blanchito in de friendslist die in divisie 2 zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet meer dus nokendoe
En Colombia is op papier beter dan Portugal (zonder Ronaldo want die had ik niet)
[..]
Vooral single matches ja.
In seasons kwam ik onmogelijk verder dan divisie 5 ofzo
bij mij schommelt het tussen 5 4 en 3Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmm Maver heeft een verdekte gamertag zo te zien
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vanavond durf ik nog wel een keer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef Rijst het volgende:
trapz kom rematchr tegen mij aals je durf
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet nog 3.5K aan matchcoins binnen harken sta ik wel in alle klassementen bovenaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja in seasons maar met FUT moet je rekening houden met chemistry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
ik heb best vaak gewonnen met colombia
Anders had ik cuadrado en ibarbo in de spits gezet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik nog 2 miljoen aan matchcoins binnen harken en dan sta ik in alle klassementen bovenaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
moet nog 3.5K aan matchcoins binnen harken sta ik wel in alle klassementen bovenaan![]()
gewoon pace-abuse met colombia, dan win je ook welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja in seasons maar met FUT moet je rekening houden met chemistry.
Anders had ik cuadrado en ibarbo in de spits gezet.:)![]()
snap nu wel dat Maver elke 6 uur een ander team maakt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja dat ga ik vanavond tegen die loempiavouwer doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:10 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
gewoon pace-abuse met colombia, dan win je ook welRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
met welk team speelt die loempiavouwer danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond tegen die loempiavouwer doen.
:)![]()
Iedere speler die hij beest noemt is dat gewoon omdat hij überhaupt 1 wedstrijd gewonnen heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
snap nu wel dat Maver elke 6 uur een ander team maakt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
welke no-life heb jij in je lijst staan danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik nog 2 miljoen aan matchcoins binnen harken en dan sta ik in alle klassementen bovenaan.
#FreeTrapz![]()
WEL ALLE LEGENDS GEHAD BEHALVE GULLIT LOTHAR EN PELE HOORquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedere speler die hij beest noemt is dat gewoon omdat hij überhaupt 1 wedstrijd gewonnen heeftGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik gok dat ie doelt op ene T. 86quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke no-life heb jij in je lijst staan danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
El shaa - IF Balo - Candreva als aanvalstrio volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
met welk team speelt die loempiavouwer danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Armero - Ibarbo/Falcao - Cuadradoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
El shaa - IF Balo - Candreva als aanvalstrio volgens mij.
of 4-1-2-1-2 en Zuñiga als LM en Armero als LB:)![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:15 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Armero - Ibarbo/Falcao - Cuadrado
of 4-1-2-1-2 en Zuñiga als LM en Armero als LB
Deze gewoon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die gameclips van Maver![]()
![]()
Allemaal dingen waar de CPU hem dolt
Elke dag![]()
Link pl0xquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die gameclips van Maver![]()
![]()
Allemaal dingen waar de CPU hem doltRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wajong NLquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hmm Maver heeft een verdekte gamertag zo te zienGRAAG VERWIJDEREN![]()
Het is nu 15 miljoen waard ofzo.quote:
Met wissels natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb harzerd hoor,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
El shaa - IF Balo - Candreva als aanvalstrio volgens mij.![]()
Heb even al mijn generations op gif vastgelegd.
Is dat ook weer verholpen wil ik overstappen
Hier alleen eerste pagina's van FUT11 toen ik nog niet wist dat ik coins kon verkopen (dat mensen zo gek waren om dat te doen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
Hier alleen eerste pagina's van FUT11 toen ik nog niet wist dat ik coins kon verkopen (dat mensen zo gek waren om dat te doen)86 Ibra en 86 TorresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zijn natuurlijk het mooiste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan op xbox.nl, kun je volgens mij alleen met een account bijquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
Hier alleen eerste pagina's van FUT11 toen ik nog niet wist dat ik coins kon verkopen (dat mensen zo gek waren om dat te doen)Ach wat moet je er nog mee straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
geen kut, heb t nog nooit gebruikt dat hele generationsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach wat moet je er nog mee straks
vorig jaar nog een hele serie kaarten gekocht op het eind
#FreeTrapz![]()
Niks daarom gifjes van gemaakt en misschien dat ik een aantal nu kan verkopen nog voor 'spaarders'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach wat moet je er nog mee straks![]()
Het zou wel een leuke toevoeging zijn voor Generations dat je gewoon wedstrijden Generations kan spelen in FUT online
Maak even gifjes dan met GIFCAMquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staan op xbox.nl, kun je volgens mij alleen met een account bijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat lijkt me niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:26 schreef Rijst het volgende:
wieisboos, zullen we diablo samen halen?![]()
bonucci duh skkltjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is die Italiaanse CV van Juventus?
of balzagkli![]()
Chielliniquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is die Italiaanse CV van Juventus?
Thad heeft gelijk dat is Pirlo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die IF is Pirlo denk ik. Als CDM en generations verneukt die positiesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is die Italiaanse CV van Juventus?Gekke vertalingen ofzo
![]()
Zo zagen ze er niet uit destijds, volgens mij hadden IF's überhaupt geen afwijkende kleur toen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die kaarten waren wel echt lelijk
Pranjic helemaal raar, staat daar als silver met een rating van 83.![]()
was het jaar daarvoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo zagen ze er niet uit destijds, volgens mij hadden IF's überhaupt geen afwijkende kleur toen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
te duur manquote:Als ie 35 is ofzo. Jammer dat ie bij Saturn al niet meer op webshop op voorraad is anders hadden we er 3 voor 120 kunnen halen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 82 schieten en 95 passing? wtfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die IF is Pirlo denk ik. Als CDM en generations verneukt die positiesGekke vertalingen ofzo
![]()
Nee ik dacht dat je die NIF bedoelde maar het is Pirlo. thad had gelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 82 schieten en 95 passing? wtfRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is FUT 11 en toen hadden IF's dezelfde kleur als NIF's volgens mij, FUT 10 heb ik nooit gespeeld dus dan had ik dat niet geweten als het in FUT 11 niet meer zo was.quote:![]()
iemand al predictions van dit TOTW gezien, maakt Memphis een beetje kans ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lijkt me van wel, sowieso wel met 2 assists en 2 goals.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al predictions van dit TOTW gezien, maakt Memphis een beetje kans ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
In Fut 11 waren ze ook al zwart hoor, weet nog dat ik er geen reet van begreep dat er zwarte lens kaartjes tussen de gouden stonden op de transferlijstquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is FUT 11 en toen hadden IF's dezelfde kleur als NIF's volgens mij, FUT 10 heb ik nooit gespeeld dus dan had ik dat niet geweten als het in FUT 11 niet meer zo was.
Kreeg ik een gouden dacht ik dat ik pech had dat het geen zwarte was
Ik was een noob
Elke dag![]()
Mwah, 2 vrije trappen is ook wel okquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Wijnaldinho verdient het meer, maar goed EA kijkt alleen maar naar scoreborden dus best kans ja.![]()
![]()
Ja, Snelle aan de buitenkanten en een lange technische in het midden. Ik vond Ronaldinho echt geweldig daarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand ervaring met de normale 4-2-3-1 en welke type CAM's kun je het beste gebruiken?
Elke dag![]()
Twee teams gehad, eerste met Di Natale en nog iemand die ik ben vergeten en dat was ronduit kut.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand ervaring met de normale 4-2-3-1 en welke type CAM's kun je het beste gebruiken?
Tweede was gold/silver hybrid met Markovic en Wijnaldum (moest vanwege chem), Markovic was wel ok-ish.![]()
Thanks dan ga ik eens wat in elkaar flansenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, Snelle aan de buitenkanten en een lange technische in het midden. Ik vond Ronaldinho echt geweldig daar![]()
Van die 2 buitenste Cams moet je dan niet teveel verwachten, gewoon buitenspelers. Ik had Messi daar (WC Fut) en die bakte er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thanks dan ga ik eens wat in elkaar flansen
Nu achter Sanchez wel oke btwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb nu Rooney op de LCAM, Dempsey op de CAM en Defoe op de RCAM. Speelt best prima, maar of het nu echt uitmaakt of je meer voor creatieve spelers kiest of echt voor wingers...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een goed schot lijkt me wel belangrijk/handig.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dan snap ik niet dat ik weet dat er ooit IF's zonder afwijkende kleurtjes zijn geweest voor "mijn tijd"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Fut 11 waren ze ook al zwart hoor, weet nog dat ik er geen reet van begreep dat er zwarte lens kaartjes tussen de gouden stonden op de transferlijst
Kreeg ik een gouden dacht ik dat ik pech had dat het geen zwarte was
Ik was een noob![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2913473.pagequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al predictions van dit TOTW gezien, maakt Memphis een beetje kans ?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
me2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Volgens mij heb ik een Feyenoord-Wijnaldum
![]()
![]()
heb nog 6 depaytjes op de TP staanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Wijnaldinho verdient het meer, maar goed EA kijkt alleen maar naar scoreborden dus best kans ja.split t wel
op 3 pak ik nu de winst en bewaar er 3
#FreeTrapz![]()
aculy is dorlanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2913473.pageBerget LM
![]()
![]()
Ik had ook nog een Frans 4231 team in het begin herinner ik me nu met Menez en Cabella (later IF Valbuena), maar dat ging ook niet echt lekker. Beter toen ik er een 433 met de punt naar voren van maakte met Alessandrini en Biabanaan op de flankenen Gourcuffgod op 10.
![]()
stiekem coins kopen en zeggen dat je dikke profits maak hequote:
#FreeTrapz![]()
Jij bent gewoon jaloers op Thadgod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stiekem coins kopen en zeggen dat je dikke profits maak he![]()
stiekem welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op Thadgod.maar ben dr bijna hoor
#FreeTrapz![]()
goddamnit
De aankoop van Chengkuai Wang is geen succes geworden voor Ajax. De 19-jarige Chinees verlaat de landskampioen een jaar na zijn komst, meldt Ajax dinsdag. Hij gaat spelen voor het Portugese SC Coimbroes, dat uitkomt op het derde niveau.
Wang kwam tot twee wedstrijden voor Jong Ajax in de Eerste Divisie. Zijn contract in Amsterdam liep nog een jaar door.![]()
Mata/Rooney op Cam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hoe verder![]()
#inspiratieloos
LB Armero - Diakite - Tots Benatia- Tots Maicon? Serie a keepertje die je wil?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IF Handanovic lijkt me geweldig om een keer uit te proberenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mata op Cam?
LB Armero - Diakite - Tots Benatia- Tots Maicon? Serie a keepertje die je wil?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef byah het volgende:
Ja goed geprobeerd joSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
rooney op camquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hoe verder![]()
#inspiratieloos![]()
![]()
benatia kon ik echt helemaal niks meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mata/Rooney op Cam?
LB Armero - Diakite - Tots Benatia- Tots Maicon? Serie a keepertje die je wil?nog even puzzelen.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hoe verder![]()
#inspiratieloos![]()
![]()
tots maicon imotm thiago silva david luiz en cech als keeperquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
benatia kon ik echt helemaal niks meenog even puzzelen.
![]()
Zat net nog een stukje bij je post.quote:
Het kan dus, maar dit lijkt me echt bagger.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
timmeeeehquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef Reemi het volgende:
Aangemeld bij de Scorito poule, wie accepteert mij?![]()
Donequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef Reemi het volgende:
Aangemeld bij de Scorito poule, wie accepteert mij?
Nog 1 en we hebben er 20
Elke dag![]()
Merciquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Done
Nog 1 en we hebben er 20Geen idee welke spelers ik moet kopen though
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gewoon een shitload aan zwolle spelers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
MerciGeen idee welke spelers ik moet kopen though
Ja wou dat eerst als post doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zat net nog een stukje bij je post.
[ afbeelding ]
Het kan dus, maar dit lijkt me echt bagger.
Ziet er idd niet echt goed uit, matuidi is een cdm![]()
Sowieso lijkt mij ibra als enige spits beter toch, dan met 2?![]()
die eerste is wel sexy en dan met TOTY alvesquote:nog nooit met een TOTY kaart gespeeld
#FreeTrapz![]()
TOTY Iniestbaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die eerste is wel sexy en dan met TOTY alvesnog nooit met een TOTY kaart gespeeld
Maar TOTY Silva/Ramos/Lahm vond ik niet zo bijzonder en Neuer zelfs gewoon kut.![]()
Ik kan in FUT echt niet met 1 spits spelen. Dus ik heb Ibra en Aguero naast elkaar. Jizzzquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja wou dat eerst als post doen
Ziet er idd niet echt goed uit, matuidi is een cdm![]()
Sowieso lijkt mij ibra als enige spits beter toch, dan met 2?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan in FUT echt niet met 1 spits spelen. Dus ik heb Ibra en Aguero naast elkaar. Jizzz
Geen Ibarboquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan in FUT echt niet met 1 spits spelen. Dus ik heb Ibra en Aguero naast elkaar. Jizzz![]()
![]()
Ibrarboquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ik speel zelf ook met 2 spitsen maar denk dat ibra een ander verhaal isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan in FUT echt niet met 1 spits spelen. Dus ik heb Ibra en Aguero naast elkaar. Jizzz![]()
![]()
Dat die nog beschikbaar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ibra niet in 433 gebruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan in FUT echt niet met 1 spits spelen. Dus ik heb Ibra en Aguero naast elkaar. Jizzzdaar is die gozer zo
moordmachine gewoon.
#FreeTrapz![]()
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
ibra niet in 433 gebruiken daar is die gozer zo moordmachine gewoon.
wie heb je op lw/rw ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ibra niet in 433 gebruikendaar is die gozer zo
moordmachine gewoon.
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die nog beschikbaar wasWelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SIF Lavezzi lijkt me goedkoper dan Ronaldo, maar dat is idd beterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je kunt ook lw ronaldo en rw lucas dan heb je het pas sick
Bohhhh, MLS TOTS spelers stijgen al lekker nu.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die nog beschikbaar wasJij maakt nu je psn maar alvast aan :p ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die heb ik naast Lewa.quote:Ik heb dat laatst nog geprobeerd. Ik kan in FUT niet met 433 omgaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moordmachine gewoon.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat doe je dan allemaal als je met 433 speelt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb ik naast Lewa.
[..]
Ik heb dat laatst nog geprobeerd. Ik kan in FUT niet met 433 omgaan.![]()
Passen en schieten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal als je met 433 speelt?![]()
Ik vond hem echt beter in de false 9 rolquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moordmachine gewoon.
al is dat op papier ook een 433-variant
![]()
TOTS Defoe, Dempsey en Martins.
Carrick ook verrassend goed op de CDM positie.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Transfers er nog niet in het probleem?quote:
Na 3 potjes met deze aids maar gestopt.. Divisie 1quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Freire het volgende:
http://www.easports.com/n(...)2014/video/194854430
Zulke goals![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die hele site doet het nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Transfers er nog niet in het probleem?![]()
Ik zie het ja.quote:
Reemi heeft de rekeningen niet betaald."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ronaldo! Oh wacht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:12 schreef DePresident. het volgende:
Zoek een leuk team voor pak 'm beet 3 miljoen...
Ik wil iets met Depay & Alexis striker, maar ik kom er niet helemaal uit. Depay op LM is denk ik ook een verspilling...quote:PSN: DePresident_![]()
Ja, ik zou hem wel op LW zetten, maar als het goed is, komt er morgen een IF Wijnaldum, misschien dat dat iets leuks betekent?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik wil iets met Depay & Alexis striker, maar ik kom er niet helemaal uit. Depay op LM is denk ik ook een verspilling...
Alexis ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik wil iets met Depay & Alexis striker, maar ik kom er niet helemaal uit. Depay op LM is denk ik ook een verspilling...![]()
In een paar 4-3-3 varianten heeft hij geen links meer nodig als je Willems LB zetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik wil iets met Depay & Alexis striker, maar ik kom er niet helemaal uit. Depay op LM is denk ik ook een verspilling...![]()
![]()
Hmm, jammer. Een team met Jackson, Ibarbo & Cuadrado heb ik ook al vaak genoeg gehad. Even kijken of ik iets kan hybridden met Reus, en een goede lone-striker. Iemand tips?quote:PSN: DePresident_![]()
http://www.futhead.com/14/squads/16158371/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Een team met Jackson, Ibarbo & Cuadrado heb ik ook al vaak genoeg gehad. Even kijken of ik iets kan hybridden met Reus, en een goede lone-striker. Iemand tips?
Kut, ik was net klaar.![]()
Kan je met 4-3-3 (5) overweg?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Een team met Jackson, Ibarbo & Cuadrado heb ik ook al vaak genoeg gehad. Even kijken of ik iets kan hybridden met Reus, en een goede lone-striker. Iemand tips?![]()
![]()
Voor deze quotering issie prima, maar ik zie Arsenal eerder gelijkspelen daarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk nette quotering.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wijnaldum heeft echt sicke stats als je er over nadenkt eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/16158371/
![]()
Hehe, ben niet zo'n fan van Ozil. En het middenveld ziet er ook niet heel sterk uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
![]()
Toch bedankt.
PSN: DePresident_![]()
Jammer dat ze zijn 5* weak foot hebben afgepakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wijnaldum heeft echt sicke stats als je er over nadenkt eigenlijk
Maar wel een goede speler, alhoewel CM in 433(4) misschien niet de beste plek voor hem is..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb Bukharov 3x in mijn club.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat te kijken naar welke spelers ik uit de BPL in mijn club heb (die weg mogen) en ik had 1 speler 2x. Glitch
Ik heb dezelfde speler van dezelfde club 2x.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Bukharov 3x in mijn club.![]()
Stuur een mailtje naar kapitein Rob.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde speler van dezelfde club 2x."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wie is de dubbelganger in kwestie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde speler van dezelfde club 2x.![]()
dat kan best hoor ik had zelfs een speler 94xquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat te kijken naar welke spelers ik uit de BPL in mijn club heb (die weg mogen) en ik had 1 speler 2x. Glitch![]()
Tavernier (Newcastle-versie) en ze zijn beide 1 owner.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wie is de dubbelganger in kwestie?![]()
kun je mij ook 1tje gunnen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Prijzen op de xbox zijn gigantisch aan het instorten. TOTS Tevez 600kheb hem maar even aangeschaft
![]()
http://www.futhead.com/14/squads/15542631/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Toen ik Draxler op die positie had staan wel ja.
© Rolls Reus![]()
Dit gaat hem denk ik worden.
http://www.futhead.com/14/squads/16158728/
Hele goede ervaringen met Jovetic, ook m'n alltime topscorer in FIFA 14.
Al kom ik denk net te kort voor TOTS Cech bedenk ik me nu.
e: Ik ga voor IF Hart
![]()
DS2
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Proberen normaal te voetballen en ik denk dat ik ook wel veel naar de flanken neig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal als je met 433 speelt?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
veel crossenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Proberen normaal te voetballen en ik denk dat ik ook wel veel naar de flanken neig.
veel naar binnen komen met je lw rw
en dan komt het helemaal goed man!![]()
Jepquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan jij in de webapp van persona wisselen? Xbox naar PS4 en andersom?![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Simeon Jackson is ook helemaal afgezakt van BPL naar League 1
Hala Madrid !
Hij scoorde ook bijna nooit. Ook niet in Duitsland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:40 schreef BDIL het volgende:
Simeon Jackson is ook helemaal afgezakt van BPL naar League 1![]()
Wat een tering slecht middenveldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vind jij alles een slecht teamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een tering slecht middenveld:)![]()
Het BBVA team speelde oké, maar toch veel tegengoals, en met name aan de kant van Ramos en Alves waar het te kwetsbaar leek. Neymar op LW vond ik maar zozo, en Pedro op RW niet super.
Daarom heb ik alles maar weer eens omgegooid, en ook maar Ronaldo dan maar gekocht. Misschien krijg ik nog wel sympathie voor hem als hij het goed doet in m'n team.![]()
![]()
Nee hoor maar dat middenveld is best treurig. Wijnaldum op die positie is zelfmoord, Kroos maakt ook niet veel meters terug en Özil is kut in FIFA met die verneukte workratesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:56 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij alles een slecht team![]()
Het is inderdaad geen goed middenveld, maar ik zei het omdat jij wel vaker een team tering slecht vindquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat middenveld is best treurig. Wijnaldum op die positie is zelfmoord, Kroos maakt ook niet veel meters terug en Özil is kut in FIFA met die verneukte workrates
Klopt ik ben nogal zuur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:04 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen goed middenveld, maar ik zei het omdat jij wel vaker een team tering slecht vind![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Het BBVA team speelde oké, maar toch veel tegengoals, en met name aan de kant van Ramos en Alves waar het te kwetsbaar leek. Neymar op LW vond ik maar zozo, en Pedro op RW niet super.
Daarom heb ik alles maar weer eens omgegooid, en ook maar Ronaldo dan maar gekocht. Misschien krijg ik nog wel sympathie voor hem als hij het goed doet in m'n team.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben benieuwd of navas je bevalt![]()
![]()
Ja, die heb ik al gehad. Lekker dribbelen met de L1 knop, en als er ruimte is keihard rennenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben benieuwd of navas je bevaltTouré en Khedira voor het verdedigend werk.. Het ziet er zo goed uit, dit moet wel vreselijk kut spelen dus
![]()
![]()
Als je schurrle hierin doet is het perfect manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al gehad. Lekker dribbelen met de L1 knop, en als er ruimte is keihard rennenTouré en Khedira voor het verdedigend werk.. Het ziet er zo goed uit, dit moet wel vreselijk kut spelen dus
schurrle, if riether, toure en kompany rechterkant
![]()
![]()
Dit kan toch nooit perfect zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je schurrle hierin doet is het perfect manschurrle, if riether, toure en kompany rechterkant
![]()
![]()
Doe maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit kan toch nooit perfect zijn
[ afbeelding ]![]()
Hoezo eigenlijk bale en niet tots modric of neymar of iniesta?
http://www.futhead.com/14/squads/16160534/ boh![]()
Geen idee waarom Bale. Heb ik nog niet gebruikt, dus leek me wel leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Hoezo eigenlijk bale en niet tots modric of neymar of iniesta?
http://www.futhead.com/14/squads/16160534/ bohMaar ik ga eerst proberen hoe dit loopt. Daarna ga ik weer verder tweaken. Tof dat je meedenkt
![]()
![]()
de l1 knop zorgt er toch voor dat er andere spelers van je team gaan rennen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al gehad. Lekker dribbelen met de L1 knop, en als er ruimte is keihard rennenTouré en Khedira voor het verdedigend werk.. Het ziet er zo goed uit, dit moet wel vreselijk kut spelen dus
![]()
![]()
Met de L1 knop dribbel je met de bal heel dicht aan de voet. Heel langzaam maar met vreselijk veel controle. Kun je een tegenstander gek mee makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de l1 knop zorgt er toch voor dat er andere spelers van je team gaan rennen?![]()
ik maak dit:
voor full chem kan ik nog pique inplaats van ramos doen. Alleen heb ramos uit zo`n free pack ding dus scheelde me weer een speler kopen.
Heb misschien nog net genoeg coins voor sif ibra.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doet het hier gewoonquote:
Hij (Bale) is op de PS ongeveer 3x duurder dan op de xbox dus vandaar zijn vraag denk ik![]()
![]()
Flikker op man kutgek je looot alleen maar te zeikstralen over Bale en je heb nog niet eens met hem gespeeld, mongoolquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee waarom Bale. Heb ik nog niet gebruikt, dus leek me wel leukMaar ik ga eerst proberen hoe dit loopt. Daarna ga ik weer verder tweaken. Tof dat je meedenkt
[ Bericht 0% gewijzigd door Revontulet op 19-08-2014 18:56:34 ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Flikker op man kutgek je looot alleen maar te zeikstralen over Bale en je heb nog niet eens met hem gespeeld, mongook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Flikker op man kutgek je looot alleen maar te zeikstralen over Bale en je heb nog niet eens met hem gespeeld, mongook![]()
![]()
Slaat nergens op die prijsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon
Hij (Bale) is op de PS ongeveer 3x duurder dan op de xbox dus vandaar zijn vraag denk ik![]()
![]()
Dong Mon Gook?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die dingen werken nooit fatsoenlijk is mijn ervaringquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef ThadCastle het volgende:
http://controllermax.com/products/cronusmax/
Geinig dingske![]()
Waarvoor had je hem gebruikt dan? Xbox controllers zijn toch prima?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die dingen werken nooit fatsoenlijk is mijn ervaring![]()
360 controller op de PS3 vroegahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarvoor had je hem gebruikt dan? Xbox controllers zijn toch prima?![]()
Aah oke. Button lag of wat was het probleem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
360 controller op de PS3 vroegah![]()
![]()
Probeer nou gewoon eens die DS4. thadje.
Doe ik dan toch ook gewoon. Was gewoon aan het googlen en kwam dat ding tegen. Ik wist niet eens dat er zoiets was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Meneer van eetje![]()
Yup. Kan zijn dat ze nu onderhand wel wat beter zijn though.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aah oke. Button lag of wat was het probleem?![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe ik dan toch ook gewoon. Was gewoon aan het googlen en kwam dat ding tegen.
Meneer van eetjegelukkig.
Kan ik even je piemel bashen op de PS4.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Werkt die al fatsoenlijk zonder te piepen en te kraken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Jupquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt die al fatsoenlijk zonder te piepen en te kraken?WD40 4 life.
Ik las dat ik hem ook ergens kon inruilen maar hij doet het nu weer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh dat is wel netjes van die Aziaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JupWD40 4 life.
Ik las dat ik hem ook ergens kon inruilen maar hij doet het nu weer.![]()
Nou dat ik sowieso WD40 moet gebruiken om een controller te fixen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dat is wel netjes van die Aziaten.![]()
Had het over het inruilenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dat ik sowieso WD40 moet gebruiken om een controller te fixen.![]()
Mjah veel van mijn ervaringen tot nu toe met Sony zijn niet zo best dus ik was blij verrast.
![]()
Mijn ervaringen ook niet want mijn eerste PS3 ging kapot (2dagen na de garantie) en ze boden me aan om een refurbished PS3 te kopen voor 160 euro (zonder garantie).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had het over het inruilenMjah veel van mijn ervaringen tot nu toe met Sony zijn niet zo best dus ik was blij verrast.
Wat is die 12-15 euro nouquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Revontulet het volgende:
Straks even 3 miljoen packopening doen
Maver doet die pack openings dagelijks. In heel fifa gewoon 600 euro pack opening gedaan. Baas is het toch![]()
HHoef je niet gelijk zo te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is die 12-15 euro nou
Maver doet die pack openings dagelijks. In heel fifa gewoon 600 euro pack opening gedaan. Baas is het tochwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Sorry, hopelijk krijg je 2 Ronaldos en een Messiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Revontulet het volgende:
H
[..]
Hoef je niet gelijk zo te doen![]()
![]()
Als dat gebeurt discard ik Messiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry, hopelijk krijg je 2 Ronaldos en een Messiwat is een lach als je van binnen huilt![]()
600 euro. Had je nu 136 miljoen van kunnen kopen. Haha, en die Maver maar Fifa points kopen, en nu tobben met Kluivert en Crespo![]()
![]()
Maar packs openen geeft die kickquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
600 euro. Had je nu 136 miljoen van kunnen kopen. Haha, en die Maver maar Fifa points kopen, en nu tobben met Kluivert en Crespo![]()
![]()
Nu ja, maar zover ik weet heeft hij vooral aan het begin van FIFA met geld packs gekocht. Maakt het niet minder dom om er 600 ekkies in te beuken natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Pas wilde hij het nog doen. Alleen die FIFA points store nog wat was kapotquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu ja, maar zover ik weet heeft hij vooral aan het begin van FIFA met geld packs gekocht. Maakt het niet minder dom om er 600 ekkies in te beuken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om hier meerdere malen per week op terug te komen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jij dan met je pindasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:30 schreef DuTank het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om hier meerdere malen per week op terug te komen![]()
Dat is apartquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pas wilde hij het nog doen. Alleen die FIFA points store nog wat was kapot
Voor de 3de keer in 4 potjes tegen Ronaldo vandaag![]()
![]()
tv verhuisd gaat de tv ineens niet mee aan.. wtfrip
Je moet er ook niet mee gooien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
ZIT DE STEKKER ER WEL IN!??!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
Als je iets anders in dat contact plugt werkt dat wel?
![]()
Iemand anders het probleem dat de webapp bij het openen van packs de dubbele kaarten niet goed registreert?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
ja en jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
ZIT DE STEKKER ER WEL IN!??!Als je iets anders in dat contact plugt werkt dat wel?
Ook de enige 2 dingen die ik kon bedenken
Fuckedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja en jaOok de enige 2 dingen die ik kon bedenken
![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef Revontulet het volgende:
Iemand anders het probleem dat de webapp bij het openen van packs de dubbele kaarten niet goed registreert?
Misschien dat ik daarom 2x dezelfde speler had.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja en jaOok de enige 2 dingen die ik kon bedenken
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Net een potje gespeeld tegen iemand met Ronaldo, Bale in de spits, Messi daarachter en Neymar op LCM ().
Een gebalanceerd middenveld is zo belangrijk merk ik wel, want ik tikte deze jongen helemaal weg.
quote:
yup.]ibood hunt woensdag/donderdag, misschien daar maar een tv uitzoeken danquote:
Ging je toen ook sshhh'en?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:55 schreef DePresident. het volgende:
Net een potje gespeeld tegen iemand met Ronaldo, Bale in de spits, Messi daarachter en Neymar op LCM ().
Een gebalanceerd middenveld is zo belangrijk merk ik wel, want ik tikte deze jongen helemaal weg.![]()
50k packs?pure aids krijg ik daar uit.
Ja, je kan winst maken als je zo'n pack hebt als dit maar ik doe het toch niet.. zeg ik nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Doe het jongens, het kan!![]()
Wat voor geluid hoorde je toen je viel? BAMi?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Rijst het volgende:
beetje glad buiten dus ik ging net hard op mn bek. hele broek bruine en mn knie bloedtwat is een lach als je van binnen huilt![]()
nee auwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat voor geluid hoorde je toen je viel? BAMi?![]()
Op je knieen gezeten en je toen in je kontje laten nemen? Uitgerekte kringspier kan voor onverwachtse poepstromen zorgen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Rijst het volgende:
beetje glad buiten dus ik ging net hard op mn bek. hele broek bruine en mn knie bloedtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
do normal manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op je knieen gezeten en je toen in je kontje laten nemen? Uitgerekte kringspier kan voor onverwachtse poepstromen zorgen..![]()
Is "man" in dit geval Engels of Nederlands?quote:
als het engels was dan had ik toch men gezegdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is "man" in dit geval Engels of Nederlands?![]()
![]()
Okee, sorry jezus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
als het engels was dan had ik toch men gezegd"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Iemand leuk idee voor een team? Budget 2 miljoen, liefst 4-2-3-1. Heb echt totaal geen inspiratie meer, of spelers waar ik graag nog een mee wil spelen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat is zeker je doordeweekse naam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Hugo zeggen hoor.
#daretoMathijs"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb 22 Jump Street nog steeds niet gezien, goed dat je me eraan herinnert.quote:
Dan maak je een team met allemaal spelers waar je niet mee wil spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef Revontulet het volgende:
Iemand leuk idee voor een team? Budget 2 miljoen, liefst 4-2-3-1. Heb echt totaal geen inspiratie meer, of spelers waar ik graag nog een mee wil spelen![]()
Geen goede versie nog vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb 22 Jump Street nog steeds niet gezien, goed dat je me eraan herinnert.![]()
![]()
goede eisen welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef Revontulet het volgende:
Iemand leuk idee voor een team? Budget 2 miljoen, liefst 4-2-3-1. Heb echt totaal geen inspiratie meer, of spelers waar ik graag nog een mee wil spelen![]()
Ja, hij staat ook nog niet op Showbox... jammer.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
TOTS Godin ipv Ramos.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beejte chill spelen?
nee, vreselijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beejte chill spelen?![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef Revontulet het volgende:
![]()
Dit is 2 miljoen? De prijzen zijn wel behoorlijk gedaald dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beejte chill spelen?![]()
trolololololquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is 2 miljoen? De prijzen zijn wel behoorlijk gedaald dan."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: