ligt eraan waar je bent.quote:
Vind er weinig moois aan, is er ook altijd koud.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niks met het geloof verder maar vind het wel tof om in het buitenland een mooie kerk op te zoeken (als ik er toch langs loop/rij). Blijf het wel mooie gebouwen vinden
Maar daar speelt alcohol een grote rol inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Jimbo een culinair onderbouwde lul
Geef hem een ballenbak en hij eet de restjes van vorige week nog op.
Tja de waarheid is hardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is dat hier een 40-45 opmerking in zit, anders had ik er niet op gereageerd
de voorkant van de trein naar westerbork ook.quote:
Geen idee, nooit gevoeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de voorkant van de trein naar westerbork ook.
Dan ben jij nog nooit in de Sint Pieter in Rome geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind er weinig moois aan, is er ook altijd koud.
Dat klopt. Uberhaupt nooit in Rome geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in de Sint Pieter in Rome geweest.
Kun je beter niet naar Rome gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt. Uberhaupt nooit in Rome geweest.
Denk ook niet dat ik daar iets religieus ga bezoeken
40-45 jaar geleden hadden ze een (zelf)moord gedaan om die voorkant te voelen ipv meegenomen te wordenquote:
Doe eens niet zo geforceerd anti religie johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind er weinig moois aan, is er ook altijd koud.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
40-45 jaar geleden hadden ze een (zelf)moord gedaan om die voorkant te voelen ipv meegenomen te worden![]()
Dat is prachtig man. Net als de Sixtijnse kapel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt. Uberhaupt nooit in Rome geweest.
Denk ook niet dat ik daar iets religieus ga bezoeken
instert verdiept in bed-moeder-vader bla bla bla grapquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geforceerd anti religie joh. Alsof jij je er ook maar enigszins in hebt verdiept ook.
[..]___!
Ik vond het wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik kon Sint Pieter echt niet mooi vinden, gewoon omdat het echt nergens op slaat en zo belachelijk is. Werd er volgens mij eerder boos om.. maar weet niet meer zeker
Lachen gieren brullen met Jimbo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
40-45 jaar geleden hadden ze een (zelf)moord gedaan om die voorkant te voelen ipv meegenomen te worden![]()
Laat me lekker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geforceerd anti religie joh. Alsof jij je er ook maar enigszins in hebt verdiept ook.
Ik ook.. maar dat is wat andesr dan mooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel indrukwekkend.
Ja, klopt. Vond er best mooie dingen bij zitten, maar verder is het niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.. maar dat is wat andesr dan mooi.
Waar werd je boos op dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.. maar dat is wat andesr dan mooi.
Religie is voor de arme en de mensen die 't minder hebben met weet ik veel wat, niet om tering grote kerken te bouwen waarbij de helft uit goud bestaatquote:
Religie is voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Religie is voor de arme en de mensen die 't minder hebben met weet ik veel wat, niet om tering grote kerken te bouwen waarbij de helft uit goud bestaat
jezus is mijn homeboyquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
naar sint pieter gaan
beter ga je naar grootste jezus christus standbeeld.
[ afbeelding ]
behalve voor atheisten.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso zoveel geld uitgeven om sprookjesfiguren te aanbidden
disneylandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso zoveel geld uitgeven om sprookjesfiguren te aanbidden
Ja, dat ben ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap je wel crack, maar niet echt iets wat door mijn gedachten zou glippen als ik daar binnen sta
Hmm. Dubbel gevoel in. Het was wel DE kans om een keer echt wat te verdienen maar hopelijk is het met Wang geeneens nodig. Het blijft natuurlijk wel echt een goede speler voor Den Haag die met zijn werklust ook zijn medespelers motiveert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ trekt zich terug uit onderhandelingen met Van Duinen.
Hoe voel je je nu?
Je staat al 2 uur in de rij vaak daarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Ook best zonde dat ik dat niet opzij kan zetten soms, maarja
.
Oh, wij stonden nog geen 10 minuten in de rij. Volgens mij konden we gewoon doorlopen.. maar wij gingen dan ook niet in de vakantieperiode om dat soort shit te voorkomen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je staat al 2 uur in de rij vaak daar
Dan ga ik daar ook nog niet over nadenken. Al vind ik niet dat religie alleen voor de arme is.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef JanCees het volgende:
Niet dit als wallpaper hebben
[ afbeelding ]
http://amightywind.com/heaven.htmlquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef JanCees het volgende:
Niet dit als wallpaper hebben
[ afbeelding ]
Ja ik was er verleden jaar in mei geloof ik, of juni. Toen was het echt stikdruk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wij stonden nog geen 10 minuten in de rij. Volgens mij konden we gewoon doorlopen.. maar wij gingen dan ook niet in de vakantieperiode om dat soort shit te voorkomen.
Edit: kan ook zo zijn dat ik dit verzin, ik weet het eigenlijk niet meer. Nee, wij stonden ook in de rij
.. maar niet zo lang denk ik dan
Ja, dat is wel drukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was er verleden jaar in mei geloof ik, of juni. Toen was het echt stikdruk.
Zeker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel druk.
Wij waren toen in.. oktober? Wel echt een leuke stad
Ik wilde zeggen 'van mij ook' maar ik ben in zó weinig steden geweest dat ik het eigenlijk niet kan zeggen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker.
Zelfs als je niks met religie hebt.
1 van mijn favoriete steden
London is ook erg leuk ja, evenals Berlijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, Londen ben ik ook geweest en dat was ook wel leuk. Maar Rome vond ik leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |