Ja, precies. Ik kan dat ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit, dan moet je jezelf de hele tijd een houding aanmeten en kan je niet meteen jezelf zijn
Ik vind dat juist chill, al kan je er soms wel even uit. Maar om nou elke dag op vakantie erop uit te gaan is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Vakantie is voor mij 'juist' niet alleen aan jet zwembad liggen. zo saai
daar is niks ontspannends aan kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jij gaat voor je ontspanning naar Feyenoord, ieder zijn rare gewoontes
Voel me niet altijd op mijn gemak tussen vreemde mensen, moet je toch beetje kat uit de boom kijken in vreemde groep. Hierarchie die dan bepaald wordt.quote:
Ja, gewoon half/half lijkt me lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist chill, al kan je er soms wel even uit. Maar om nou elke dag op vakantie erop uit te gaan is ook weer zoiets
Je wilt toch cultuur snuiven? Dingen ontdekken, stadjes bekijken, natuur zien, blablaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist chill, al kan je er soms wel even uit. Maar om nou elke dag op vakantie erop uit te gaan is ook weer zoiets
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, dus wanneer ga je?
all inclusive is ook kutquote:
Sowieso altijd in het buitenland wel een dag naar pretpark/dierentuinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon half/half lijkt me lekker.
Altijd van die russen enz die ziek veel vreten pakken en dan vet veel weggooien. Waardoor andere mensen geen croissantjes enz kunnen pakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
all inclusive is ook kut
krijg je allemaal van dat ver-schrik-kelijke pauper volk of af
gatverdamme
Russen met het communisten mentaliteit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd van die russen enz die ziek veel vreten pakken en dan vet veel weggooien. Waardoor andere mensen geen croissantjes enz kunnen pakken
Die cultuur kan je toch ook af en toe zien? Je hoeft dat toch niet elke dag te bekijken, veel van die dorpjes lijken toch op elkaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch cultuur snuiven? Dingen ontdekken, stadjes bekijken, natuur zien, blabla
Als ik hele dag in jet zwembad wil liggen ga ik wel naar het Tikibad
Waarisdat?quote:
Jup, ik wou ook wel dat ik iets meer extrovert was.. maarja. Alleen met zulke dingen, voor de rest vidn ik het eigenlijk allemaal wel primaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het kutte van introvert zijn
Jupquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
all inclusive is ook kut
gatverdamme
Haha, ja één keer zo'n dorpje is wel leuk.. maar iedere keer weer zo'n ander dorpje die eigenlijk toch allemaal hetzlefde zijn is niet zo leuk. Marktjes enzo vond ik wel leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso altijd in het buitenland wel een dag naar pretpark/dierentuin
En dan moest ik met mijn ouders verplicht naar al die saaie dorpjes die me echt niet boeide
Eten is dan vooral in de stijl van een vreetschuur. En je eet elke dag hetzelfdequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
all inclusive is ook kut
gatverdamme
helemaal tegen de grens van belarus.quote:
Eet je een croissantje minder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd van die russen enz die ziek veel vreten pakken en dan vet veel weggooien. Waardoor andere mensen geen croissantjes enz kunnen pakken
En het zijn trouwens de Engelsen die lam bij de bar hangen en hele hotel bij elkaar schreeuwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russen met het communisten mentaliteit.![]()
denken dat er nog ander eten is met russen erbijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je een croissantje minder.
Je vreet toch de hele dag daar
Terecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En het zijn trouwens de Engelsen die lam bij de bar hangen en hele hotel bij elkaar schreeuwen
Dit ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat er nog ander eten is met russen erbij
Als je extravert bent haal je energie uit gezelschap, dat hoef ik nou ook weer niet. Vind wel lekker dat ik op mezelf kan zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, ik wou ook wel dat ik iets meer extrovert was.. maarja. Alleen met zulke dingen, voor de rest vidn ik het eigenlijk allemaal wel prima.
[..]
Haha, ja één keer zo'n dorpje is wel leuk.. maar iedere keer weer zo'n ander dorpje die eigenlijk toch allemaal hetzlefde zijn is niet zo leuk. Marktjes enzo vond ik wel leuk.
Fucking lang in de autoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal tegen de grens van belarus.
ik ging daar toen tijdens school een week naar toe voor een begravenis.
echt baas was dat
haha ja dat ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja echt grappigquote:
de.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russen met het communisten mentaliteit.![]()
ah ja, zie post hieronderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eten is dan vooral in de stijl van een vreetschuur. En je eet elke dag hetzelfde
waarom denk je dat t halve land platgelegd wordt als Feyenoord weer kampioen isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
russen die hebben 70 jaar voor een beetje eten moeten vechten
die laten zulke buitenkansjes niet aan zich voorbij gaan
Je mist ook de charme van verschillende restaurants dan.quote:
Ik vind dat ook lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je extravert bent haal je energie uit gezelschap, dat hoef ik nou ook weer niet. Vind wel lekker dat ik op mezelf kan zijn.
Ja die dorpjes waren ook teringsaai, ging later alleen mee naar echt grotere steden die bekend waren. Siena en Pisa enzo.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha ja dat ook
En van die nederlanders en duitsers die aan handoekje leggen doen
Sowieso die vreetschuren bij zulke dingenZo fucking pauper. Ranzig vreten (want ja all inclusive doe je ook wel bij de goedkoopste want anders is het zo duur he
![]()
!) vies bestek en het is allemaal dozen schuiven en doorgaan
Als culinair onderbouwde lul schaam ik mij diep voor de mensen die zich kok of chef mogen noemen en bij een all inclusive hotel werkenDan ben je gewoon afwashulpje die een eitje ken bakken, meer niet. Dat heeft niets meer te maken met koken
![]()
Gaat toch niet meer gebeuren de komende 40-45 jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom denk je dat t halve land platgelegd wordt als Feyenoord weer kampioen is
of gewoon bij locals langsgaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mist ook de charme van verschillende restaurants dan.
Of om een keer te eten in een verder gelegen stad.
dat willen lerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of gewoon bij locals langsgaan
kan je nog wat te vreten leren maken ook
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lekker. Maarja, als we dat niet lekker vonden waren we niet introvert
.
Hoezo goed verwoord? Net zeg je ng dat je all-inclusive Chill vindtquote:
Ik heb niks met het geloof verder maar vind het wel tof om in het buitenland een mooie kerk op te zoeken (als ik er toch langs loop/rij). Blijf het wel mooie gebouwen vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gingen ze ook altijd kerkjes bezoeken in die kutdorpen, wat kan mij dat verrotten. Afbranden die zooi
het is dat hier een 40-45 opmerking in zit, anders had ik er niet op gereageerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat toch niet meer gebeuren de komende 40-45 jaar
Omdat het wel zo isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo goed verwoord? Net zeg je ng dat je all-inclusive Chill vindt
Dit, maar als je bijvoorbeeld naar Rome gaat komen die kerken je neus wel uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niks met het geloof verder maar vind het wel tof om in het buitenland een mooie kerk op te zoeken (als ik er toch langs loop/rij). Blijf het wel mooie gebouwen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |