ik las het op rtvoostquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Dos37 het volgende:
Nee volgens mij valt het wel mee met de drukte
quote:
*thanquote:
das ook wel weer zoquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik twijfelde en koos de verkeerde
Gaaf! Zo ontzettend gaaf!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaaf! Zo ontzettend gaaf!
Zit nu wel snotverkouden op de bank
De eerste drie sowieso. Een joint op de lip is nu niet prettig, bij elke hijs moet ik hoesten, want kriebel en zere longenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi
Ja we hebben het weer niet mee de laatste tijdDikke trui aan, fleecedeken om de schouders, kopje thee binnen handbereik en een dikke joint op de lip dus?
En lekker warme poezebeesten die stevig tegen je aangedrukt liggen omdat ze blij zijn dat het bazinnetje weer thuis is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De eerste drie sowieso. Een joint op de lip is nu niet prettig, bij elke hijs moet ik hoesten, want kriebel en zere longen
Ze liggen om de beurt bij me op schoot. Op dit moment liggen ze samen, nog geen meter van me vandaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En lekker warme poezebeesten die stevig tegen je aangedrukt liggen omdat ze blij zijn dat het bazinnetje weer thuis is?
Of zijn het echte katten en zitten ze ongeďnteresseerd hun vreten weg te werken?![]()
Spaceboterkoek maken een optie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De eerste drie sowieso. Een joint op de lip is nu niet prettig, bij elke hijs moet ik hoesten, want kriebel en zere longen
Kom jij die voor mij bakken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Spaceboterkoek maken een optie.
Uiteraard! Als jij 20 gram shit hebt liggen regel ik de rest...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom jij die voor mij bakken?
20 gram niet. Hooguit 2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard! Als jij 20 gram shit hebt liggen regel ik de rest...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar gaan we de oorlog niet mee winnen.
als een echte Ibra?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Morgen eindelijk weer de 'wei' in!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]de inzet is er dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Anders is het niet geconcentreerd genoeg. Moet je zo'n hele boterkoek opvreten.Niet bevorderlijk voor dat goddelijke lijfje van je.
Bovendien heb je dan een grote kans op een OD.
En ik heb geen zin om een spuit met adrenaline in je hart te prikken.
Dat soberso.quote:
Lowlandsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaaf! Zo ontzettend gaaf!
Zit nu wel snotverkouden op de bank
Het is Lowlands hč. Soja en wiet is daar het devies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
LowlandsGeleefd op een dieet van patat speciaal en alcohol?
Ik zou het tegenwoordig niet meer trekken
![]()
Je zei trekken, hihi..
Macaroni en alcoholquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
LowlandsGeleefd op een dieet van patat speciaal en alcohol?
Ik zou het tegenwoordig niet meer trekken
![]()
Je zei trekken, hihi..
Wiet ok, maar soja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is Lowlands hč. Soja en wiet is daar het devies.
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Macaroni en alcoholStudent he
![]()
En wiet uiteraard. 's Ochtends begon ik met een jointje, ging dan broodje met omelet en spekhalen en had een wijntje on the side
![]()
's Avonds tussendoor even naar de tent, macaroni koken, dikke bodem leggen. Nog even een pak wijn leegdrinken en 2 jointjes klaardraaien en weer terug. Feesten en chillen als een malle
NEE! Ik wil graag dat je mijn linker neusgat penetreert!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen: KONTNEUK'N!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
NEE! Ik wil graag dat je mijn linker neusgat penetreert!
Volgens mij wordt er op Lowlands meer vlees gegeten dan jij in een jaar eetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is toch een hippievegafest?
Is dat zo? Ben je er geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Het stikt er wel van de hippies
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben je er geweest?
Ergens in de afgelopen 5 jaar?quote:
niet afgelopen 5 jaar. dat was in 2006.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ergens in de afgelopen 5 jaar?
Ik zie er vooral 'gewone' mensen en 'alto's'. Hippie's lopen er wel maar die zie je nauwlijks. Het stikt er dus niet van.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet afgelopen 5 jaar. dat was in 2006.
het kan veranderenquote:
Werchter? Sziget? Woodstock?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan veranderen
ik moet maar eens kijken waar ik volgend jaar heen ga. WOA is voor nu even de laatste keer geweest. lowlands vond ik zelf niet heel geweldig, zwarte cross kost klauwen vol met geld. en pinkpop is ook niet wat.
Ik heb net besloten dat we volgend jaar naar EXIT gaan, TGND.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werchter? Sziget? Woodstock?
heeeeeel leuk... uhhh genoeg maar heb er geen meegenomen naar huis...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuke vakantie achter de rug?
En de hamvraag: heb je nog een leuke vent weten te scoren?
Genoeg?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heeeeeel leuk... uhhh genoeg maar heb er geen meegenomen naar huis...
nee nog niet.... texel is mijn tijd.... wat daar gebeurt blijft daar ook...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Genoeg?Ik had niet verwacht dat je zó losbandig bent.
Nu weer vol aan de bak?
Is dat ook de instelling als je bv naar Enschede gaat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
texel is mijn tijd.... wat daar gebeurt blijft daar ook...
En dat is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat we volgend jaar naar EXIT gaan, TGND.
Graspop? \m/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan veranderen
ik moet maar eens kijken waar ik volgend jaar heen ga. WOA is voor nu even de laatste keer geweest. lowlands vond ik zelf niet heel geweldig, zwarte cross kost klauwen vol met geld. en pinkpop is ook niet wat.
http://www.exitfest.org/enquote:
hmmm nee... das alleen op texel... Enschede is rete dichtbij joh..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat ook de instelling als je bv naar Enschede gaat?
We willen echt álles weten!
Matig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm nee... das alleen op texel... Enschede is rete dichtbij joh..
Die lusten ook wel een braadworstje op z'n tijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is toch een hippievegafest?
Valt mee, tenminste, in 1998quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Het stikt er wel van de hippies
uhhh eerst maar meeten???quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.
Wil jij anders volgend jaar met mij mee naar EXIT? Lekker klam in een tentje en zo...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die lusten ook wel een braadworstje op z'n tijd.
Vannacht dus weer FM spelen met een tray naast je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, had maandag weer een tray Saxonbier besteld en heb het net onvangen
Ik ga het zowaar beschaafd houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vannacht dus weer FM spelen met een tray naast je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
denk geen van de driequote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werchter? Sziget? Woodstock?
moah, vond ik niet ontzettend geweldigquote:
Dan succes met zoeken naar een leuk festivalquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die lusten ook wel een braadworstje op z'n tijd.
ow, d'r zijn d'r nog genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan succes met zoeken naar een leuk festival
Hellfest in Frankrijk bijv.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, d'r zijn d'r nog genoeg
het kutte daaraan is dat het in frankrijk ligtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hellfest in Frankrijk bijv.
Ben je zo. .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kutte daaraan is dat het in frankrijk ligt
afstand is ook geen probleem.quote:
Frankrijk is al probleem genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
afstand is ook geen probleem.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Frankrijk is al probleem genoeg
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga het zowaar beschaafd houden.Hoeveel van die trays tik je gemiddeld weg in een maand, jij als metalhead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan al vrij?quote:
knuffel?quote:
hoe laat?quote:
weet je dat zeker?quote:
dat wordt wel krapquote:
ja, waar denk je waar de drempel ligt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nouja, 1ding.
Er wonen fransen, het land en het eten zijn zeker ok
Je gaat toch heen voor de muziek? !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, waar denk je waar de drempel ligt?
en wat denk je dat je tegen komt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je gaat toch heen voor de muziek? !
Vetklontjequote:
Mwoh, computer knalde net vast omdat ik even alle settings in Euro Truck Simulator 2 op Ultra zette, middenin een enorme regenbui. Dat was niet bestquote:
Whehehehehequote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, computer knalde net vast omdat ik even alle settings in Euro Truck Simulator 2 op Ultra zette, middenin een enorme regenbui. Dat was niet best
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, computer knalde net vast omdat ik even alle settings in Euro Truck Simulator 2 op Ultra zette, middenin een enorme regenbui. Dat was niet best
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was wennen om weer fanatiek in de wei te staan.. En jij nog spieren gescheurd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron, moat!
En? Hoe was de voetbal?
Nee, zo fanatiek zijn we nu ook weer niet. Maar het was wel lekker, dat gassen door de zaal. Volgende week doen we een uurtje extra.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het was wennen om weer fanatiek in de wei te staan.. En jij nog spieren gescheurd?
Buiten is vele malen fijner. Dri fit heb ik ook, maar wordt nog drijfnat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, zo fanatiek zijn we nu ook weer niet. Maar het was wel lekker, dat gassen door de zaal. Volgende week doen we een uurtje extra.
Had gisteren voor het eerst mijn nieuwe dri-fit shirt aan. Toppie materiaal hoor voor de eckte zweterd.
Helaas geen optie, buiten spelen met de maten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Buiten is vele malen fijner. Dri fit heb ik ook, maar wordt nog drijfnat.
Zaterdag bekerwedstrijd dus knallen
Zaal is mij veel te warm, dan beter in de winter een thermoshirt eronder. Loopsnelheid van mij is toch schildpadlikequote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helaas geen optie, buiten spelen met de maten.Al prefereer ik dat wel. Meer ruimte en zo. Dat krappe gedoe in de zaal schiet niet op. Je loopsnelheid doet er min of meer niet meer toe, iets waar ik het wel van moet hebben. En altijd dezelfde gezapige combinaties maken. Maar ja... in ieder geval lekker warm in de winter, zo'n zaal.
Dat dri-fit spul plakt niet zo op je lichaam.Goed bezig, Nike! Het was de ¤25 waard!
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze is voor Hen: Abschiedsbrief des Prometheus.
Wordt uitgezonden toch op EL1?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, vanavond Qarabagh - Twente. Hopelijk winnen we, want die club is behoorlijk gegroeid sinds de laatste keer dat we tegenover elkaar stonden (5 jaar geleden ofzo, werd uit 0-0 en thuis 3-1).
Geen idee, volgens mij zouden ze alleen Twente niet uitzenden, de rest welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wordt uitgezonden toch op EL1?
Qarabach - FC Ziyech (0:5)
Met Saudisch commentaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij zouden ze alleen Twente niet uitzenden, de rest welDan maar hopen op een karige stream.
Helemaal vergeten!quote:
Ze zenden Feyenoord uit, die beginnen eerder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij zouden ze alleen Twente niet uitzenden, de rest welDan maar hopen op een karige stream.
Dat zei ze dat vannacht ook..quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tukkert!
Nog coma zuipen dit weekend?
Ik snap m nietquote:
Vrouwen zeggen altijd dat er niks aan de hand is als je vraagt wat er mis isquote:
quote:
Oh hij was echt zo voor de hand liggend. Ik dacht nee zo'n simpele grap is het niet. Maar toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen altijd dat er niks aan de hand is als je vraagt wat er mis is
nikkiequote:
hoppaaa have funnnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:03 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh![]()
Hopelijk komt mijn pakketje nog binnen. En straks bekerwedstrijd
Ik lees alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe zal het met Krea zijn op Madeira?
Inddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wisselvallig weer vandaag, van regen en onweer naar zon en blauwe lucht binnen een minuutje of 10
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV speelt morgenmiddag pas
Two in the pink, one in the stink?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ajax heeft t ook gewoon uit handen gegeven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben zo fucking happy he
Ik heb er niks van gezien, moet het nog terugkijken maar de samenvatting staat nog niet onlinequote:Op zondag 24 augustus 2014 20:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ajax heeft t ook gewoon uit handen gegeven.
En de tukkers...
Via foxsports nog niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien, moet het nog terugkijken maar de samenvatting staat nog niet online
Hád EL ja, toen het Fox werd ben ik gestopt, vond het te duur wordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
haha heb wel fs en jij had dat toch ook?!
aha, ik heb de internationale zenders wel gestopt om de prijs. Is idd belachelijk duurquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hád EL ja, toen het Fox werd ben ik gestopt, vond het te duur worden
Bij Ziggo betaalde ik toen een tientje per maand voor EL, toen het Fox werd moest ik dan 19 euro per maand gaan betalen. Flikker toch opquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aha, ik heb de internationale zenders wel gestopt om de prijs. Is idd belachelijk duur
Ja en voor buitenlands voetbal nog eens 13quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Ziggo betaalde ik toen een tientje per maand voor EL, toen het Fox werd moest ik dan 19 euro per maand gaan betalen. Flikker toch op
Ja, vind ik toch wat te gek allemaal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja en voor buitenlands voetbal nog eens 13
Of mij een tientje pm doen en mijn kaartje gebruikenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vind ik toch wat te gek allemaal.
Ben toch bijna nooit thuis in het weekend, als ik er al ben stream ik het nu gewoon.
Hehehehe, heb nu Digitennequote:Op zondag 24 augustus 2014 20:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Of mij een tientje pm doen en mijn kaartje gebruiken
quote:
das niet zo mooi!! Gelukkig kun je er tegenwoordig redelijk mee leven.. al ligt t wel aan soort diabetes..quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
thuus, mijn eigenlijk vakantie heb ik moeten afzeggen omdat er wat tussen kwam.
dokter heeft diabetes geconstateerd bij mij.
dus ik kan HF imiteren met: ik mag geen suiker van de dokter.
dat klopt maar er zijn maar 2 soorten dus: type 1 en type 2.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das niet zo mooi!! Gelukkig kun je er tegenwoordig redelijk mee leven.. al ligt t wel aan soort diabetes..
ik weet t... zit bij ons in de familie... mn neefje van 18 heeft t ook..quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat klopt maar er zijn maar 2 soorten dus: type 1 en type 2.
type 2 is de ouderdoms diabetes die vaak nog met pillen afgehandeld kan worden of een bepaald dieet.
maar ik heb type 1 waar ook prima mee te leven valt en daarbij moet je spuiten, lichaam maakt niet of nauwelijks nog zelf insuline aan.
het is ook een stofwisselings ziekte, dus het lichaam keert zich tegen de aan maak van insuline.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
thuus, mijn eigenlijk vakantie heb ik moeten afzeggen omdat er wat tussen kwam.
dokter heeft diabetes geconstateerd bij mij.
dus ik kan HF imiteren met: ik mag geen suiker van de dokter.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:09 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh!
Tandarts gehad, alles in ordnung en zo het tweede gesprek vd sollicitatie
Goed bezig jochie. straks val je nog afquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dacht net even rustig naar het centrum van Borne te fietsen (daarna kww) en kwam uiteindelijk in Delden uit. Toch weer 15km gefietst
goed bezig kerelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dacht net even rustig naar het centrum van Borne te fietsen (daarna kww) en kwam uiteindelijk in Delden uit. Toch weer 15km gefietst
ja kreeg iets mee over ander werk.. zin in???quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wel goed hoor, laatste dagje bij deze baas![]()
En met U?
jup. nieuwe uitdaging. wel compleet wat anders en minder loon maar veel meer vrije tijdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja kreeg iets mee over ander werk.. zin in???
Oh met mij wel best hoor!
Haii schatteboutquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen schatjes ende gespuis
wat voor werk ga je nu doen dan? Vrije tijd is altijd beterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jup. nieuwe uitdaging. wel compleet wat anders en minder loon maar veel meer vrije tijd
hoii... weet niet waar ik onder val maar noem jou wel uhhh moppiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen schatjes ende gespuis
Ja goede vraag, waar val jij onderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoii... weet niet waar ik onder val maar noem jou wel uhhh moppie
haii alles okee??quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja goede vraag, waar val jij onder![]()
Goedemorgen in ieder geval
prima thnxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag niet klagen, met jou?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ToF gaat weer hard de laatste dagen
het moet toch niet gekker wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
Dit is heul erg... heeft iedereen hier zowaar een leven ???
Een heel druk leven, jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
Dit is heul erg... heeft iedereen hier zowaar een leven ???
De supporters die daarna de Mc kwamen verzieken waren ook niet zo happy nee. Gingen nog net geen stoelen door ramen zoals ooit met Feyenoordersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je wat pas heul erg was?
FC Twente gisteravond![]()
Weet je wat nog erger was..? Dat ik godverdomme 15 euro heb betaald voor een kaartje om het live mee te maken..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je wat pas heul erg was?
FC Twente gisteravond![]()
die bbq red je nog na een nachtje Bussloo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Weekend! Vanavond verjaardag, morgen ground zero en zondag fam. Bbq
druk vandaag?quote:
lekker op de motor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm wel volgeplant maar ook leuke dingentedoen en jij?
Met het oog op die bbq en de strongmanrun volgende week ben ik doelbewust de bobquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die bbq red je nog na een nachtje Bussloo?
Tofquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:48 schreef norich het volgende:
Kaarten gewonnen voor Twente - Feyenoord![]()
Hopelijk winnen ze een keer danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:48 schreef norich het volgende:
Kaarten gewonnen voor Twente - Feyenoord![]()
Het zit zo diep dat zelfs Marko er niet bij kan he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hopelijk winnen ze een keer dan
Valt wel mee hoor. Maar na 5 keer gelijkspel is winst wel even fijn een keer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zit zo diep dat zelfs Marko er niet bij kan he?
Ja dat wordt wel tijd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hopelijk winnen ze een keer dan
Ja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar na 5 keer gelijkspel is winst wel even fijn een keer.
Kerel, leef jij ook nogquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:34 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er vanavond mee naar het casino? Of bowlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |