Dus verderop in de game krijg je dus steeds mindeer Human Efigies? Zit zelf nog relatief vroeg in de game (Earthen Peak), dus dat is mooi om te weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:24 schreef Necrodeath het volgende:
Mwa, klopt niet helemaal in mijn ogen.
De eerste indruk is inderdaad dat je meer Human Effigies krijgt in DS2 dan Humanity in DS1, maar uiteindelijk droogt het een beetje op.
In beide games kun je ze wel van bepaalde mobs farmen, maar het grote nadeel natuurlijk in DS2 is dat de spawns gelimiteerd zijn. In DS1 is dat niet het geval, en zijn ze super simpel te farmen. Buiten dat krijg je ook met PVP soft humanity in DS1, in DS2 is dat niet zo.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
Verdomme, de hele middag andere spelers geholpen (White Summon) met de Smelter Demon (wat ik overigens nog helemaal niemand heb zien lukken, die Smelter Demon is erg kut).
Heb ik mezelf human gemaakt, is er nérgens een White Summon Sign te vinden. Ja die van die Luciël NPC, maar ik moet er nog een 3e speler bij hebben.
Vanavond maar verder.
Overigens wel een toffe area, dat Iron Keep. Goed souls verdienen ook.
Ik denk dat ik toch ook maar eens wat in INT ga steken (nu nog standaard level 5). Die ranged attacks met bijvoorbeeld Soul Arrows of Spears zijn toch wel handig met dit soort bosses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Wat is je soul memory? 't zou kunnen zijn dat je te hoog bent. En misschien helpt het om je online op worldwide te zetten ipv een vaste regio.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
Verdomme, de hele middag andere spelers geholpen (White Summon) met de Smelter Demon (wat ik overigens nog helemaal niemand heb zien lukken, die Smelter Demon is erg kut).
Heb ik mezelf human gemaakt, is er nérgens een White Summon Sign te vinden. Ja die van die Luciël NPC, maar ik moet er nog een 3e speler bij hebben.
Vanavond maar verder.
[..]
Soul memory was toch de totale hoeveelheid souls die je in totaal bij elkaar gepakt hebt? Die zou ik zo niet weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Necrodeath het volgende:
Wat voor build heb je dan?
Als agi build vond ik Smelter vrij kut eigenlijk. Was de eerste boss waar ik echt ff tegengehouden werd.
Alles geprobeerd toen, 2 summons plus weapon buff, small orange burr, flash sweat en nog kreeg ik hem niet neer.
Uiteindelijk lukte het in mijn eentje door lichter armor aan te doen waardoor rollen gemakkelijker werd.
[..]
Wat is je soul memory? 't zou kunnen zijn dat je te hoog bent. En misschien helpt het om je online op worldwide te zetten ipv een vaste regio.
Online settings staat gewoon bij je options ingame.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Soul memory was toch de totale hoeveelheid souls die je in totaal bij elkaar gepakt hebt? Die zou ik zo niet weten.
Hoe verander die online settings dan (PS3)?
En dat Gyrm Greatshield, waar vind ik die?
Overigens heb ik tot nu toe alleen nog maar als White Summon tegen Smelter gevochten, nog niet voor mijn eigen run, dat ga ik straks/vanmiddag doen, nog even kijken welke van mijn gear de meeste Fire RES heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ik ben gisteren net aangekomen bij The Gutter. Als het goed is komt daarna Black Gulch en kan ik dan ook met de DLC starten.quote:
Gaaf?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, eindelijk in Black Gulch. Ziet er gaaf uit
Nou moet ik zeggen dat ik vanaf de Gutters niet verder ben gekomen dan meteen de 1e bonfire van de Black Gulch, toen ben ik gestopt. Maar het zag er wel gaaf uit met die groene gloed overal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gaaf?![]()
Ik haat die area, hoewel er wel een paar toffe secrets zitten (goed zoeken met fakkel) en het de beste plek is om titanite chunks en large shards te farmen
kut areaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gaaf?![]()
Ik haat die area, hoewel er wel een paar toffe secrets zitten (goed zoeken met fakkel) en het de beste plek is om titanite chunks en large shards te farmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |