Oh..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik in mijn vorige huis, maar daar echt nooit last van gehad.
Gewoon even laag aanzetten met een raam open en dan onder een dekentje kruipenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh..
En stinkt ook. Denk dat het de lading stof is van de zomer.
Heb ik al allemaal!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even laag aanzetten met een raam open en dan onder een dekentje kruipen
Ow, dacht dat je zei dat je beter was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou jaloers zijn op iemand die ziek is?
Nee, jij vraagt of ik me al wat beter voel, en mijn antwoord daarop is ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je zei dat je beter was.![]()
Jajaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, jij vraagt of ik me al wat beter voel, en mijn antwoord daarop is ja.
Fijn! Ja, is ook kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja![]()
Trouwens eindelijk contact gehad met docent, mag mijn voorstel opsturen en hij gaat er naar kijken.
Weer een stapje dichterbij afronden.
Ik vond het zo eng om te bellen
Ben ook trots op mezelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn! Ja, is ook kut. Maar goed dat je het hebt gedaan!
Goedzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook trots op mezelf.
Daarom een glas cola genomen als beloning.
Oeiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend heeft de verkeerde prioriteiten
ohquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wat voor prioriteiten zijn dat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor prioriteiten zijn dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]Mijn hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft hij heel veel schuld?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hij wilt er al vanaf Donderdag heen, ik begin echt kut te worden en heb de neiging hun te bellen als hij zelf niet zijn shit oplost..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat is niet zo slim Ama, kan me voorstellen dat je je daar heel erg aan ergert..
Hoe ver ben je nu met je lessen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Godje ik kan niet wachten tot ik mn rijbewijs heb en dan autotje kopen en overal heen rijden jaaaaaaa
Mwah valt mee, hij heeft Woensdag 3 maanden uitkering in één keer gekregen. Kan die prima alles van aflossenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn hemelheeft hij heel veel schuld?
Hm, is hij wel bezig met studie/werk Ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah valt mee, hij heeft Woensdag 3 maanden uitkering in één keer gekregen. Kan die prima alles van aflossen
Niet zijn shit gaan oplossen, dan zeg je maar tegen hem dat je hem niet meer wil zien totdat het is opgelost oid.. maar je moet niet voor hem dingen gaan oplossenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wilt er al vanaf Donderdag heen, ik begin echt kut te worden en heb de neiging hun te bellen als hij zelf niet zijn shit oplost..
Tien ofzo, maar heb echt drie weken geen les gehad want had dus maar één dag in de week vrij en verder geen tijd dus ja..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu met je lessen?
En hoe gaat het?
Nee hij gaat binnenkort weer werk zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, is hij wel bezig met studie/werk Ofzo?
Ik woon met hem op één kamer dus hem niet meer zien is geen optiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Niet zijn shit gaan oplossen, dan zeg je maar tegen hem dat je hem niet meer wil zien totdat het is opgelost oid.. maar je moet niet voor hem dingen gaan oplossen.
Het was ook een voorbeeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon met hem op één kamer dus hem niet meer zien is geen optie
Klinkt wel als iemand die af en toe/regelmatig een schop onder z'n reet verdientquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hij gaat binnenkort weer werk zoeken
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel als iemand die af en toe/regelmatig een schop onder z'n reet verdient
Dont we allquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel als iemand die af en toe/regelmatig een schop onder z'n reet verdient
Hmmpf dat is ook wel weer zo jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was ook een voorbeeld. Maar wanneer jij zijn shit gaat oplossen leert hij zelf niks en maak je het alleen maar makkelijk voor hem.. Als hij het nou niet kan ofzo dan is het wat anders, maar hij wil het zelf niet
.
Negeer hem gewoon tot ie het heeft gefixtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmmpf dat is ook wel weer zo ja
Jij denk ik niet heel ergquote:
Ik vind het stom om voor mijzelf te zeggen maar atm heb ik geen schop onder mn kont nodig nee. Was wel anders hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denk ik niet heel erg
Ik wel jaal zou ik nooit een schuld niet afbetalen als ik daar de mogelijkheid voor had
Maar zolang je thuis woont wordt iedereen toch wel een beetje gepamperd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het stom om voor mijzelf te zeggen maar atm heb ik geen schop onder mn kont nodig nee. Was wel anders hoor.
Ik deed vroeger echt geen kut en alles werd voor me geregeld. Gewoon van 'laat mij maar hier in een doekje zitten alles komt goed'.
Maar dat is niet wat ik bedoel. Ik moest iets doen aan school en ik moest iets doen met mn leven en ik moest van alles maar ik wilde niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zolang je thuis woont wordt iedereen toch wel een beetje gepamperd?zo schrijf je dat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |