Dan weet ik dus wat me te wachten staat met 1 van mijn spelers , die gaat komende zomer lekker naar Real ofzo voor 15 mil .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee seizoenen terug ging speler klagen dat hij naar grotere club wou, toen beloofde ik dat we kampioen zouden worden en daarvoor wou hij wel blijven. Worden we kampioen dat jaar zegt hij dat ik mijn beloftes niet ben nagekomenDan wens ik ze ook lekker de ebola toe hoor, teringlijers
Voor mijn keeper al eens bod afgewezen van 27 miljoen en ging toen ook zeiken, maar speelt nog steeds hier en goed ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan weet ik dus wat me te wachten staat met 1 van mijn spelers , die gaat komende zomer lekker naar Real ofzo voor 15 mil .
Moraal niet naar heel kut gegaan met die keeper ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mijn keeper al eens bod afgewezen van 27 miljoen en ging toen ook zeiken, maar speelt nog steeds hier en goed ook.
Was eerst wel slecht maar daarna werd dat langzaamaan weer beter en uiteindelijk gewoon prima nu. Al loopt zijn contract wel af bijna dus kijken of hij wil verlengenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moraal niet naar heel kut gegaan met die keeper ?
Neequote:
Spelers hebben op de 1 of andere manier nooit de motivatie om te presteren tegen de kleintjes. Hier ook al eens het schip ingegaan in de beker tegen St Pauliquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeStaan tegen degradatie te vechten
![]()
Maar verlies altijd van die kuttegenstanders, paar rondes daarvoor nog bij Almere City
Ik ging eruit tegen PEC met penalty'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spelers hebben op de 1 of andere manier nooit de motivatie om te presteren tegen de kleintjes. Hier ook al eens het schip ingegaan in de beker tegen St Pauli
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging eruit tegen PEC met penalty's
Nu gaat de bekerfinale tussen Willem II (Jupiler League club) en GAE (die tegen degradatie vechten)
Lekker voor de Nederlandse coefficient weer
Bekertje is best leuk om te winnen, en levert nog meer prijzengeld op als dat je de EL wint volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]... Beker ook geen reet waard.
Weet niet hoe PSV , Ajax en Fnoord het doen in Europa
Nah EL is meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bekertje is best leuk om te winnen, en levert nog meer prijzengeld op als dat je de EL wint volgens mij
Nou ik zit in kwartfinale EL nu en Ajax en Feyenoord staan daar ook in. PSV ging eruit in de vorige ronde tegen Feyenoord, Heerenveen had ook nog Liverpool verslagen maar eruit tegen PSG
NL heeft ook al 3 CL plaatsen ja, maar daar eindigen we standaard allemaal 3equote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nah EL is meer
NL doet het dan heel goed opzich
Heerenveen dikke pech met de lotingHadden we die luxe maar in RL
Je hebt de voorhoede ervoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NL heeft ook al 3 CL plaatsen ja, maar daar eindigen we standaard allemaal 3eVolgend jaar maar overwinteren daarin dan
![]()
Vergeleken met irl is de Eredivisie bij mij heel sterk
Jammer dat twee spelers uit die voorhoede nu eventjes geblesseerd zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hebt de voorhoede ervoor![]()
Jammer dat de eredivisie een beetje aan een vrije val bezig is
Back-up is niet voorhanden ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat twee spelers uit die voorhoede nu eventjes geblesseerd zijn
Ajax wordt de komende jaren gemakkelijk kampioen en moet het allemaal maar alleen zien te doen, de afstand tussen Ajax en de rest is nog groter geworden. We kunnen het ons zelfs veroorloven om met Sigthorsson in de basis te beginnen ...
Nog twee potjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voorhoede heeft je het kampioenschap gegeven zo te zien
Back-ups zijn vele malen minder dan de basisspelersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Back-up is niet voorhanden ?
We gaan lijken op de Dinamo,s Rosenborgs en Red Bulls van deze wereld . Wat geen goed teken meer voor ons is .
Zonder concurrentie wordt je niet beter meer maar steeds slechter
Weet wel zeker dat je dan nu van Twente wintquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog twee potjeswaaronder tegen Twente, altijd lastig
Net verloren van Heracles man man man
Zal me niks verbazen dat ik opeens ruim winquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat je dan nu van Twente wint
Dat is best kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Back-ups zijn vele malen minder dan de basisspelers
Nou Red Bull Salzburg is best goed hoor. Alleen die beste spelers gaan waarschijnlijk volgend jaar allemaal naar de broer uit Leipzig
Logisch spel is het eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat ik opeens ruim win
Maar ik zie hier een Feyenoord en PSV nog wel terugkeren hoor als bij de een het financieel beter gaat en bij PSV als er iets van beleid wordt gevoerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is best kut
Maar je snapt wat ik bedoel , Dat er 1 club is die er zwaar bovenuit steekt omdat de competitie eronder lachwekkend is. Dan maakt het ook geen fuck meer uit of je als Ajax zijnde bijvoorbeeld een 2de ronde haalt , de rest verneukt het toch.
Bij Feyenoord is er ook niet echt sprake van beleid . Maar bijvoorbeeld in Kroatie heb je nog Hajduk die als 2de topclub er een beetje bij blijft hangen maar die konden op een gegeven moment ook geen vuist meer maken tegen Dinamo. Gaat hier ook gebeuren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zie hier een Feyenoord en PSV nog wel terugkeren hoor als bij de een het financieel beter gaat en bij PSV als er iets van beleid wordt gevoerd.
Dat is wel jammer dat we geen weerstand meer krijgen dan, maar we zullen wel afglijden naar niveau Denemarken/Oostenrijk jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is er ook niet echt sprake van beleid . Maar bijvoorbeeld in Kroatie heb je nog Hajduk die als 2de topclub er een beetje bij blijft hangen maar die konden op een gegeven moment ook geen vuist meer maken tegen Dinamo. Gaat hier ook gebeuren.
Daar zijn we al bijna vrees ik . Al zijn de topclubs nog altijd beter dan Kopenhagen/Brondby/Aalborg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat we geen weerstand meer krijgen dan, maar we zullen wel afglijden naar niveau Denemarken/Oostenrijk ja
Toen was ik al een uur wakker.quote:
Ik zat op Skype met wat Engelse heren en dames tot half 2. Hoef me pas om 12 uur bij m'n ophaaladres te melden voor een wisselrit Son en Breugel - Doetinchem waar ik dus lekker met de auto heenrijd want OVquote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zat op Skype met wat Engelse heren en dames tot half 2. Hoef me pas om 12 uur bij m'n ophaaladres te melden voor een wisselrit Son en Breugel - Doetinchem waar ik dus lekker met de auto heenrijd want OV
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik droomde dat ik een auto kreeg, maar ik heb geen rijbewijs. In die droom ook niet.
was jammer genoeg al om acht uur wakkerquote:
Wat voor auto?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik droomde dat ik een auto kreeg, maar ik heb geen rijbewijs. In die droom ook niet.
Dat weet ik helaas niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat voor auto?
Moet straks met een hoogwerker op en neer. Is wel lachen hoor.
[ afbeelding ]
Misschien toch eens geld apart gaan zetten voor een Ferrari. Wat een auto zeg
Niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ziek medelijden met je.
Ik ga er maar eens vandoor.
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi.
Voel je je al wat beter?
Had ik in mijn vorige huis, maar daar echt nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen cv maar een gaskachel en vandaag dat ding maar weer aangedaan want echt super koud, maar de eerste keer dat je zo´n ding aan moet doen krijg je echt mega mega mega hoofdpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |