Ik heb met build een paar keer geswitched, maar voel niet de drive meer om specifieke nieuwe builds te maken. Op de een of andere manier is het maken van builds niet leuk meer als je zonder enige moeite al je stats kan respeccen. Ik had dat bij Diablo III ook heel erg. Dat ik er heel snel mee klaar was omdat het bouwen naar een build gewoon volledig weg was ivm de instant respec optie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een beetje klaar met de gameplay. Heb niet echt meer een 'drive' om nieuwe shit uit te proberen. Wat ik gameplay-wise heel dope vind in Dark Souls is nieuwe uitrusting/strategie te exploiten en deze meester maken.
Ik ga dan qua stats en upgrades 'sparen' voor een bepaald wapen of set om die vervolgens te masteren. Ik heb op dit moment niet echt meer de behoefte om nieuwe dingen uit te proberen. Hoewel ik in de Iron King-DLC nog wel een zeer vette GS heb gevonden (Majestic GS, is GS of Artorias 2.0) met speciale power stance, die wil ik eigenlijk nog even testen voor dual wield met een andere GS voor über dual-wield powerstance
Maarre, shrine of amana.. Daar was je toch nog niet voor 't eerst?vind 't wel een sfeervolle locatie, tevens beste twinky farm
Sir Alonnequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Zit nu in die memory van Allone. Niet al te best weer, de tering.
Whutquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg m ook niet gebeat trouwensMn glass cannon doet 0 damage en wordt bij vrijwel elke attack ge-one-shot. Daarnaast merkte ik dat ik echt geen zin meer had om door die non stop ganks te lopen / rennen die in die memory zitten.
Toen heb ik de 3e DLC maar even gestart (5 minuutjes ofzo). Zag er weer prima uit, ben benieuwd.
Die boss is dezelfde als de eerst boss die je tegen komt, alleen dan dubbel en met een army om zich heen (en dan met nog minder visibility).quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:36 schreef 2dope het volgende:
Ik heb 'm wel uitgespeeld, maar er is schijnbaar nog een boss alleen heb ik weinig zin om die nog op te zoeken. 7,5/10 voor mij.
Haha ja had al begrepen dat het nog zo'n 'pet' was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die boss is dezelfde als de eerst boss die je tegen komt, alleen dan dubbel en met een army om zich heen (en dan met nog minder visibility).
Hoe meer ik er over nadenk, hoe slechter de game wordt. Tijd voor iets nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Er zijn in totaal drie of vier te vinden, verspreid over Frozen Eleum Loyce. Die zitten dan ergens achter een deurtje te wachten op een stoel. Als je ze benaderd dan teleporten ze naar de entrance van The Old Chaos. Dit zegt die onzichtbare phantom-chick ook in die cathedral, alleen zegt ze helaas niet wáár ze zitten. Ik heb er eentje nooit kunnen vinden. Maar ik had net genoeg (3) om alle poorten te sluiten tijdens de battle. Ik had ook nog twee summons bij me voor de lulz, was vrij overkill eigenlijk. Had 'm graag nog 1v1 gedaan (met alle LKs, zonder summons)quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe trommel je die LK dan op? Ik krijg er altijd maar 1 en dan blijven er dus altijd 2 poorten open.
Ik had trouwens 1x dat de Ivory Fucker geen hol deed maar gewoon bleef staan bij zijn spawn. Dat was echt debiel![]()
Thanks - koele game ook.quote:
Meh. Op een schaal van 1 tot 10 (waarbij DS1 als een 10 beschouwd wordt), is DS2 niet meer dan een 7 waard imo. De DLC verandert daar weinig aan (ook al heb ik die enkel bij jou gezien/gespeeld).quote:
Hoor ik vaker. Ik vond één ook toffer, maar een sequel maken op een meesterwerk is geen peanuts.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:18 schreef P8 het volgende:
[..]
Meh. Op een schaal van 1 tot 10 (waarbij DS1 als een 10 beschouwd wordt), is DS2 niet meer dan een 7 waard imo. De DLC verandert daar weinig aan (ook al heb ik die enkel bij jou gezien/gespeeld).
Waarheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |