het kan veranderenquote:
Werchter? Sziget? Woodstock?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan veranderen
ik moet maar eens kijken waar ik volgend jaar heen ga. WOA is voor nu even de laatste keer geweest. lowlands vond ik zelf niet heel geweldig, zwarte cross kost klauwen vol met geld. en pinkpop is ook niet wat.
Ik heb net besloten dat we volgend jaar naar EXIT gaan, TGND.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werchter? Sziget? Woodstock?
heeeeeel leuk... uhhh genoeg maar heb er geen meegenomen naar huis...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuke vakantie achter de rug?
En de hamvraag: heb je nog een leuke vent weten te scoren?
Genoeg?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heeeeeel leuk... uhhh genoeg maar heb er geen meegenomen naar huis...
nee nog niet.... texel is mijn tijd.... wat daar gebeurt blijft daar ook...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Genoeg?Ik had niet verwacht dat je zķ losbandig bent.
Nu weer vol aan de bak?
Is dat ook de instelling als je bv naar Enschede gaat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
texel is mijn tijd.... wat daar gebeurt blijft daar ook...
En dat is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat we volgend jaar naar EXIT gaan, TGND.
Graspop? \m/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan veranderen
ik moet maar eens kijken waar ik volgend jaar heen ga. WOA is voor nu even de laatste keer geweest. lowlands vond ik zelf niet heel geweldig, zwarte cross kost klauwen vol met geld. en pinkpop is ook niet wat.
http://www.exitfest.org/enquote:
hmmm nee... das alleen op texel... Enschede is rete dichtbij joh..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat ook de instelling als je bv naar Enschede gaat?
We willen echt álles weten!
Matig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm nee... das alleen op texel... Enschede is rete dichtbij joh..
Die lusten ook wel een braadworstje op z'n tijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is toch een hippievegafest?
Valt mee, tenminste, in 1998quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Het stikt er wel van de hippies
uhhh eerst maar meeten???quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.
Wil jij anders volgend jaar met mij mee naar EXIT? Lekker klam in een tentje en zo...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die lusten ook wel een braadworstje op z'n tijd.
Vannacht dus weer FM spelen met een tray naast je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, had maandag weer een tray Saxonbier besteld en heb het net onvangen
Ik ga het zowaar beschaafd houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vannacht dus weer FM spelen met een tray naast je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
denk geen van de driequote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werchter? Sziget? Woodstock?
moah, vond ik niet ontzettend geweldigquote:
Dan succes met zoeken naar een leuk festivalquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die lusten ook wel een braadworstje op z'n tijd.
ow, d'r zijn d'r nog genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan succes met zoeken naar een leuk festival
Hellfest in Frankrijk bijv.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, d'r zijn d'r nog genoeg
het kutte daaraan is dat het in frankrijk ligtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hellfest in Frankrijk bijv.
Ben je zo. .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kutte daaraan is dat het in frankrijk ligt
afstand is ook geen probleem.quote:
Frankrijk is al probleem genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
afstand is ook geen probleem.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Frankrijk is al probleem genoeg
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga het zowaar beschaafd houden.Hoeveel van die trays tik je gemiddeld weg in een maand, jij als metalhead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan al vrij?quote:
knuffel?quote:
hoe laat?quote:
weet je dat zeker?quote:
dat wordt wel krapquote:
ja, waar denk je waar de drempel ligt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nouja, 1ding.
Er wonen fransen, het land en het eten zijn zeker ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |