quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ookmooie museums, leuke wijken, zo divers, en dan central park
vriendin misschienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je foto's maken? Ik wil foto's zien
Vakantiekiekjes sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik maak nooit fotos op vakantie.
Zeker niet op plekken waar massas toeristen komen.
Precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, indd o.a. omdat het niet zo massaal is Fokkie!
Dat zou nou echt het laatste zijn wat ik zou willen doen daarquote:
Ik beperk me grapjes op moment.quote:
hoezo niet is baasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou nou echt het laatste zijn wat ik zou willen doen daar
Typisch ging naar Mallorcaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks word ik gewoon doodgeschoten op m'n eerste dag door een gek.
Zou wel typisch zijn.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik beperk me grapjes op moment.
Straks kom ik heel dat land niet in.
Trekt me totaal nietquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik beperk me grapjes op moment.
Straks kom ik heel dat land niet in.
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegdquote:
Ja man ik die in 1993 ben geboren heb de ideeën voor de gaskamers voorgelegd aan Hitler, echt welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegd
Je word ook ziek gefouilleerd he daarquote:
Word ik toch elke 2 dagen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word ook ziek gefouilleerd he daar
Ja stel je voor dat je ebola het land in wil smokkelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word ook ziek gefouilleerd he daar
Moet je medicijnen verklaring voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it kun je niet benzos vragen voor je vlucht
gewoon van te voren innemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je medicijnen verklaring voor nodig hebben.
En ik heb vlucht naar Singapore ook uitgehouden zonder meds
Gewoon overal ja invullen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook hele vragenlijst invullen of je deel hebt genomen aan genocide praktijken. Of mee hebt geholpen met nazi-Duitsland, of je weleens terroristische activiteiten hebt gepleegd
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die aardig is tegen de binnenkomers
Waren ze niet zo aardig voor je toen je Japan inkwam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die aardig is tegen de binnenkomers
Zeg maar dag tegen ooit nog een reisje Amerikaquote:
Fixedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze niet zo aardig voor je toen je in die Japanner kwam?
Komt wel goed. Zijn 2 korte vluchten Opzichquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik geef mn vriendin wel oxazepam denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel goed. Zijn 2 korte vluchten Opzich
Hoelang doe je erover vanaf London? Uurtje of 6/7?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geef mn vriendin wel oxazepam denk ik
anders kan ik niet slapen in die vlucht
7 en half ishquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover vanaf London? Uurtje of 6/7?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze niet zo aardig voor je toen je Japan inkwam?
Nee het deed pijn bij de Japannerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze niet zo aardig voor je toen je Japan inkwam?
En dan zijn ze nog wel kleingeschapenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee het deed pijn bij de Japanner
Ja maar Etsu nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zijn ze nog wel kleingeschapen
Etsu ontvangt alleen.quote:
quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is nog niks vergeleken met de Japanners hier
Paracetamol en je bed in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hoofd gaat uit elkaar knallen denk ik. Einde klacht.
Dan zou ik niet weer de hele dag achter je laptop zitten als ik jou was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Die derde van linksquote:
Slapen dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
De volwassenen dragen zelfs een pikachuhoedje
Joeeee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel het beste denk ik. En bedankt.
Heb je weer te diep in het glaasje gekeken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit dan ook mobiel. Wat je advies niet minder correct maakt overigens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weer de hele dag achter je laptop zitten als ik jou was.
Ik heb al zeker 2 weken geen druppel alcohol op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
Alles gaat zoals het gaat hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles beetje chill daar in Stadskanaal?
Ik heb het probleem gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 weken geen druppel alcohol op.
Ik moest Zaterdag een shotje wodka weg werken voor iemandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 weken geen druppel alcohol op.
Nice nicequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles gaat zoals het gaat hier
Morgen naar de grote boze stad om een huurcontract te tekenen echter, dus dan is het binnenkort einde Stadskanaal.
ik ben over mijn depressie heen goed hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is mijn smiley voor als ik iets leuk vind
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Tjacka het volgende:
ik zie dat klb een vacature heeft
even solliciteren
Ik zou best mod willen worden maar niet voor KLBquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Tjacka het volgende:
ik zie dat klb een vacature heeft
even solliciteren
Superquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben over mijn depressie heen goed he
was beste mod ooit op gcquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je wil wel weer erg graag mod worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |