Ik zie op Mantel bijvoorbeeld deze bulls harrier uit 2014 (105/tripple):quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is die 1000 voor een complete 105 fiets niet meer zo heel spectaculair, er zijn wel meer winkels waar je met dat budget zal slagen. Hangt er een beetje vanaf waar je woont maar kijk eens op de sites van vos, mantel, salden of 12gobiking bijvoorbeeld.
Bulls is wel een bekend merk om in te stappen. Prima fietsen, aan de zware kant en niet zo spannend, maar qua prijs - kwaliteit uitstekend.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:05 schreef Skaavh het volgende:
[..]
Ik zie op Mantel bijvoorbeeld deze bulls harrier uit 2014 (105/tripple):
http://www.mantel.com/bul(...)XT03OTM0I3N0YXJ0OA==
Of deze bulls desert falcon pro uit 2013 met Ultegra componenten
http://www.mantel.com/bul(...)XT03Njc2I3N0YXJ0MTE=
Any comments?
Als je nu moest kiezen? Die Harrier off deze Rose?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bulls is wel een bekend merk om in te stappen. Prima fietsen, aan de zware kant en niet zo spannend, maar qua prijs - kwaliteit uitstekend. Als je je budget kan rekken tot 1000 zou ik overigens allebei laten staan en voor deze gaan: http://www.mantel.com/bul(...)XT05NTc0I3N0YXJ0NA==Dit is de nieuwe 105 groep met een extra kransje achter. Schijnt ook stuk beter te schakelen.
Ontloopt elkaar heel, heel weinig. Als ik moest kiezen werd het de Rose, maar dat is voornamelijk vanwege de looks en omdat ik daar persoonlijk goede ervaringen mee heb. Afmontage is ook net iets beter maar ga je in de praktijk waarschijnlijk niets van merken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef Skaavh het volgende:
[..]
Als je nu moest kiezen? Die Harrier off deze Rose?
http://www.rosebikes.nl/b(...)ariantchanged=745547
Keuzes keuzes, ik ga sowieso her en der kijken en wat proberen
Neh...quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je zelf de Bulls mooier vind zou ik daar voor gaan.
Dat is bij rose lastig. Je mag een rondje door de zaak fietsen. Daar heb je zo goed als niks aanquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:46 schreef Skaavh het volgende:
![]()
Maar misschien nog aanvoelen hoe ik er op zit...
Ja moet er langer op rijden voor je er goed over kan oordelen, volgens mij kan dat bijna nergensquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:46 schreef Skaavh het volgende:
![]()
Maar misschien nog aanvoelen hoe ik er op zit...
Canyon had vroeger een testcentrum in Limburg. Kon je vantevoren je maten opgeven en welke fietsen je interesse in had en die stonden dan klaar. Inclusief gps met een rondje van km of 10 met 2 klimmetjes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja moet er langer op rijden voor je er goed over kan oordelen, volgens mij kan dat bijna nergens
Dat is toch juist SPD of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef cafca het volgende:
SPD pedalen kunnen sowieso niet op een racefiets!
Verder geen idee, ik heb altijd gewoon deze: [ afbeelding ]
Dat is SPD ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is toch juist SPD of ben ik nu gek?
Ja, het werkt wel, maar het kán nietquote:Op woensdag 15 april 2015 17:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is SPD ja.
En dat kan wel op een racefiets. SPD-SL is het meest gebruikte voor een race, maar SPD werkt ook gewoon.
Maar jij hebt het ook? Dan kan hetquote:
Of je wordt gewoon nooit soignee en hebt lol in het rijden.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar jij hebt het ook? Dan kan hetIk heb zelf ook SPD. Kan ik het met één paar schoenen af op MTB en racefiets. Je kunt altijd later nog soignee worden.
Wijfquote:Op woensdag 15 april 2015 17:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is SPD ja.
En dat kan wel op een racefiets. SPD-SL is het meest gebruikte voor een race, maar SPD werkt ook gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij niet in het wandelschoenentopic advies gaan geven?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:35 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, gewoon SPD doen (Shimano lijkt dit nu ook te marketen onder de naam Clickr trouwens?). Kun je ook nog een beetje normaal lopen op die schoenen wanneer nodig.
Nee, want dan loopt dit topic vol met SPD-SL en Look eendjes.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij niet in het wandelschoenentopic advies gaan geven?
Je opmerkingen zijn net zo relevant als in het zwem topic spijkerbroeken adviseren omdat die beter zitten buiten het zwembad.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:55 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Nee, want dan loopt dit topic vol met SPD-SL en Look eendjes.
Onzin. Ik doe op mijn racefiets veel lange tochten. Middernacht vertrekken, acht uur 's morgens ver weg aankomen, en een paar uur wachten voor de bus naar huis weer vertrekt. Dan is het fijn om nog een beetje normaal te kunnen lopen. Dat procentje minder efficiëntie dat ik er mee heb zal mij niet boeien, snelheidsrecords ga ik sowieso niet breken.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je opmerkingen zijn net zo relevant als in het zwem topic spijkerbroeken adviseren omdat die beter zitten buiten het zwembad.
Na 12 jaar Fok is het dan eindelijk mijn beurt om simpelweg te reageren met:quote:Het is ondertussen duidelijk dat jij 1 of ander motoriek probleem hebt waardoor het onmogelijk is voor je te lopen op fietsschoenen maar val de rest daar toch neit mee lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |