Weinig summon signs zou misschien wel komen omdat de meesten toch nog bij Bloodborne zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 10:49 schreef cherrycoke het volgende:
Scholar of the first sin
Ps4 ziet er het zelfde uit als normale pc versie
Ah fijn, het lijkt wel of ze alleen alle enemies gemixed hebben ik heb niet het idee dat het daardoor moeilijker is geworden.
Voelt een beetje of ze de bosses getuned hebben last giant had naar mijn idee meer physical defence, the perseurer leek minder defence te hebben of minder hp. Wienig summon signs, voelt ook lomp aan als je bloodborne heb gespeelt'
Wat gemixt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef cherrycoke het volgende:
hebben ze in de DLC's ook alles gemixed?
veel area's zijn de enemies anders neergezet, ik heb niet het idee dat er meer bij is gekomen, behalve the pureseurs erbij en de draak in blue cathedralquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat gemixt?
60fps-bug is er inmiddels uit btw, mits je de laatst patch hebt
parry parryquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:16 schreef robin007bond het volgende:
Pffff pittig spel! Ben er al een paar dagen aan begonnen.
Ben nu bij The Royal Sentinels.
GL?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
parry parry
anyhow GL de tofste reeks die ik ooit heb gespeeld
Ik zit op de Xbox, en ik heb de grootste moeite om uberhaupt de online functionaliteit te ervaren. Kan dit komen omdat ik dan een te hoge Soul level heb? Of wordt het te weinig gespeeld? Bij DS1 en 2 ervaar ik dit.quote:
heeft met soul memory te maken er zijn speciale brackets aangemaaktquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zit op de Xbox, en ik heb de grootste moeite om uberhaupt de online functionaliteit te ervaren. Kan dit komen omdat ik dan een te hoge Soul level heb? Of wordt het te weinig gespeeld? Bij DS1 en 2 ervaar ik dit.
Hmm, ik zit daar ook tussen, jammer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heeft met soul memory te maken er zijn speciale brackets aangemaakt
meer info: http://darksouls.wikidot.com/soul-level
de meeste PvPers zitten in de level 100-150 range met bijbehorende soul level
GAM / [Dark Souls III] Let the speculatin' commencequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |