SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 19-08-2014 15:21:51 ]Your beauty never ever scared me.
Deed ik ook afgelopen keer in Parijsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ging ik gewoon in het Nederlands terugpraten
Ja daar versta ik dus echt geen fuck van#Mastermoviesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Toen ging ik gewoon in het Nederlands terugpraten
Zonde. Klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Een fietsvakantie lijkt me serieus ook echt super leuk.![]()
Gewoon ergens heen fietsen en kijken hoe ver je komt en dan chillie tentje opzetten. Gaat alleen nooit gebeuren
.
Waar ging je meestal heen dan op vakantie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deed ik ook afgelopen keer in Parijs
Snap er geen hol van als het zo snel gaat
Lijkt me echt heel kut. Fietsenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon ergens heen fietsen en kijken hoe ver je komt en dan chillie tentje opzetten. Gaat alleen nooit gebeuren
.
En maar weigeren om Engels te praten, doen die moffen ook. Grafvolk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deed ik ook afgelopen keer in Parijs
Snap er geen hol van als het zo snel gaat
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar versta ik dus echt geen fuck van#Mastermovies
gewoon die plasser de broek uit rollen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frans is ook een rottaal.
Vooral omdat als je iets in het Frans zegt, ze ineens razendsnel tegen je terugpraten en dan heb je geen idee wat ze nou zeggen.
Ja toch!quote:
IN 1940 waren ze daar pas goed in. Massaal met de fiets allemaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:
.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:
.
Ja, dan moet je het niet doen nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel kut. Fietsen
Ouders blijven meestal in Nederlandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ging je meestal heen dan op vakantie?
WIj moesten naar Duitsland om Duits te gaan lullen maar we kwamen niet verder dan de vraag waar onze fietsen waren geblevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb frans laten vallen op de middelbare toen we naar Frankrijk moesten en daar random gesprekjes moesten gaan voeren met Fransen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon die plasser de broek uit rollen.
Meestal snappen ze de hint dan wel;
Sta je bij de kaasboer. Oh die wilt camembert
bij de bakker; Ah stokbrood
bij de slager 'Oh, worst
de groenten boer is lastig, komkommer banaan of obergine....
De taal van de penis. In elk land duidelijk.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WIj moesten naar Duitsland om Duits te gaan lullen maar we kwamen niet verder dan de vraag waar onze fietsen waren gebleven
Vakantie is ontspanning, dan moet je niet teveel bewegen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het niet doen nee.
en als je besneden bent zien ze ook gelijk dat je uit 020 komtquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is vooral vervelend als je ouders vertellen dat je iets moet zeggen als je wat koopt en je dan in de problemen komt.
Mijn pa gaf me eens wat geld mee in Oostenrijk, om een postkaartje te kopen met postzegel. Dus ik zeg dat tegen die dame achter de kassa en geef haar geld. Ging ze moeilijk lopen doen.
Dus ik trillend terug naar papa.
Had ik een kaart uitgezocht die duurder was waardoor ik geen geld meer had voor de postzegel
Voor sommige mensen is beweging ontspanningquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vakantie is ontspanning, dan moet je niet teveel bewegen.
Hoort allemaal bij de opvoeding deze ervaringenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is vooral vervelend als je ouders vertellen dat je iets moet zeggen als je wat koopt en je dan in de problemen komt.
Mijn pa gaf me eens wat geld mee in Oostenrijk, om een postkaartje te kopen met postzegel. Dus ik zeg dat tegen die dame achter de kassa en geef haar geld. Ging ze moeilijk lopen doen.
Had ik een kaart uitgezocht die duurder was waardoor ik geen geld meer had voor de postzegel
Al heb ik daar momenteel geen geschikte fiets voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja toch!![]()
En dan gewoon de mooie natuur van Nederland opzoeken. 'S avonds chillie met wat drinken en dan volgende dag daar ergens in de buurt iets kijken of weer door fietsen, echt heerlijk lijkt me dat
Ligt eraan wat voor bewegingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is beweging ontspanning
werkte altijd perfect hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan ga je alleen? Of je gaat met een georganiseerde fietsvakantie mee. Dat is volgens mij wel beetje zelfde ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat niemand van mijn vrienden dat wil.
je bed berijden valt er vast niet onder.quote:
Jaa, Nederland heeft echt zulke mooie plekjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al heb ik daar momenteel geen geschikte fiets voor.
Maar is wel leuk. Is zoveel moois te zien in Nederland al.
Leg uit waarom niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bed berijden valt er vast niet onder.
Scherpquote:
Alleen lijkt me niks aan en met wildvreemde lijkt me al helemaaaaaaaaaaaaaaal niks. Ik heb niks met vreemde en kan me al zeker niet ontspannen met allemaal vreemde mensen om me heen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je alleen? Of je gaat met een georganiseerde fietsvakantie mee. Dat is volgens mij wel beetje zelfde idee
Ouders zijn zo gemeenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahahhaha herkenbaar
Ik heb daar oprecht trauma's door gekregen en durf nu nooit iets te vragen aan mensen die ik niet ken, ook niet in Nederland. Trauma's echt, ik zeg het je.
Boef ben je ook. Maar Feyenoorder, dus ik had het kunnen weten. Tuig van de richel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
werkte altijd perfect hier.
Ging ik chocomel halen; kwam ik met een kan terug en had ik 10 cent betaald ipv zeg 2 euro
Ik vond Drenthe wel mooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, Nederland heeft echt zulke mooie plekjes.
En ik heb daar ook niet een geschikte fiets voor.. Moet dan denk ik 10 keer mn band plakken![]()
.
ik vind het niet echt ontspannend klinken om met je pik op een bed te liggen wrijvenquote:
Heel Drenthe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouders zijn zo gemeen
[..]
Boef ben je ook. Maar Feyenoorder, dus ik had het kunnen weten. Tuig van de richel.
[..]
Ik vond Drenthe wel mooi
jou mag ik !quote:
Dit, dan moet je jezelf de hele tijd een houding aanmeten en kan je niet meteen jezelf zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen lijkt me niks aan en met wildvreemde lijkt me al helemaaaaaaaaaaaaaaal niks. Ik heb niks met vreemde en kan me al zeker niet ontspannen met allemaal vreemde mensen om me heen.
Turkije, 24/7 eten en zwembadje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Vakantie is voor mij 'juist' niet alleen aan jet zwembad liggen. zo saai
Ach jij gaat voor je ontspanning naar Feyenoord, ieder zijn rare gewoontesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het niet echt ontspannend klinken om met je pik op een bed te liggen wrijven
hoezo kun je dat nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit, dan moet je jezelf de hele tijd een houding aanmeten en kan je niet meteen jezelf zijn
Oh ik zou dat best 2 dagen willen 'ervaren' maar daarna word ik gek denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |