Vakanties in Frankrijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook wel echt heel veel met mn broertje gespeeld. Zelfs zo erg dat we ooit samen van een berg af rolde en toen was ons gezicht kapot. Of we waren aan het ruzie maken, geen idee maar was zo'n steentjes berg in Frankrijk. Godverdomme.
Ja, was wel leuk.quote:
Jaquote:
Tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Meestal ook met lege flessen maar soms mochten we ook gras maaien enzo![]()
Ik ging dat ook altijd in mijn eerste levensjaren, en dan soms ook nog naar dezelfde campingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk.
Maar iedere fucking vakantie in het schooljaar naar Frankrijk toe (en ok, paar vakantie's naar camping in Nederland) werd ik wel een beetje zat.
Ohja, leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging dat ook altijd in mijn eerste levensjaren, en dan soms ook nog naar dezelfde camping![]()
Later gingen we ook naar Italië en Griekenland, wat ook wel leuk was voor de afwisseling.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onkruid..uhhu
je stond gewoon te toppen
Sowieso is afwisseling wel goed👍:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging dat ook altijd in mijn eerste levensjaren, en dan soms ook nog naar dezelfde camping![]()
Later gingen we ook naar Italië en Griekenland, wat ook wel leuk was voor de afwisseling.
Waren wel leuke parkjes en wat andere cultuur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, leuk. Italië vind ik sowieso wel leuk
Oh, waarom?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso is afwisseling wel goed👍:
Bij ons was het vroeger ook altijd Frankrijk en Spanje en later Italie
Italie
Ik vind Frankrijk echt vreselijk numet uitzondering van Parijs
Oh, ga je nu nog op vakantie of ben je al geweest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren wel leuke parkjes en wat andere cultuur.
Maar Griekenland vond ik altijd het tofst, eten was daar het chillst en wel aardige mensen daar.
De eilanden of het binnenland?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren wel leuke parkjes en wat andere cultuur.
Maar Griekenland vond ik altijd het tofst, eten was daar het chillst en wel aardige mensen daar.
We zijn ook een zomervakantie naar Texel geweest, was best grappig maar ook niet heel boeiend ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond Nederland ook altijd leuk. Gingen vaak naar zo'n boerderij-camping. Kon je je als kind echt goed uitleven.
Spanje heen geweest toen ik 3 was, dus weet er weinig meer van. En later een keer naar Mallorca toen we CL gingen kijken daar met allemaal dikke Engelsenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso is afwisseling wel goed👍:
Bij ons was het vroeger ook altijd Frankrijk en Spanje en later Italie
Italie
Ik vind Frankrijk echt vreselijk numet uitzondering van Parijs
Ben al 4 jaar niet meer op vakantie geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ga je nu nog op vakantie of ben je al geweest?
Alleen maar op de eilanden geweest.quote:
Ja weet niet, de rest van de steden zijn gewoon beetje saaiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarom?
[..]
Oh, ga je nu nog op vakantie of ben je al geweest?
Nederlanders kom je overal tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, de rest van de steden zijn gewoon beetje saaien het is in zuid-Frankrijk wel lekker hoor, maar zoveel Nederlanders
als ik op vakantie ben hoeft dat van mij niet
Ben je op Samos geweest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben al 4 jaar niet meer op vakantie geweest
[..]
Alleen maar op de eilanden geweest.
Kwamen bij mijn oude huis ook regelmatig kinderen langs daarvoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Heitje voor een karwijtje
Stond je soms gewoon de hele middag in een wildvreemde tuin iemands onkruid te wiedenmooi was dat
Ja tuurlijk. Maar ik hoef niet op een camping te zitten waar ik overal alleen maar Nederlands om me heen hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlanders kom je overal tegen. Over fucking al
Supermarchesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel echt al twee jaar zin in zo'n ouderwetse Frankrijk vakantie op een camipng met echt een meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega zwembad en dan 's ochtends een stokbroodje halen en gewoon heel weekje naar watervallen toe en naar marktjes en van die supermarchés enzo. Tering, zo'n zin in.
Nope, alleen op Lesbos, Kreta en Kos.quote:
De hele tijd Frans om je heen word je anders ook niet goed van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ik hoef niet op een camping te zitten waar ik overal alleen maar Nederlands om me heen hoor
Bij slavendrijvers als jij was het flink onderhandelen hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwamen bij mijn oude huis ook regelmatig kinderen langs daarvoor.
Dus ik ze kwartjes geven whehehhe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |