Deden ze de vorige keer ook al één dag voor de release van dlc.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe patch beschikbaar, 933 MB maar liefst. Best veel.
Op die fiets. Ik dacht al, want zo gek lang geleden was de vorige patch niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Deden ze de vorige keer ook al één dag voor de release van dlc.
Dark Souls II-patch vlak voor dlc
Ziet er tof uit. Vanavond of morgen maar ff proberen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:36 schreef StateOfMind het volgende:
Screenshots en info van de Crown of the Old Iron King-DLC die vandaag uit komt.
http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Crown+of+the+Old+Iron+King
Thanks. Zoiets begreep ik ook uit die link van RickoKun.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:12 schreef 2dope het volgende:
De tegel(s) die je in de DLC-area in het begin tegenkomt werken in eerste instantie niet. Je moet eerst op een andere manier verder komen om die dingen vervolgens vanaf de andere kant te activeren (zodat je een shortcut hebt).
Klopt. Je komt er snel genoeg achter. Het is gewoon zo'n typische Souls-shortcut, net als van die "does not open from this side"-deurenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets begreep ik ook uit die link van RickoKun.
Ik had er al met alle mogelijke wapens op lopen rammen en schieten maar niks hielp. Maar dat komt dus nog. Aan het begin van Dragons Sanctum zit er en die werkt wel gewoon op de normale manier.
Ik vind iig die eerste DLC (Crown of the Sunken King) erg tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:35 schreef robin007bond het volgende:
Voor mijn gevoel voegt de DLC bij Dark Souls ook echt wat toe, in plaats van bij veel andere games.
Tot nu toe vind ik 'm erg tof, die Sunken King dlcquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt. Je komt er snel genoeg achter. Het is gewoon zo'n typische Souls-shortcut, net als van die "does not open from this side"-deuren
Whut?! Artorias the Abysswalker-DLC is verplicht!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind iig die eerste DLC (Crown of the Sunken King) erg tof![]()
Normaliter koop ik eigenlijk nooit DLC's. De enige uitzonderingen die ik ooit gemaakt heb waren DLC's voor de Mass Effect serie en nu dus deze.
Ik heb van DaSo 1 de Prepare to Die Edition, waar die al bij zit (al moet ik daar nog steeds een keer mee verder sinds ik bij Ornstein & Smough gestopt benquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whut?! Artorias the Abysswalker-DLC is verplicht!
[ afbeelding ]
Lekker bezigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef SuperFruitig het volgende:
SeasonPass gekocht, verneukt Sony het door de game niet gratis te zetten bij SPholders
Eerste en ook meteen de laatste keer dat ik een SP koop
Geen idee, niet tegengekomen volgens mij. De Drakeblood Greatsword vond ik het enige noemenswaardige wapen uit de DLC. S-rating op DEX bij +5, Drangleic Sword moveset als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag een heel eind opgeschoten in Dragons Sanctum (1e DLC).
Is die Puzzling Stone Sword de moeite waard om te upgragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |