Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegdquote:
Ja man ik die in 1993 ben geboren heb de ideeën voor de gaskamers voorgelegd aan Hitler, echt welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegd
Je word ook ziek gefouilleerd he daarquote:
Word ik toch elke 2 dagen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word ook ziek gefouilleerd he daar
Ja stel je voor dat je ebola het land in wil smokkelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word ook ziek gefouilleerd he daar
Moet je medicijnen verklaring voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it kun je niet benzos vragen voor je vlucht
gewoon van te voren innemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je medicijnen verklaring voor nodig hebben.
En ik heb vlucht naar Singapore ook uitgehouden zonder meds
Gewoon overal ja invullen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegd
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die aardig is tegen de binnenkomers
Waren ze niet zo aardig voor je toen je Japan inkwam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die aardig is tegen de binnenkomers
Zeg maar dag tegen ooit nog een reisje Amerikaquote:
Fixedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze niet zo aardig voor je toen je in die Japanner kwam?
Komt wel goed. Zijn 2 korte vluchten Opzichquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik geef mn vriendin wel oxazepam denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel goed. Zijn 2 korte vluchten Opzich
Hoelang doe je erover vanaf London? Uurtje of 6/7?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geef mn vriendin wel oxazepam denk ik
anders kan ik niet slapen in die vlucht
7 en half ishquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover vanaf London? Uurtje of 6/7?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze niet zo aardig voor je toen je Japan inkwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |