SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
19. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
[ Bericht 2% gewijzigd door Zhano op 19-08-2014 02:45:23 ]![]()
twitter:FabrizioRomano twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 02:02:45Marcos #Rojo confirmed in Radio Continental agreement with Man United: "Join #MUFC is like a dream for me". This week he'll be in Manchester reageer retweet
![]()
Hopelijk wil die gast morgen alsnog de trade doen
Bergkamp is echt poep voor mij.
26 games 6 goals en 5 assists
Rui 92 games, 26 goals en 39 assists.
Weah vind ik ook niet chill. 44 games 31 goals (assists kan ik niet zien op webapp).
Hopelijk verkoopt mijn Rijkaard. Heb net een fresh Effenberg gekocht, zal die wel liever hebben![]()
![]()
rijkaard op ST een optie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:07 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk wil die gast morgen alsnog de trade doen
Bergkamp is echt poep voor mij.
26 games 6 goals en 5 assists
Rui 92 games, 26 goals en 39 assists.
Weah vind ik ook niet chill. 44 games 31 goals (assists kan ik niet zien op webapp).
Hopelijk verkoopt mijn Rijkaard. Heb net een fresh Effenberg gekocht, zal die wel liever hebben![]()
0-3 achter na een uur, 4-3 gewonnen. Daar ging mijn streak bijna
Bij 0-3 naar 41212 geswitched en Jovetic gebracht voor Fellaini en toen kwam de gebruikelijke momentum switch
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik wissel eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:32 schreef Tim86 het volgende:
0-3 achter na een uur, 4-3 gewonnen. Daar ging mijn streak bijna
Bij 0-3 naar 41212 geswitched en Jovetic gebracht voor Fellaini en toen kwam de gebruikelijke momentum switch![]()
Ik alleen als ik achter sta en het echt niet loopt. Wissels geven echt een vage momentum boost. Net als het wisselen van formatie.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee dat kan toch niet als je de game niet hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is het verschil met van xbox naar xbox one?
Generations houd ik gewoon want ik kan met xbox account toch gewoon op webapp?Poepslechtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wilde dit jaar eigk een nieuwe console kopen, maar echt veel games waarvoor ik het zou doen komen er nietCOD en BF zien er echt belachelijk kut uit ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond dus eerder op omdat ik nog wat erop wilde zetten. ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kan iemand helpen met dit team?
formatie mag anders
Budget is ongeveer 10M.. 100/99 chem als het even kan!![]()
Fok Futquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met Rakitic linken alleen kutspelers. Zou iemand anders pakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
formatie mag anders
[ afbeelding ]
Budget is ongeveer 10M.. 100/99 chem als het even kan!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die rakitic is dus pure aids daar qua links.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
formatie mag anders
[ afbeelding ]
Budget is ongeveer 10M.. 100/99 chem als het even kan!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is je google stuk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
Iemand een idee wanneer de servers klaar zijn met de onderhoudsbeurt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ondanks dat je geen twitter hebt kun je het wel gewoon lezen hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen worden meestal via Twitter bekend gemaakt, maar daar doe ik niet aan mee.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kunt ook googlen of mijn google stuk is, had je het antwoord ook kunnen lezen. Altijd alles maar vragen, vragen, vragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ondanks dat je geen twitter hebt kun je het wel gewoon lezen he![]()
Dacht ik dus al.. kwam er ook niet uit!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die rakitic is dus pure aids daar qua links.![]()
1 miljoen voor iets meer dan 4 euroquote:_______________________!
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
he wie begon er nou met vragen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ook googlen of mijn google stuk is, had je het antwoord ook kunnen lezen. Altijd alles maar vragen, vragen, vragenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1.4 miljoen winst op SIF Aguero
1 miljoen winst op TOTS Toure
400k verlies op Ibra.
ibra zit op 4 miljoen ofzo waar heb jij m wel niet voor gekochtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
1.4 miljoen winst op SIF Aguero
1 miljoen winst op TOTS Toure
400k verlies op Ibra.![]()
@toefjes, google doesnt know
#FreeTrapz![]()
4 miljoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ibra zit op 4 miljoen ofzo waar heb jij m wel niet voor gekocht![]()
@toefjes, google doesnt know
[ afbeelding ]hij is nu 3.6 miljoen
oh gisteravond was de laagste BIN 3999000quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4 miljoenhij is nu 3.6 miljoen
#FreeTrapz![]()
4 ton is nog maar 35 cent ofzo. Misschien zo nog een miljoentje bijkopen en toch voor TOTS di Maria gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4 miljoenhij is nu 3.6 miljoen
![]()
![]()
Boh nicequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4 ton is nog maar 35 cent ofzo. Misschien zo nog een miljoentje bijkopen en toch voor TOTS di Maria gaanIs tots Suarez de coins waard?
Lastig te zeggen. Het lukte niet helemaal met hem, maar begon daarna pas die filmpjes te kijken met dribbelen, en het juist niet gebruik maken van pace. Met name met Robben en Reus heb ik daar al veel profijt van gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh niceIs tots Suarez de coins waard?
Suarez heeft perfecte stats in alles, en daarom kan hij juist alleen maar tegenvallen. Maar ik zou het gewoon lekker proberen. Tim postte dat zijn Suarez pas echt ging renderen in 4-3-3. Ik heb m alleen weggedaan eigenlijk omdat ik Motm Ibra wilde proberen. Het team waar hij in speelde liep erg lekker. En met alleen maar wereldsterren is het onmogelijk om voor iedereen een bazen gemiddelde te halen voor iedereen.![]()
had ik ook last van 89 Muller leek wel een prutser in mijn 4222 teamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En met alleen maar wereldsterren is het onmogelijk om voor iedereen een bazen gemiddelde te halen voor iedereen.
#FreeTrapz![]()
Ik heb zo'n idee dat hij echt gaat tegenvallen omdat ik me helemaal zit op te geilen op die stats.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
Lastig te zeggen. Het lukte niet helemaal met hem, maar begon daarna pas die filmpjes te kijken met dribbelen, en het juist niet gebruik maken van pace. Met name met Robben en Reus heb ik daar al veel profijt van gehad.
Suarez heeft perfecte stats in alles, en daarom kan hij juist alleen maar tegenvallen. Maar ik zou het gewoon lekker proberen. Tim postte dat zijn Suarez pas echt ging renderen in 4-3-3. Ik heb m alleen weggedaan eigenlijk omdat ik Motm Ibra wilde proberen. Het team waar hij in speelde liep erg lekker. En met alleen maar wereldsterren is het onmogelijk om voor iedereen een bazen gemiddelde te halen voor iedereen.Daarnaast zit ik naar CR7 te kijken maar ik vind hem een beetje duur
Moeilijk moeilijk.. ik snap Maver nu wel.
Ja, als je Muller, Lewandowski, 91 of 92 Robben hebt, moet je minstens 4 goals per wedstrijd maken en de goals spreiden om ze een mooi gemiddelde te geven. De meerderheid quit al als ze 1-0 of 2-0 achter komen. En soms verlies je ook gewoon met 2-0 of 3-1. Doe je niks aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ik ook last van 89 Muller leek wel een prutser in mijn 4222 team![]()
Muller vond ik nog de beste spits die ik heb gehad na Ibra.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ik ook last van 89 Muller leek wel een prutser in mijn 4222 teamTOTS Lewa was mijn prutser.
EA zegt 11.00 uur. Maar ja...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
Iemand een idee wanneer de servers klaar zijn met de onderhoudsbeurt?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb gekozen voor 89 Neymar op LW. Heb een hekel in RL aan Ronaldo. Aan Neymar eigenlijk ook wel, maar net iets minderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat hij echt gaat tegenvallen omdat ik me helemaal zit op te geilen op die stats.Daarnaast zit ik naar CR7 te kijken maar ik vind hem een beetje duur
Moeilijk moeilijk.. ik snap Maver nu wel.
![]()
![]()
Neymar lijkt mij zo zwak op LWquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor 89 Neymar op LW. Heb een hekel in RL aan Ronaldo. Aan Neymar eigenlijk ook wel, maar net iets mindermaar bevalt hij een beetje?
Ik heb nog geen idee. Ben tot zover gekomen gisteren:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neymar lijkt mij zo zwak op LWmaar bevalt hij een beetje?
![]()
![]()
Bohhh daar zitten wel leuke mogelijkheden inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Ben tot zover gekomen gisteren:
[ afbeelding ]
Die 91 Iniesta is ook leuk om te hebben op CM. Maar dan krijg je een erg kwetsbare rechterflank, Alves ook met z'n aanvallende workrates. moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh daar zitten wel leuke mogelijkheden in![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Ben tot zover gekomen gisteren:
[ afbeelding ]
Met de Amerikaanse Messi en de Amerikaanse Benzema.![]()
Ik vond Toure beter dan Matic. Maar dat gaat dus niet qua chemquote:
Dit. Matic al 2 keer gekocht maar na 6 wedstrijden toch maar weer verkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond Toure beter dan Matic. Maar dat gaat dus niet qua chemTOTS Toure is de man die je moet hebben.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond Toure beter dan Matic. Maar dat gaat dus niet qua chemDie had ik inderdaad ook eerst daar neer gezet (NIF), maar kwam er achteraf pas achter dat hij maar 6 chem heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit. Matic al 2 keer gekocht maar na 6 wedstrijden toch maar weer verkocht.TOTS Toure is de man die je moet hebben.
![]()
![]()
Nja, ik heb het dan over de normale Toure vs. TOTS Matic. Allebei 86 rated natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit. Matic al 2 keer gekocht maar na 6 wedstrijden toch maar weer verkocht.TOTS Toure is de man die je moet hebben.
Die is ook al beter dan Matic ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik heb het dan over de normale Toure vs. TOTS Matic. Allebei 86 rated natuurlijk.
TOTS Toure is een beestje op CAM.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
555K profit op hazarden dan nog niet de beste deal van deze week
#FreeTrapz![]()
Dempsey is inderdaad wel het type Messi. Qua alles doet hij me altijd aan Messi denken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de Amerikaanse Messi en de Amerikaanse Benzema.![]()
En Lahm plus Casillas zijn 2 zwakke plekken voor het team.![]()
ik laat mooi al die consumables staan voor als FUT 15 uit isquote:dan worden die dingen pas wat waard
#FreeTrapz![]()
Blijf je ook FUT 14 spelen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik laat mooi al die consumables staan voor als FUT 15 uit isdan worden die dingen pas wat waard
![]()
ja in eerste instantie wel. heb nou een dik team, miss beetje traden in 15 want ja webapp enzo gaan natuurlijk dicht. en dan haal ik m wel als ik me echt verveel met kerst ofzo.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De webapp hadden we al niet veel aan natuurlijk. Met deze prijzen kan het trouwens wel weer rendabel worden om de 5K packs in WC mode open te trekken en daarna de free packsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja in eerste instantie wel. heb nou een dik team, miss beetje traden in 15 want ja webapp enzo gaan natuurlijk dicht. en dan haal ik m wel als ik me echt verveel met kerst ofzo.![]()
je krijgt nog steeds maar 200c voor een contract als je geluk hebt. zolang die niet omhoog gaan zie ik het nut er niet van in. die sporadische hunter die je krijgt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De webapp hadden we al niet veel aan natuurlijk. Met deze prijzen kan het trouwens wel weer rendabel worden om de 5K packs in WC mode open te trekken en daarna de free packsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als alle andere prijzen evenredig zijn gestegen heb je daar nog geen reet aan natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
555K profit op hazarden dan nog niet de beste deal van deze week
Elke dag![]()
Ik heb het idee dat je in 5k packs veel vaker een chemistry style krijgt dan andere gold packs.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De webapp hadden we al niet veel aan natuurlijk. Met deze prijzen kan het trouwens wel weer rendabel worden om de 5K packs in WC mode open te trekken en daarna de free packs![]()
addictquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De webapp hadden we al niet veel aan natuurlijk. Met deze prijzen kan het trouwens wel weer rendabel worden om de 5K packs in WC mode open te trekken en daarna de free packs
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kans is ook groter, aangezien het non shiny consumables zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je in 5k packs veel vaker een chemistry style krijgt dan andere gold packs.
Ach ik open nog steeds wc fut pakjes voor de leuk maar winst maak ik er bij lange na niet op
Elke dag![]()
gister avond gekochtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als alle andere prijzen evenredig zijn gestegen heb je daar nog geen reet aan natuurlijkmeer een prijs bubbel dingetje
![]()
RvP bijvoorbeeld weer voor de oorspronkelijke aanschafprijs terug gekocht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kan natuurlijk in die free packs ook weer free WC packs krijgen. En daar krijg je dan ook weer consumables in. Maar voor de winst hoef je het inderdaad niet te doen tenzij je geluk hebt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kans is ook groter, aangezien het non shiny consumables zijn.
Ach ik open nog steeds wc fut pakjes voor de leuk maar winst maak ik er bij lange na niet op![]()
hou gewoon op en zoek een levenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het is de laatste tijd wel verslavender dan voorheen lijkt het wel
[ afbeelding ]
Hier maar eens mee proberen dan.![]()
![]()
9.5 Miljoen uit te geven om naast ibra te zetteneens even denken
#FreeTrapz![]()
geen goed TOTW, dus mensen moeten ergen hun coins aan uit gevenquote:laten we dan massaal dure spelers gaan kopen.
#FreeTrapz![]()
Oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen goed TOTW, dus mensen moeten ergen hun coins aan uit gevenlaten we dan massaal dure spelers gaan kopen.
en die coinprijzen werken ook nog mee ofzo?
![]()
Logisch ook, mensen hebben nu schijt aan hun coinsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen goed TOTW, dus mensen moeten ergen hun coins aan uit gevenlaten we dan massaal dure spelers gaan kopen.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:54 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop toch op een harde fail van de Volkskrant![]()
![]()
![]()
Ramsey heeft gescoord het zou dus zomaar eens kunnenquote:
#FreeTrapz![]()
Waarom is dat grappig? Johan Cruijff is ook gewoon een mens wat dood kan gaan. Ook al oogt hij heel gezond, een hartstilstand zit in een klein hoekje.quote:
Maar ik denk ook dat het onzin is hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vrij onwaarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig? Johan Cruijff is ook gewoon een mens wat dood kan gaan. Ook al oogt hij heel gezond, een hartstilstand zit in een klein hoekje.
Maar ik denk ook dat het onzin is hoor.maar dat zag er wel erg nep uit
![]()
![]()
Wat een paupers, daarom dus nooit dat soort shit als testdata...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Jezus wat een kneuzen. Zijn ook niet meer serieus te nemen.
[ afbeelding ]![]()
Kennelijk hebben ze nooit van testteksten gehoord..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat een paupers, daarom dus nooit dat soort shit als testdata...http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Lorem Ipsumquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:58 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze nooit van testteksten gehoord..
Eerste test wedstrijd wel geslaagd, maar de tegenstander had maar 80 chemistry. 5-0 en 22 schoten. Dribbelen met Messi![]()
![]()
Maarja, dit soort berichtjes hebben ze voor alle bekende personen klaarstaan. Waarschijnlijk gewoon iemand die er even eentje gepakt heeft om te testen en dat 'ie toen echt online kwam. Sukkels
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
sook a lifequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Eerste test wedstrijd wel geslaagd, maar de tegenstander had maar 80 chemistry. 5-0 en 22 schoten. Dribbelen met Messi![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Rijst het volgende:
wat vinden jullie van mijn team? is 3 milioen waard.
[ afbeelding ]quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahaha ik zeg het om je te prikkelen zodat je volgende x beter tegen mij speeltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga een tuintje aanharken en daar bami eten![]()
lol werd dit echt gezegd bij VI?
Rooney gaat niet achter ballen aan waar hij niet bij kan, Van Persie die zou dat nog kunnen.![]()
OOOwwwww hahahaa, Ik zal het maar eerlijk zeggen, heb vorige keer met die 4-1 mijn zusje laten spelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha ik zeg het om je te prikkelen zodat je volgende x beter tegen mij speelt![]()
picsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OOOwwwww hahahaa, Ik zal het maar eerlijk zeggen, heb vorige keer met die 4-1 mijn zusje laten spelen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef Rijst het volgende:
lol werd dit echt gezegd bij VI?
Rooney gaat niet achter ballen aan waar hij niet bij kan, Van Persie die zou dat nog kunnen.
Ze hebben zoveel onzin uitgekraamd gisteren, ze weten niets van die spelers allemaal
Elke dag![]()
Dat is al jaren zo. Ze kenden Long ook niet eens toen ze het vrijdag over die transfer hadden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
Ze hebben zoveel onzin uitgekraamd gisteren, ze weten niets van die spelers allemaal![]()
En wat vinden we van de transfer van Lumu naar Heerenveen? Hij was vorig jaar wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt maar gisteren was het echt ernstig. Long niet kennen kan nog, maar gewoon niet weten wat Rooney doet en nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ze kenden Long ook niet eens toen ze het vrijdag over die transfer hadden.
Elke dag![]()
Die ken jij ook alleen maar via FUTquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ze kenden Long ook niet eens toen ze het vrijdag over die transfer hadden.
DS2 en TT met een andere UI.Ben gelijk helemaal de kwijt weg.
Sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 en TT met een andere UI.Ben gelijk helemaal de kwijt weg.
![]()
![]()
Elke dag![]()
Nee, ik heb hem al vaak genoeg zien spelen in de BPL. Ik hoorde door FUT inderdaad voor het eerst van hem (die IF in FUT11) maar ik heb hem daarna ook vaak gezien bij MotD.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die ken jij ook alleen maar via FUT![]()
En Barazite verwarren met van la Parra.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt maar gisteren was het echt ernstig. Long niet kennen kan nog, maar gewoon niet weten wat Rooney doet en niet![]()
Lijken ook echt op elkaar iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Barazite verwarren met van la Parra.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
En wat vinden we van de transfer van Lumu naar Heerenveen? Hij was vorig jaar wel goed.
Dunno, hangt er vanaf of ie nog wat fit is enzo. Werd ook gezegd dat hij een beetje teveel geniet van het leven als profSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien wel hoe het uitpakt, leuk om zo'n gast gratis op te pikken. Zit alleen meer te wachten op een linksback.
![]()
Willen jullie Tazzy niet kopen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dunno, hangt er vanaf of ie nog wat fit is enzo. Werd ook gezegd dat hij een beetje teveel geniet van het leven als profZien wel hoe het uitpakt, leuk om zo'n gast gratis op te pikken. Zit alleen meer te wachten op een linksback.
Elke dag![]()
Door FUT ken ik teveel namen van spelers. Ik hoef maar bij een willekeurige wedstrijd in de Conference, de Japanse competitie of de Schotse 1e divisie te kijken en ik ken meerdere namen omdat ze in FUT11 goed waren als bronze ofzo.![]()
Que?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Willen jullie Tazzy niet kopen?![]()
Fake. Japanse competitie zit helemaal niet in FIFAquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door FUT ken ik teveel namen van spelers. Ik hoef maar bij een willekeurige wedstrijd in de Conference, de Japanse competitie of de Schotse 1e divisie te kijken en ik ken meerdere namen omdat ze in FUT11 goed waren als bronze ofzo.
Dan kunnen er nog wel spelers spelen die in FUT hebben gezeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Fake. Japanse competitie zit helemaal niet in FIFA![]()
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen er nog wel spelers spelen die in FUT hebben gezeten.
Als het een directe ruildeal met gesloten beurs voor Wildschut en/of Raitala betreft vind ik het nog prima ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft Tazzy Tamata op zijn shirt![]()
![]()
Hij is echt slecht hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als het een directe ruildeal met gesloten beurs voor Wildschut en/of Raitala betreft vind ik het nog prima ookJa jij zit erinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Rijst het volgende:
timmy hoor i ker nu ook bij met dat profcoach?
Elke dag![]()
4.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chinese competitie dan.
[ afbeelding ]
Hoeveel ken jij er?
Fejzullahu, ex-NEC.
Damjanovic, FUT.
Misimovic, Bosnie.
Hanke, FUT.![]()
Raitala is echt aids. Dat die international isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is echt slecht hoor
[..]
Ja jij zit erinIk was gewoon echt blij toen hij kwam, want ervaring in grote competities etc...
![]()
Zhang, het Chinese broertje van Zhanoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
4.
Fejzullahu, ex-NEC.
Damjanovic, FUT.
Misimovic, Bosnie.
Hanke, FUT.
Elke dag![]()
Chinese zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chinese competitie dan.
[ afbeelding ]
Hoeveel ken jij er?Maar ken er wel een aantal ja
+ Xavier Chen, want dat was een zeldzame 0 weight speler in FUT12.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
4.
Fejzullahu, ex-NEC.
Damjanovic, FUT.
Misimovic, Bosnie.
Hanke, FUT.Maar er spelen spelers die in FUT hebben gezeten (of er nu nog in zitten)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Chinese zit er ook niet in.Maar ken er wel een aantal ja
![]()
![]()
Helaas wel.. Hoop dat ze snel met dat soort competities komen in FIFA.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
+ Xavier Chen, want dat was een zeldzame 0 weight speler in FUT12.
[..]
Maar er spelen spelers die in FUT hebben gezeten (of er nu nog in zitten)
Kahil is alleen goed met corners en Dante is helemaal niet goed. Boateng dus.quote:Wie spelen daar behalve Kandji?quote:
O ja, Demba Savagegeniale naam.
![]()
Dont know, dont carequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie spelen daar behalve Kandji?
O ja, Demba Savagegeniale naam.
![]()
![]()
Had tegen Feyenoord kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef Rijst het volgende:
kijktippie voor vanavond. Arsenal in de CL![]()
![]()
Enkel theoretisch jaquote:
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat kan toch niet als je de game niet hebt
[..]
Poepslecht![]()
![]()
![]()
Heb je Bijzondergoedgezien?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee hij kon niet meer op console komen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
smerige cross nichtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:10 schreef Zhano het volgende:
WTF, Filipe Luis 3 vd 3 assists in zn eerste wedstrijdMaar 1 corner.
#FreeTrapz![]()
Ik moet gewoon iemand vinden die heel veel miljoenen wil kopen. Dan heb ik genoeg geld om beide consoles te kopen![]()
![]()
![]()
Hoeveel hebbie dan? En waarom kan dat niet bij zon vipcoins ofzo dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef ThadCastle het volgende:
Ik moet gewoon iemand vinden die heel veel miljoenen wil kopen. Dan heb ik genoeg geld om beide consoles te kopen
Elke dag![]()
Verdediger met een aanvaller/middenvelder wisselenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Freire het volgende:
Mijn scorito team staat standaard op 3-4-3, hoe krijg ik dit naar een andere formatie?
Elke dag![]()
Mmoga geeft 1 euro per 100k. Dat is wel weinigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel hebbie dan? En waarom kan dat niet bij zon vipcoins ofzo dan?![]()
![]()
Ja dat klopt welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mmoga geeft 1 euro per 100k. Dat is wel weinig
Van de week was het nog 2.50 ofzo?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat was dit weekend nog 1.30, al denk ik niet dat je bij iemand anders veel meer gaat krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mmoga geeft 1 euro per 100k. Dat is wel weinigPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoeveel hebbie dan in totaal Thad?
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verdediger met een aanvaller/middenvelder wisselen
Heb niet echt lang nagedacht over mijn spelers, ben benieuwd![]()
![]()
Als ik alles verkoop rond de 30 mil denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoeveel hebbie dan in totaal Thad?
![]()
jesusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik alles verkoop rond de 30 mil denk ik![]()
Tjah nu 300 euro of volgende maand nietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik alles verkoop rond de 30 mil denk ik
Elke dag![]()
ik maar denken dat ik rijk waspeanuts merk ik al
transfer blind lijkt niet door te gaan nu met rojo
#FreeTrapz![]()
Nee, nu nog niet iigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef Freire het volgende:
Kan je niet de teams van anderen zien op Scorito?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:![]()
Doe mee aan de Topcoach
Elke dag![]()
300? Op Vipcoins kost 30 miljoen 120 euroquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah nu 300 euro of volgende maand nietsOf is het Xbox?
Maak even een coinsell sectie op je site. Kan je binnenkort 30 mil verkopen en daarna zeg je ermee te stoppen.quote:Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
300? Op Vipcoins kost 30 miljoen 120 euroOf is het Xbox?
![]()
Inkoop he, niet verkoopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
300? Op Vipcoins kost 30 miljoen 120 euroOf is het Xbox?
![]()
![]()
voor een goede prijs wil ik ook nog wel 18 Mil kwijt op de PSquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maak even een coinsell sectie op je site. Kan je binnenkort 30 mil verkopen en daarna zeg je ermee te stoppen.
[..]
Ja
#FreeTrapz![]()
Elke dag![]()
Thaddie, als je Gullit hebt wil ik graag nog even tegen hem spelen!
(anders ook wel natuurlijk)GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja hopelijk heb ik hem vanavond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Thaddie, als je Gullit hebt wil ik graag nog even tegen hem spelen!
(anders ook wel natuurlijk)![]()
Nice, vanavond hoef ik niet te werken dus zou wel kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hopelijk heb ik hem vanavond.
Mocht je hem vinden tegenvallen oid dan wil ik eventueel wel traden (dan heb je de meest van je spelers weer terug en geen tax)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver, net verloren van een NL'er of Belg met mic. Enorm Justin Bieber stemmetjeKreeg in de 10e minuut al onterecht rood met Mangala en toen nog een pingel ook
![]()
![]()
Boos zijn dat je een pingel krijgtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Zhano het volgende:
Godver, net verloren van een NL'er of Belg met mic. Enorm Justin Bieber stemmetjeKreeg in de 10e minuut al onterecht rood met Mangala en toen nog een pingel ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:56 schreef Freire het volgende:
[..]
Boos zijn dat je een pingel krijgtuh tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of ik koop gewoon een PS4 en kan natuurlijk altijd nog FIFA 15 voor de 360 kopen.
Hahaaa!
Ik voel me net Maver die een nieuw futteam wil maken![]()
![]()
En waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
Of ik koop gewoon een PS4 en kan natuurlijk altijd nog FIFA 15 voor de 360 kopen.
Hahaaa!
Ik voel me net Maver die een nieuw futteam wil maken? Kan je bij Fifa 16 je oude spelers niet meer zien
Elke dag![]()
Voor de overgang en legendsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En waarom zou je dat doen? Kan je bij Fifa 16 je oude spelers niet meer zien
En die 360 houd ik wss toch. Geen zin om die te verkopen via marktplaats en moeilijk te doen
Misschien kan ik dan ook die generations shit nog ruilen, zijn ook altijd wel mensen in geïnteresseerd zag ik wel op EA Forum.![]()
Ik ben me toch een partij blij dat ik mn PS3 nog niet weg heb gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor de overgang en legends
En die 360 houd ik wss toch. Geen zin om die te verkopen via marktplaats en moeilijk te doen![]()
![]()
Maar waarom zou je nu een PS4 kopen dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor de overgang en legends
En die 360 houd ik wss toch. Geen zin om die te verkopen via marktplaats en moeilijk te doen
Misschien kan ik dan ook die generations shit nog ruilen, zijn ook altijd wel mensen in geïnteresseerd zag ik wel op EA Forum.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wil next gen FIFA en NBA kunnen spelen, dus over een maandje (hopelijk) met een combo kopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar waarom zou je nu een PS4 kopen dan?![]()
Zo. Robben tots met 3 miljoen winst verkocht.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dus ik ben de enige met Fifa 15 op de 360 dadelijk?
Elke dag![]()
Iam twijflingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Nee, ik ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk toch, de hele tijd tegen dezelfde spelen![]()
![]()
Fifa 15 lekker gaan ownen met Roberto Carlos en Shearer.
Kocht net Sol Campbell voor 419k. Kan me toch denken dat hij gisteren nog 499k was![]()
Nee jij bent vet slecht jij durft nooit tegen users hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
gr gr
En Shearer is lomp en staat veel op het middenveld![]()
ging jij niet PES doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
Fifa 15 lekker gaan ownen met Roberto Carlos en Shearer.![]()
Ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee jij bent vet slecht jij durft nooit tegen users hier
gr gr
En Shearer is lomp en staat veel op het middenveld
Overigens, als ik naar next gen zou gaan zou ik toch maar voor de One gaan, denk ik nu. Zie niet zoveel reden te switchen naar PSDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
Kocht net Sol Campbell voor 419k. Kan me toch denken dat hij gisteren nog 499k was![]()
![]()
en ik dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zie niet zoveel reden te switchen naar PS
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ben jij niet te lui om een PS4 te gaan kopen dan?quote:![]()
Ik weet het allemaal nog niet, ik vind het eigk best zonde om sowieso een nieuwe console te kopen als ik toch alleen nog fifa speel. Komt geen reet uit verder, enige andere spel dat ik dit jaar gespeeld heb is Stick of Truth
Elke dag![]()
lol, ik ook alleen Stick of Truthquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij niet te lui om een PS4 te gaan kopen dan?![]()
Ik weet het allemaal nog niet, ik vind het eigk best zonde om sowieso een nieuwe console te kopen als ik toch alleen nog fifa speel. Komt geen reet uit verder, enige andere spel dat ik dit jaar gespeeld heb is Stick of Truth
Ik blijf denk ik een halfjaar nog FUT14 spelen n dan begin 2015 koop ik een xbox one met fifa 15
Zoveel speel ik ook niet meerGRAAG VERWIJDEREN![]()
flikker jij volgt mij gewoon net als Tim (mocht ik overstappen). Dus niet lullen dat je al weet wat je doetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
lol, ik ook alleen Stick of Truth
Ik blijf denk ik een halfjaar nog FUT14 spelen n dan begin 2015 koop ik een xbox one met fifa 15
Zoveel speel ik ook niet meer
Rick volgt mij ook, dat zegt hij hier niet maar ik weet wel beter.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
flikker jij volgt mij gewoon net als Tim (mocht ik overstappen). Dus niet lullen dat je al weet wat je doet
Rick volgt mij ook, dat zegt hij hier niet maar ik weet wel beter.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n haat aan die controller jongeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad heeft followers net als die gast van EA waar Maver persoonlijk contact mee heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
flikker jij volgt mij gewoon net als Tim (mocht ik overstappen). Dus niet lullen dat je al weet wat je doet
Rick volgt mij ook, dat zegt hij hier niet maar ik weet wel beter.
#DareToThadcastleGRAAG VERWIJDEREN![]()
Whoa ik ook! Krijg gewoon kramp in mn duimen van die PS-controllerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n haat aan die controller jonge
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Timmy koop gewoon een ps4. Kan ik je anaal vernederen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die nieuwe is tantoe lijp jongen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Whoa ik ook! Krijg gewoon kramp in mn duimen van die PS-controllerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe jij hem even sponsoren danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Timmy koop gewoon een ps4. Kan ik je anaal vernederen.![]()
Arme student dit dat allesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Timmy koop gewoon een ps4. Kan ik je anaal vernederen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die nieuwe is tantoe lijp jongen.![]()
Jij als geile boii kan je kontje makkelijk voor 400 euro per half uur verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe jij hem even sponsoren dan![]()
Arme student dit dat allesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh kan ik daar ook geld voor vragen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij als geile boii kan je kontje makkelijk voor 400 euro per half uur verkopen achter het station.![]()
![]()
Elke dag![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh kan ik daar ook geld voor vragen?![]()
![]()
Alleen als hij schoon is natuurlijk.
Je zal dadelijk maar als enige in dit topic een Xbox hebben.![]()
Naja alles bij elkaar vind ik 400 euro investeren in een nieuwe console waar ik vervolgens toch alleen Fifa op ga spelen, wat ik ook op de 360 kan, het nog niet waard.
Misschien wanneer ik binnenkort huursubsidie krijgBest retroquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Je zal dadelijk maar als enige in dit topic een Xbox hebben.
Elke dag![]()
We kunnen webcammen met elkaar via de PS Camera.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja alles bij elkaar vind ik 400 euro investeren in een nieuwe console waar ik vervolgens toch alleen Fifa op ga spelen, wat ik ook op de 360 kan, het nog niet waard.
Misschien wanneer ik binnenkort huursubsidie krijg
husuquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Best retro![]()
![]()
Zit er eigenlijk fatsoenlijke partychat op de PS4?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We kunnen webcammen met elkaar via de PS Camera.Uhm oke?quote:
Edit: Oh huursubsidie
Elke dag![]()
Jup.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk fatsoenlijke partychat op de PS4?
[..]
Uhm oke?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad. We hebben niet allemaal wajong dat we dat zo kunnen betalenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Best retro
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ho eens ff ik heb geen ps4 hoor. Kan ik ook absoluut niet veroorlovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben niet allemaal wajong dat we dat zo kunnen betalen![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ho eens ff ik heb geen ps4 hoor. Kan ik ook absoluut niet veroorloven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Die heb je alweer verkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ho eens ff ik heb geen ps4 hoor. Kan ik ook absoluut niet veroorlovenJe had een Xbox one en een PS4 ....
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heb ik 2 maanden geleden al verkocht voor 450 euroRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat was toen. Nu zijn de zaken veranderd. We leven in het heden en niet in het verledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb je alweer verkocht.Je had een Xbox one en een PS4 ....
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was toen. Nu zijn de zaken veranderd. We leven in het heden en niet in het verledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Neville voor 260k. Die was gister nog 330kquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
.
Destiny, The Witcher, fifa en cod zijn de games waar ik wel wat mee heb. Verder volgens mij ook niet zoveel neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij niet te lui om een PS4 te gaan kopen dan?![]()
Ik weet het allemaal nog niet, ik vind het eigk best zonde om sowieso een nieuwe console te kopen als ik toch alleen nog fifa speel. Komt geen reet uit verder, enige andere spel dat ik dit jaar gespeeld heb is Stick of Truthquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was toen. Nu zijn de zaken veranderd. We leven in het heden en niet in het verleden
Ik ga waarschijnlijk ook een PS4 halen. Niet vanwege jullie trouwens. Maar vanwege mijn maten die waarschijnlijk ook een PS4 halen. Maar nog niks is zekerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Je zal dadelijk maar als enige in dit topic een Xbox hebben.![]()
Dat wordt een armoedig bestaan dan op Fut 15 als er geen geld meer is voor packsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was toen. Nu zijn de zaken veranderd. We leven in het heden en niet in het verledenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hoho packs behoren tot de primaire levensbehoeftequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt een armoedig bestaan dan op Fut 15 als er geen geld meer is voor packs'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik twijfel. een team met ibra + ronaldo te maken of een team met toty ibra.
tips?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
he bahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook een PS4 halen. Niet vanwege jullie trouwens. Maar vanwege mijn maten die waarschijnlijk ook een PS4 halen. Maar nog niks is zeker![]()
Heb je Advanced Warfare gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Destiny, The Witcher, fifa en cod zijn de games waar ik wel wat mee heb. Verder volgens mij ook niet zoveel nee
[..]Dat wordt zo kut, iedereen maar rondspringen enzo
Elke dag![]()
bohhhh, TOTY Ibra!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef over_hedge het volgende:
tips?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb laatst geleerd dat je die (op ps zit je toch?) via forum moet kopen omdat ie te duur isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef over_hedge het volgende:
tips?
Elke dag![]()
Trailer zag er echt kut uit. Maar echt ingame gameplay zag er leuker uit dan de vorige delen moet ik zeggen. Al sla ik hem wel over dit jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je Advanced Warfare gezienDat wordt zo kut, iedereen maar rondspringen enzo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
yupquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
troep
maar ik ben er goed in en met vrienden spelen is altijd wel leukmoeilijk, moeilijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef over_hedge het volgende:
tips?
Ik zou voor TOTY Ibra gaan'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Merendeels mijn echte vrienden hebben een xbox360 en gaan naar een xbox one en sommige hebben al een xbox one dus dat is prima![]()
Hoezo? hij is 12miljoen bin. tots is te duur. die is 15+quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb laatst geleerd dat je die (op ps zit je toch?) via forum moet kopen omdat ie te duur isDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon een soort Halo. Weet ook niet of ik die ga halen. NBA en FIFA koop ik sws. Verder nog even kijken hoe en wat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het ook altijd leuk met vrienden, maar meeste vrienden spelen amper nog, en als ze spelen zijn het Singleplayer spellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yuptroep
maar ik ben er goed in en met vrienden spelen is altijd wel leuk
[..]
moeilijk, moeilijk.
Ik zou voor TOTY Ibra gaan
Heimwee naar oude MW 1 en 2 tijden
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd leuk met vrienden, maar meeste vrienden spelen amper nog, en als ze spelen zijn het Singleplayer spellen.
Heimwee naar oude MW 1 en 2 tijdennep
dat sowieso ja
Is Toty goedkoper dan Tots? Tots is 95 en Toty 96 rated?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? hij is 12miljoen bin. tots is te duur. die is 15+Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vrienden als in mede-wajongers?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Merendeels mijn echte vrienden hebben een xbox360 en gaan naar een xbox one en sommige hebben al een xbox one dus dat is prima![]()
Wie zijn je neppe vrienden dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Merendeels mijn echte vrienden hebben een xbox360 en gaan naar een xbox one en sommige hebben al een xbox one dus dat is primaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
herkeuring gehad zeker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was toen. Nu zijn de zaken veranderd. We leven in het heden en niet in het verleden![]()
Wij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie zijn je neppe vrienden dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
toty is 95 en tots 96 dacht ik. Maar kan ook andersom zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is Toty goedkoper dan Tots? Tots is 95 en Toty 96 rated?Maar ik wil de 95 rating.
Ik vind niet dat hij ons behandelt als vriendenquote:
Elke dag![]()
Andersom jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
toty is 95 en tots 96 dacht ik. Maar kan ook andersom zijnMaar ik wil de 95 rating.
Elke dag![]()
Jullie van FOK behalve sommige die wel normaal kunnen doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie zijn je neppe vrienden dan?![]()
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jullie van FOK behalve sommige die wel normaal kunnen doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een rare zin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jullie van FOK behalve sommige die wel normaal kunnen doen
Is er hier überhaupt iemand waar je ooit een potje mee hebt gespeeld dan
Elke dag![]()
We are Groot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jullie van FOK behalve sommige die wel normaal kunnen doen![]()
Fixedquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Berlusconi dat is pas een baasquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ] Goeijen record heb je ookwie?
Net alsof dat wat wil zeggen mijn record is net positief en ik gaf Rijst elke keer harde pakkiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ] Goeijen record heb je ook![]()
Is dat Maver?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ] Goeijen record heb je ook
Elke dag![]()
Mijne is ook ruk (net negatief volgens mij nu, maar speel alleen maar WC fut en dies positiefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof dat wat wil zeggen mijn record is net positief en ik gaf Rijst elke keer harde pakkie) , maar niet 0.5
Elke dag![]()
Daar zullen ook aardig wat offline potjes nog tussen zittenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijne is ook ruk (net negatief volgens mij nu, maar speel alleen maar WC fut en dies positief) , maar niet 0.5
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja Rijstquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof dat wat wil zeggen mijn record is net positief en ik gaf Rijst elke keer harde pakkie![]()
![]()
Bij mij gaat het in het begin van FIFA vaak ontzettend kut omdat ik het spel wil spelen op mijn manier in plaats van overpowerde rotzooi te misbruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijne is ook ruk (net negatief volgens mij nu, maar speel alleen maar WC fut en dies positief) , maar niet 0.5
![]()
![]()
Jij hebt Maver toch niet in je lijst? Dus het kan hem niet zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik denk niet dat er iemand hier is die tegen mij heeft gespeeld en die mij slecht vondOfja, iig niet makkelijk te verslaan
Elke dag![]()
The_Yakuza is almachtig. Pas maar op!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt Maver toch niet in je lijst? Dus het kan hem niet zijn.
Mijn hele lichaam zit ook onder de tattoosGRAAG VERWIJDEREN![]()
Speel je dit jaar nog ongeveer hetzelfde als vorig jaar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat er iemand hier is die tegen mij heeft gespeeld en die mij slecht vondOfja, iig niet makkelijk te verslaan
![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)ng-in-duitsland.html
Is zij niet super egoïstisch/asociaal/dom/kut om dan naar publieke ruimtes te gaan als ze zoiets vermoed?
Hopelijk valt het mee
http://www.nutech.nl/game(...)igt-nieuwe-game.html
Godver gewoon nieuwe flappy![]()
![]()
Agh het is alleen besmettelijk bij direct contact met het lichaamsvocht. Ik neem aan dat ze niet gebeft is in dat kantoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ng-in-duitsland.html
Is zij niet super egoïstisch/asociaal/dom/kut om dan naar publieke ruimtes te gaan als ze zoiets vermoed?
Hopelijk valt het meeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel wat beter, maar in essentie hetzelfde jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Speel je dit jaar nog ongeveer hetzelfde als vorig jaar?
Elke dag![]()
Dat is niet helemaal zeker helaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh het is alleen besmettelijk bij direct contact met het lichaamsvocht. Ik neem aan dat ze niet gebeft is in dat kantoor.Of heeft iemand ook eerst zon Vleerhond liggen beffen en is Ebola daardoor bij mensen gekomen?
ON: WE GAAN ALLEMAAL DOOD
Elke dag![]()
wtf en ik dacht dat ik slecht wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef The_Yakuza het volgende:
![]()
Dat swsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zeker helaasOf heeft iemand ook eerst zon Vleerhond liggen beffen en is Ebola daardoor bij mensen gekomen?
ON: WE GAAN ALLEMAAL DOOD![]()
misschien praat ze met consumptie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh het is alleen besmettelijk bij direct contact met het lichaamsvocht. Ik neem aan dat ze niet gebeft is in dat kantoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is niet zeker? Die besmetting van Ebola of dat ze gebeft is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zeker helaasOf heeft iemand ook eerst zon Vleerhond liggen beffen en is Ebola daardoor bij mensen gekomen?
ON: WE GAAN ALLEMAAL DOODRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo kan je iemand niet besmetten want het virus overleeft dat niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien praat ze met consumptie.
http://www.traveldoctor.c(...)a-haemorrhagic-feverRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
stoer hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
Records zijn gewoon leugens
[ afbeelding ]
En ik ben echt konkoslecht, kan alleen van Trapz winnen.![]()
Dat besmetting alleen via lichaamsvocht komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is niet zeker? Die besmetting van Ebola of dat ze gebeft is?
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh het is alleen besmettelijk bij direct contact met het lichaamsvocht. Ik neem aan dat ze niet gebeft is in dat kantoor.![]()
![]()
Ik wil nog wel een keer een rematch met normale teams.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben echt konkoslecht, kan alleen van Trapz winnen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
FF mavers GT opzoeken in jouw friendlistquote:
Elke dag![]()
speel je geen seasons en alleen maar singlematch / offline ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben echt konkoslecht, kan alleen van Trapz winnen.
of je krijgt gewoon altijd makkelijke tegenstanders
#FreeTrapz![]()
Ik win in cups meestal ook gewoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel je geen seasons en alleen maar singlematch / offline ?
of je krijgt gewoon altijd makkelijke tegenstanders
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: