PES is chill voor mensen die niks met voetbal hebben. Moeilijkheid op het laagst zetten, bier zuipen en 30 goals per wedstrijd maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik weet het niet, pes is een beetje oldskool
Vroeger.quote:
Nicequote:
Nee joh, bij FIFA moet je een heel team regelen. Bij PES kun je gewoon met 1 voetballer tegelijk spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:00 schreef El_Matador het volgende:
Dat PES een keer geprobeerd, wat een drama.
FIFA is baasch.
Kan met FIFA ook, maar vind ik ruk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh, bij FIFA moet je een heel team regelen. Bij PES kun je gewoon met 1 voetballer tegelijk spelen.
kom fifa dan cokiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:00 schreef El_Matador het volgende:
Dat PES een keer geprobeerd, wat een drama.
FIFA is baasch.
FOK!Games-redactieleden die mensen aanraden om dingen irl te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon zelf voetballen, veel leuker
ja maar dat is dus het probleem, PES is minder populair ten eerste en ten tweede iets totaal anders ofzo xDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
PES is chill voor mensen die niks met voetbal hebben. Moeilijkheid op het laagst zetten, bier zuipen en 30 goals per wedstrijd maken.
FIFA bak ik niks van.
Ja die internetverbinding op de WiiU heeft nooit gewerkt. Dus nu maar 30-0 tegen de compu.quote:
iksdee iksdeequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar dat is dus het probleem, PES is minder populair ten eerste en ten tweede iets totaal anders ofzo xD
WiiU ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja die internetverbinding op de WiiU heeft nooit gewerkt. Dus nu maar 30-0 tegen de compu.
Wat is "coki"?
echt eh omfglol xDDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat is dit voor kinderachtig gedoe, deadprez?
Sorry, ik maak alleen de bannersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK!Games-redactieleden die mensen aanraden om dingen irl te doen.
Het is al laat.quote:
Mijn laptop is een erfstuk, denk niet dat FIFA erop draait. En anders liever GTA. Sowieso lastig te vinden hier. Er is geen Mediamarkt waar alles rijendik ligt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
WiiU ..., koop je op je PC en add me.
Coki is jouw bijnaam opgedragen door mij
fifa draait zelfs op een mobiel, dan moet het ook op ene laptop draaien a zwemmerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn laptop is een erfstuk, denk niet dat FIFA erop draait. En anders liever GTA. Sowieso lastig te vinden hier. Er is geen Mediamarkt waar alles rijendik ligt.
Coki![]()
zit aan de rode wijn met Lucky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |