Flaters slaan doen wel meer artiesten, sommige zelfs iedere keer dat ze hun mond open doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
En dat laatste geloof ik dus absoluut niet
Ik denk dat het al lang vast staat en aan hem is toegezegd.
Anders zou hij nu een flatertje slaan als hij alsnog aan de kant wordt geschoven voor een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien probeer ik ook wel gewoon redenen te verzinnen waarom Alain het niet hoeft te zijn.
Zijn nummers vind ik prima voor onze hitlijsten, maar weinig opvallend en ik vind persoonlijk dat hij echt een kneiter-irritant stemgeluid heeft.![]()
Ik hoop dus stiekum nog op een flatertje van zijn kant, zoals jij het noemt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zegt niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat we het met Alain nog veel beter gaan doen!hij zit verder niet aan de drugs toch? Dat is alvast een voordeel.
Maar die stem!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je vooral jezelf idd aan het overtuigen bent Roozjee![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Hoe ziet Alain er uit met een cowboyhoed? Dat is wel belangrijk.
om te doneren bedoel je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Peter het volgende:
Gaat hij eerst langs de haar-dokter van Gerard J. dan?
Of ben ik nu vals?
Zát hij maar aan de drugs, dan werd het misschien nog een beetje spannend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat we het met Alain nog veel beter gaan doen!hij zit verder niet aan de drugs toch? Dat is alvast een voordeel.
Ja maar 3FM hypet het en dus is het goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef JaneDoe het volgende:
wat vind iedereen nu ineens zo geweldig aan dotan?
dát is wat ik dan niet begrijp
los van wat ik vind van alain clark
ik reken mezelf ook tot 3fm-publiekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar 3FM hypet het en dus is het goed
omdat hij het leuk vindt staan bij zichzelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij altijd een pet/hoed op heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |