quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ookmooie museums, leuke wijken, zo divers, en dan central park
vriendin misschienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je foto's maken? Ik wil foto's zien
Vakantiekiekjes sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik maak nooit fotos op vakantie.
Zeker niet op plekken waar massas toeristen komen.
Precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, indd o.a. omdat het niet zo massaal is Fokkie!
Dat zou nou echt het laatste zijn wat ik zou willen doen daarquote:
Ik beperk me grapjes op moment.quote:
hoezo niet is baasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou nou echt het laatste zijn wat ik zou willen doen daar
Typisch ging naar Mallorcaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks word ik gewoon doodgeschoten op m'n eerste dag door een gek.
Zou wel typisch zijn.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik beperk me grapjes op moment.
Straks kom ik heel dat land niet in.
Trekt me totaal nietquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik beperk me grapjes op moment.
Straks kom ik heel dat land niet in.
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegdquote:
Ja man ik die in 1993 ben geboren heb de ideeën voor de gaskamers voorgelegd aan Hitler, echt welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegd
Je word ook ziek gefouilleerd he daarquote:
Word ik toch elke 2 dagen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word ook ziek gefouilleerd he daar
Ja stel je voor dat je ebola het land in wil smokkelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word ook ziek gefouilleerd he daar
Moet je medicijnen verklaring voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it kun je niet benzos vragen voor je vlucht
gewoon van te voren innemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je medicijnen verklaring voor nodig hebben.
En ik heb vlucht naar Singapore ook uitgehouden zonder meds
Gewoon overal ja invullen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegd
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die aardig is tegen de binnenkomers
Waren ze niet zo aardig voor je toen je Japan inkwam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die aardig is tegen de binnenkomers
Zeg maar dag tegen ooit nog een reisje Amerikaquote:
Fixedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze niet zo aardig voor je toen je in die Japanner kwam?
Komt wel goed. Zijn 2 korte vluchten Opzichquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik geef mn vriendin wel oxazepam denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel goed. Zijn 2 korte vluchten Opzich
Hoelang doe je erover vanaf London? Uurtje of 6/7?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geef mn vriendin wel oxazepam denk ik
anders kan ik niet slapen in die vlucht
7 en half ishquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover vanaf London? Uurtje of 6/7?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze niet zo aardig voor je toen je Japan inkwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |