abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:36:40 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143578306

Developer(s):
From Software

Publisher(s):
JP From Software
Namco Bandai Games

Director(s):
Tomohiro Shibuya
Yui Tanimura

Release date(s):
TBA 2014

Platform(s):
PlayStation 3
Xbox 360
Microsoft Windows

http://www.darksoulsii.com/eu/

Gameplay:
Dark Souls II will feature gameplay mechanics similar to its predecesor; co-director Tomohiro Shibuya has stated that he has no intentions of changing the controls.[5] Covenants, a feature in Dark Souls that allowed the player to align with different factions, are making a reappearance, though they will be easier to understand and more accessible to the player.[5] The game world is going to be roughly twice the size of Dark Souls[6] with the beginning of the game made more accessible to newcomers of the series.[7] The director Yui Tanimura also confirmed that the game will retain the challenging gameplay known to the series, "We do not plan on having an Easy Mode since we are creating this game with a thought that challenge and difficulty are core elements of the game.”

Plot:
While Dark Souls II is a direct sequel to Dark Souls, the plot and setting will not take place in, nor directly interact with, the kingdom of Lordran. The story will revolve around a cursed character trying to find a cure for his affliction.

Officiële trailers:

Bekijk deze YouTube-video

Gameplay discussie op youtube:

12 minuten in-game footage en uitleg van de developer:
http://www.ign.com/videos(...)eveal-12-minute-demo

Q&A @ IGN:
http://www.ign.com/videos(...)w-about-dark-souls-2

Preview Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)g-dark-souls-ii.html

FOK!Games:
Eerste Dark Souls II-gameplaytrailer
Veel omgevingen in Dark Souls II
Dark Souls II niet naar next-gen consoles

_O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_143584245
Wat me wel is opgevallen qua 'vergeeflijkheid' zeg maar en wat het minder lastig maakt dan Dark Souls 1 is dat er in deel 2 veel meer Human Efigies te vinden en te krijgen zijn, en te koop is dan dat er in deel 1 Humanities zijn.
Ook het feit dat je onbeperkt Lifegems kunt kopen.

In deel 1 waren die middelen veel beperkter beschikbaar, waardoor je veel behoedzamer te werk moest gaan.
Dat hadden ze wat mij betreft wel bij het oude mogen houden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143617651
Mwa, klopt niet helemaal in mijn ogen.

De eerste indruk is inderdaad dat je meer Human Effigies krijgt in DS2 dan Humanity in DS1, maar uiteindelijk droogt het een beetje op.
In beide games kun je ze wel van bepaalde mobs farmen, maar het grote nadeel natuurlijk in DS2 is dat de spawns gelimiteerd zijn. In DS1 is dat niet het geval, en zijn ze super simpel te farmen. Buiten dat krijg je ook met PVP soft humanity in DS1, in DS2 is dat niet zo.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games woensdag 20 augustus 2014 @ 04:57:33 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143618349
Eens met Necro, maar je hebt gelijk wat lifegems betreft. Geldt ook voor de ring of life protection.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143618882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:24 schreef Necrodeath het volgende:
Mwa, klopt niet helemaal in mijn ogen.

De eerste indruk is inderdaad dat je meer Human Effigies krijgt in DS2 dan Humanity in DS1, maar uiteindelijk droogt het een beetje op.
In beide games kun je ze wel van bepaalde mobs farmen, maar het grote nadeel natuurlijk in DS2 is dat de spawns gelimiteerd zijn. In DS1 is dat niet het geval, en zijn ze super simpel te farmen. Buiten dat krijg je ook met PVP soft humanity in DS1, in DS2 is dat niet zo.
Dus verderop in de game krijg je dus steeds mindeer Human Efigies? Zit zelf nog relatief vroeg in de game (Earthen Peak), dus dat is mooi om te weten.
En idd vergeten te vermelden dat veel enemies na 10-15 keer niet meer respawnen. Dat is iets wat ik al erg jammer vond toen ik dat hoorde toen de game net uit was, lang voordat ik hem zelf kocht.
PvP heb ik nooit aan gedaan, ook in deel 1 niet, en daar heb ik ook nooit andere spelers geholpen met de White Soapstone.
In deel 2 doe ik dat wel (anderen helpen dmv die White Soapstone) en ik kwam er pas kortgeleden achter dat je daardoor ook weer Human wordt.
A murky, forgotten land.
pi_143667589
Verdomme, de hele middag andere spelers geholpen (White Summon) met de Smelter Demon (wat ik overigens nog helemaal niemand heb zien lukken, die Smelter Demon is erg kut).

Heb ik mezelf human gemaakt, is er nérgens een White Summon Sign te vinden. Ja die van die Luciël NPC, maar ik moet er nog een 3e speler bij hebben.
Vanavond maar verder.

Overigens wel een toffe area, dat Iron Keep. Goed souls verdienen ook.

Ik denk dat ik toch ook maar eens wat in INT ga steken (nu nog standaard level 5). Die ranged attacks met bijvoorbeeld Soul Arrows of Spears zijn toch wel handig met dit soort bosses.
A murky, forgotten land.
pi_143683223
Nog steeds hier de twijfel of ik op PS3 of PC moet spelen. :')

Gelukkig kan ik rustig beslissen terwijl ik nog Dark Souls 1 speel.
pi_143685561
Als je savegames kon synchroniseren kocht ik ze gewoon allebei. :'(!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 23:13:04 #9
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143686259
quote:
18s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
Verdomme, de hele middag andere spelers geholpen (White Summon) met de Smelter Demon (wat ik overigens nog helemaal niemand heb zien lukken, die Smelter Demon is erg kut).

Heb ik mezelf human gemaakt, is er nérgens een White Summon Sign te vinden. Ja die van die Luciël NPC, maar ik moet er nog een 3e speler bij hebben.
Vanavond maar verder.

Overigens wel een toffe area, dat Iron Keep. Goed souls verdienen ook.

Ik denk dat ik toch ook maar eens wat in INT ga steken (nu nog standaard level 5). Die ranged attacks met bijvoorbeeld Soul Arrows of Spears zijn toch wel handig met dit soort bosses.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Eindredactie Games vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:31:35 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143689333
Heb de fuss omtrent Smelter Demon nooit begrepen. Heb op zowel NG als NG+ die sukkel in de eerste try omgelegd (solo). Misschien heb ik er de juiste build voor ofzo. Wil verder niet uit de hoogte doen want ik leg vaak genoeg het loodje bij andere bosses :') Alleen vond Smelter Demon echt één van de eenvoudigste gevechten.

Heck, ik vind normale Ironclad mannetjes zelfs moeilijker, maar dat komt omdat ik in paniek raak als ze op me af rennen :'(
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143691616
Wat voor build heb je dan?
Als agi build vond ik Smelter vrij kut eigenlijk. Was de eerste boss waar ik echt ff tegengehouden werd.
Alles geprobeerd toen, 2 summons plus weapon buff, small orange burr, flash sweat en nog kreeg ik hem niet neer.
Uiteindelijk lukte het in mijn eentje door lichter armor aan te doen waardoor rollen gemakkelijker werd.

quote:
18s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:48 schreef StateOfMind het volgende:

Vanavond maar verder.

[..]
Wat is je soul memory? 't zou kunnen zijn dat je te hoog bent. En misschien helpt het om je online op worldwide te zetten ipv een vaste regio.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games vrijdag 22 augustus 2014 @ 02:17:37 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143691681
Tank build, heel veel poise/armor/stamina. In de eerste 'sequence' houd ik sowieso 100% van alle aanvallen tegen zonder noemenswaardige stamina-drain. Als 'ie eenmaal fire-enchanted wordt komt er wel wat schade door mijn blocks heen maar dat is ook verwaarloosbaar. Weinig dodgen, voornamelijk blows exchangen - behalve bij één move, dan doet ie iets van een area explosie-dinges. Ook vond ik z'n moveset erg voorspelbaar met heel veel openingen voor 2-3 two handed klappen.
pi_143692425
Heb idd wel vaker gehoord dat de tank build Smelter wat makkelijker maakt.
Sommige mensen respeccen zelfs om een Gyrm Greatshield te kunnen gebruiken specifiek voor dat gevecht.
Doe eens niet.
pi_143693789
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Necrodeath het volgende:
Wat voor build heb je dan?
Als agi build vond ik Smelter vrij kut eigenlijk. Was de eerste boss waar ik echt ff tegengehouden werd.
Alles geprobeerd toen, 2 summons plus weapon buff, small orange burr, flash sweat en nog kreeg ik hem niet neer.
Uiteindelijk lukte het in mijn eentje door lichter armor aan te doen waardoor rollen gemakkelijker werd.

[..]

Wat is je soul memory? 't zou kunnen zijn dat je te hoog bent. En misschien helpt het om je online op worldwide te zetten ipv een vaste regio.
Soul memory was toch de totale hoeveelheid souls die je in totaal bij elkaar gepakt hebt? Die zou ik zo niet weten.
Hoe verander die online settings dan (PS3)?
En dat Gyrm Greatshield, waar vind ik die?

Overigens heb ik tot nu toe alleen nog maar als White Summon tegen Smelter gevochten, nog niet voor mijn eigen run, dat ga ik straks/vanmiddag doen, nog even kijken welke van mijn gear de meeste Fire RES heeft.
A murky, forgotten land.
pi_143695530
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 08:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Soul memory was toch de totale hoeveelheid souls die je in totaal bij elkaar gepakt hebt? Die zou ik zo niet weten.
Hoe verander die online settings dan (PS3)?
En dat Gyrm Greatshield, waar vind ik die?

Overigens heb ik tot nu toe alleen nog maar als White Summon tegen Smelter gevochten, nog niet voor mijn eigen run, dat ga ik straks/vanmiddag doen, nog even kijken welke van mijn gear de meeste Fire RES heeft.
Online settings staat gewoon bij je options ingame.

Gyrm Greatshield
Doe eens niet.
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:33:31 #16
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143766010
SPOILER
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:33:43 #17
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143766014
NG+ here i come :D
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:07:07 #18
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143766869
maar eerst DLC :+
pi_143767126
quote:
14s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef cherrycoke het volgende:
maar eerst DLC :+
Ik ben gisteren net aangekomen bij The Gutter. Als het goed is komt daarna Black Gulch en kan ik dan ook met de DLC starten.
Over 2 dagen komt trouwens de nieuwe DLC uit.
A murky, forgotten land.
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:48:16 #20
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143768027
Crown of the Sunken King aan het doen SL 154, wel kut veel ranged
pi_143771763
Zo, eindelijk in Black Gulch. Ziet er gaaf uit :Y
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zondag 24 augustus 2014 @ 15:54:11 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143775184
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, eindelijk in Black Gulch. Ziet er gaaf uit :Y
Gaaf? :')

Ik haat die area, hoewel er wel een paar toffe secrets zitten (goed zoeken met fakkel) en het de beste plek is om titanite chunks en large shards te farmen
pi_143775896
quote:
2s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik haat die area, hoewel er wel een paar toffe secrets zitten (goed zoeken met fakkel) en het de beste plek is om titanite chunks en large shards te farmen
Nou moet ik zeggen dat ik vanaf de Gutters niet verder ben gekomen dan meteen de 1e bonfire van de Black Gulch, toen ben ik gestopt. Maar het zag er wel gaaf uit met die groene gloed overal.

Vanavond maar weer verder :7
A murky, forgotten land.
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:07:21 #24
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143778223
quote:
2s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

kut area
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:08:11 #25
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143778252
faraam set maar halen, en souls farmen voor titanite.
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:12:43 #26
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_143783630
Curved greatsword +5 lightning doet meer damage dan mijn greatsword+10
pi_143792532
Ah, de DLC bereikt. Morgen verder, nu geen zin meer.

Die boss van Black Gulch was wel heel gaaf gemaakt met al die lijken. En niet moeilijk.
Zo heel erg kut vond ik Black Gulch (en The Gutters) eigenlijk niet.
A murky, forgotten land.
pi_143819027
Nieuwe patch beschikbaar, 933 MB maar liefst. Best veel.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 25 augustus 2014 @ 17:55:15 #29
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143819486
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe patch beschikbaar, 933 MB maar liefst. Best veel.
Deden ze de vorige keer ook al één dag voor de release van dlc.

Dark Souls II-patch vlak voor dlc
pi_143820576
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Deden ze de vorige keer ook al één dag voor de release van dlc.

Dark Souls II-patch vlak voor dlc
Op die fiets. Ik dacht al, want zo gek lang geleden was de vorige patch niet.
Straks na het eten Sanctum City maar eens verkennen.
A murky, forgotten land.
pi_143837297
Screenshots en info van de Crown of the Old Iron King-DLC die vandaag uit komt.

http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Crown+of+the+Old+Iron+King
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:21:59 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143838335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 07:36 schreef StateOfMind het volgende:
Screenshots en info van de Crown of the Old Iron King-DLC die vandaag uit komt.

http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Crown+of+the+Old+Iron+King
Ziet er tof uit. Vanavond of morgen maar ff proberen.
pi_143839460
Ik kwam er gisteren bij toeval achter dat als je in die eerste DLC die kleine pilaren raakt dat er dan een soort liften tevoorschijn komen _O_
A murky, forgotten land.
pi_143849446
Ik ben op diverse plaatsen in de eerste DLC diverse tegels tegengekomen in de vloer en in de muur die iets zouden moeten doen volgens mij.
Maar ik krijg niks geactiveerd.

Als White Summon heb ik eens een keer iemand geholpen en ik zag hem wel zo'n tegel activeren waardoor er een lift omhoog kwam (vlak onder de 1e bonfire).
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:42:39 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_143854830
http://steamcommunity.com(...)0/43099722278537080/

Heb het spel niet, maar is dit wat?
  Eindredactie Games dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:12:27 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143858218
De tegel(s) die je in de DLC-area in het begin tegenkomt werken in eerste instantie niet. Je moet eerst op een andere manier verder komen om die dingen vervolgens vanaf de andere kant te activeren (zodat je een shortcut hebt).
pi_143859152
Voor mijn gevoel voegt de DLC bij Dark Souls ook echt wat toe, in plaats van bij veel andere games.
pi_143861639
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:12 schreef 2dope het volgende:
De tegel(s) die je in de DLC-area in het begin tegenkomt werken in eerste instantie niet. Je moet eerst op een andere manier verder komen om die dingen vervolgens vanaf de andere kant te activeren (zodat je een shortcut hebt).
Thanks. Zoiets begreep ik ook uit die link van RickoKun.

Ik had er al met alle mogelijke wapens op lopen rammen en schieten maar niks hielp. Maar dat komt dus nog. Aan het begin van Dragons Sanctum zit er en die werkt wel gewoon op de normale manier.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:38:28 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143862090
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Thanks. Zoiets begreep ik ook uit die link van RickoKun.

Ik had er al met alle mogelijke wapens op lopen rammen en schieten maar niks hielp. Maar dat komt dus nog. Aan het begin van Dragons Sanctum zit er en die werkt wel gewoon op de normale manier.
Klopt. Je komt er snel genoeg achter. Het is gewoon zo'n typische Souls-shortcut, net als van die "does not open from this side"-deuren :')
pi_143862461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:35 schreef robin007bond het volgende:
Voor mijn gevoel voegt de DLC bij Dark Souls ook echt wat toe, in plaats van bij veel andere games.
Ik vind iig die eerste DLC (Crown of the Sunken King) erg tof :Y
Normaliter koop ik eigenlijk nooit DLC's. De enige uitzonderingen die ik ooit gemaakt heb waren DLC's voor de Mass Effect serie en nu dus deze.
A murky, forgotten land.
pi_143862664
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt. Je komt er snel genoeg achter. Het is gewoon zo'n typische Souls-shortcut, net als van die "does not open from this side"-deuren :')
Tot nu toe vind ik 'm erg tof, die Sunken King dlc :Y Vooral met de torens die je omhoog een omlaag kunt laten gaan.

En ook erg sneaky gedaan in Dragons Sanctum, daar bij die Ghost Kings. Je ziet een paar phantoms, maar je denkt dat dat gewoon andere spelers zijn _O-
Bastards :(
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:06:12 #42
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143863673
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik vind iig die eerste DLC (Crown of the Sunken King) erg tof :Y
Normaliter koop ik eigenlijk nooit DLC's. De enige uitzonderingen die ik ooit gemaakt heb waren DLC's voor de Mass Effect serie en nu dus deze.
Whut?! Artorias the Abysswalker-DLC is verplicht!

pi_143864019
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Whut?! Artorias the Abysswalker-DLC is verplicht!

[ afbeelding ]
Ik heb van DaSo 1 de Prepare to Die Edition, waar die al bij zit (al moet ik daar nog steeds een keer mee verder sinds ik bij Ornstein & Smough gestopt ben :@ ).

Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik normaliter nooit losse DLC koop, maar normaal liever wacht op een GOTY-achtige versie waar alles al bij zit ;)
A murky, forgotten land.
pi_143907983
Iemand de nieuwe DLC al gespeeld?
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 28 augustus 2014 @ 10:00:42 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143908997
Nog geen tijd gehad, ga er waarschijnlijk zaterdag met m'n brakke hoofd aan beginnen.

Review Eurogamer (8/10): http://www.eurogamer.net/(...)old-iron-king-review
pi_143910842
SeasonPass gekocht, verneukt Sony het door de game niet gratis te zetten bij SPholders :')
Eerste en ook meteen de laatste keer dat ik een SP koop :')
  Eindredactie Games donderdag 28 augustus 2014 @ 19:56:01 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143927131
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef SuperFruitig het volgende:
SeasonPass gekocht, verneukt Sony het door de game niet gratis te zetten bij SPholders :')
Lekker bezig :')

Is wel opgelost nu als 't goed is

http://www.eurogamer.net/(...)-latest-dlc-from-psn
pi_143928300
Vanmiddag een heel eind opgeschoten in Dragons Sanctum (1e DLC).

Is die Puzzling Stone Sword de moeite waard om te upgragen?
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 28 augustus 2014 @ 20:46:22 #49
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143929446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag een heel eind opgeschoten in Dragons Sanctum (1e DLC).

Is die Puzzling Stone Sword de moeite waard om te upgragen?
Geen idee, niet tegengekomen volgens mij. De Drakeblood Greatsword vond ik het enige noemenswaardige wapen uit de DLC. S-rating op DEX bij +5, Drangleic Sword moveset als ik me niet vergis.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 21:59:36 #50
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_143933002
De eerste area van de tweede DLC _O_, ziet er echt spectaculair uit.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Eindredactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:55:25 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143965152
quote:
17s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:59 schreef gniffie het volgende:
De eerste area van de tweede DLC _O_, ziet er echt spectaculair uit.
Agreed. De eerste paar aanvaringen met een fucking leger van die Iron Knights begon ook meteen wel lekker pittig :{
pi_144013942
Gisteren lekker opgeschoten, zit nu ergens ver in Brightstone Cove Tseldora.
Van alles waar ik tot nu toe geweest ben moet ik alleen nog in Iron Keep die Smelter Demon doen en de Iron King en in de Dragons Rest Elena. Daar had ik op een gegeven moment ff genoeg van.
A murky, forgotten land.
pi_144032497
Zijn die 4 Great Souls behalve voor het toegang krijgen tot de Shrine of Winter nog ergens anders voor nodig eigenlijk?

Ik moest namelijk alleen nog die van de Old Iron King, maar kwam er bij toeval achter dat ik er met mijn 3 Great Souls ook door kon (na wat zoeken bleek dat je ook door kon vanaf een bepaalde Soul Memory).
A murky, forgotten land.
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:02:46 #54
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144042286
Sacred Oath + Flame Weapon +

Lightning greatsword + 10

= one handed hits van 750 en jump attack 1050
pi_144049636
Great Club +10 BAM :s)

Mooi geweest voor vandaag. Ben net aangekomen in de Shrine of Amana.

quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
Sacred Oath + Flame Weapon +

[ afbeelding ]

Lightning greatsword + 10

= one handed hits van 750 en jump attack 1050
Ik zit er aan te denken om een Soul Vessel te gebruiken en mijn stats opnieuw in te richten. Ik ben nu puur melée, maar wil eigenlijk ook wel iets van Miracles of Sorcery gaan doen.
Mijn INT, ATN en FTH zijn allemaal nog de standaard 5.

Huidige stats:

VGR 24
END 32
VIT 27
ATN 5
STR 44
DEX 27
ADP 14
INT 5
FTH 5

Soullevel 130

Ik wil wel een melée character blijven, maar daarnaast ook met wat sorcery of miracles (ik twijfel daar nog erg tussen).

Wat kan ik het beste veranderen? Ik heb 3 Soul Vessels, dus ik kan altijd terug als het me niet bevalt.

[ Bericht 22% gewijzigd door StateOfMind op 01-09-2014 08:02:47 ]
A murky, forgotten land.
  maandag 1 september 2014 @ 11:05:27 #56
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144055230
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:29 schreef StateOfMind het volgende:
Great Club +10 BAM :s)

Mooi geweest voor vandaag. Ben net aangekomen in de Shrine of Amana.

[..]

Ik zit er aan te denken om een Soul Vessel te gebruiken en mijn stats opnieuw in te richten. Ik ben nu puur melée, maar wil eigenlijk ook wel iets van Miracles of Sorcery gaan doen.
Mijn INT, ATN en FTH zijn allemaal nog de standaard 5.

Huidige stats:

VGR 24
END 32
VIT 27
ATN 5
STR 44
DEX 27
ADP 14
INT 5
FTH 5

Soullevel 130

Ik wil wel een melée character blijven, maar daarnaast ook met wat sorcery of miracles (ik twijfel daar nog erg tussen).

Wat kan ik het beste veranderen? Ik heb 3 Soul Vessels, dus ik kan altijd terug als het me niet bevalt.
eerst faith levelen, ik weet niet of je op 150 wilt stoppen voor pvp?
daarna attunment of andersom kan ook dat je eerste fire seeds gaat vinden voor je pyromancers glove
  Eindredactie Games maandag 1 september 2014 @ 11:09:51 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144055345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe vind je hem?

Ik vind 'm tot nu toe wel tof, genoeg uitdaging in ieder geval. Co-op is ook erg fijn in deze DLC.
Ben net bij de eerste bonfire van de tweede area aangekomen. Vond de Fume Knight niet bijsteringewikkeld (nog niet verslagen, maar poging één had ik 'm tot 15-20% hp ofzo).

Vanavond verder!
pi_144055681
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

eerst faith levelen, ik weet niet of je op 150 wilt stoppen voor pvp?
daarna attunment of andersom kan ook dat je eerste fire seeds gaat vinden voor je pyromancers glove
PvP geef ik niks om.
Ik denk dat ik alle stats zo laat, alleen DEX breng ik terug naar 20 en die vrijgekomen 7 punten ga ik dan maar in FTH en ATN steken. Het uplevelen ga ik vanaf heden denk ik ook vooral op die 2 richten.
A murky, forgotten land.
pi_144066690
Goed, dat was de Shrine of Amana. Toffe level en erg sfeervol met dat gezang van die Milfanito's O+
Drangleic Castle was erg saai en lelijk qua leveldesign, daar had ik meer van verwacht. Maar aan de andere kant waren de kastelen in deel 1 ook kaal en lelijk.

Vanavond verder.
A murky, forgotten land.
pi_144101985
Dragon Aerie _O_
A murky, forgotten land.
pi_144102556
Vier op een rij w/
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 2 september 2014 @ 22:48:10 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144119870
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef 2dope het volgende:

Vond de Fume Knight niet bijsteringewikkeld (nog niet verslagen, maar poging één had ik 'm tot 15-20% hp ofzo).

Hier even op terugkomen, die fucker is taai :D Eerste keel veel mazzel I guess. Ben nu ff luitjes aan het assisten als phantom, btje die moveset leren herkennen..
pi_144125614
Gisteren bij Dragon Shrine aangekomen, dus het zit er denk ik bijna op. Vandaag of morgen zal ik het denk ik wel uitgespeeld hebben :'(
Daarna eerst Thief en Dishonored GOTY spelen en daarna verder met DaSo 1 waar ik gebleven was (Ornstein en Smough).

Heb momenteel trouwens 38 Human Effigies in bezit _O- :')
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 3 september 2014 @ 08:38:13 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144126184
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren bij Dragon Shrine aangekomen, dus het zit er denk ik bijna op. Vandaag of morgen zal ik het denk ik wel uitgespeeld hebben :'(
Daarna eerst Thief en Dishonored GOTY spelen en daarna verder met DaSo 1 waar ik gebleven was (Ornstein en Smough).

Heb momenteel trouwens 38 Human Effigies in bezit _O- :')
Niet eerst The Lost Crowns?

Heb de Crown of the Old Iron King inmiddels ook weten te bemachtigen. Toffe DLC wel (alleen beetje onoriginele enemies, maar daar horen we SuperFruitig waarschijnlijk nog wel over :P )
pi_144126882
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Niet eerst The Lost Crowns?

Heb de Crown of the Old Iron King inmiddels ook weten te bemachtigen. Toffe DLC wel (alleen beetje onoriginele enemies, maar daar horen we SuperFruitig waarschijnlijk nog wel over :P )
Ik denk dat ik de 2e en de 3e DLC (die pas eind september komt) over een tijdje bij NG+ wel een keer ga aanschaffen, maar nu ik bijna bij het einde ben ga ik daar niet op wachten. Ik moet ook zeggen dat ik na ruim anderhalve maand DaSo 2 ook wel een beetje toe ben aan wat anders.
En wellicht dat ik voordat ik verder ga met deel 1 dat ik het nog 'gauw' even aanschaf.
Er liggen nog genoeg games op mij te wachten, thuis en in de winkels ;)
A murky, forgotten land.
pi_144128970
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hoe vind je hem?

Ik vind 'm tot nu toe wel tof, genoeg uitdaging in ieder geval. Co-op is ook erg fijn in deze DLC.
Ben net bij de eerste bonfire van de tweede area aangekomen. Vond de Fume Knight niet bijsteringewikkeld (nog niet verslagen, maar poging één had ik 'm tot 15-20% hp ofzo).

Vanavond verder!
Nog niet aan toegekomen :'(
Superdruk met werk, plus ik vertrek zaterdag voor 3 weken naar 'Murica, dus dan heb ik bij terugkomst 2 DLCs om door te ploeteren :)
  Eindredactie Games woensdag 3 september 2014 @ 12:44:45 #67
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144132331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nog niet aan toegekomen :'(
Superdruk met werk, plus ik vertrek zaterdag voor 3 weken naar 'Murica, dus dan heb ik bij terugkomst 2 DLCs om door te ploeteren :)
Nice, goede vakantie(?) maar dan.
Ben benieuwd naar je verdict als je terug bent.
pi_144132976
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nice, goede vakantie(?) maar dan.
Ben benieuwd naar je verdict als je terug bent.
Yeah vakantie :) en thanks!

Ik zal mijn ongezouten mening eens dumpen zodra ik terug ben.

Beter trouwens 5 feb 2015 komt Bloodborne _O_
  Eindredactie Games woensdag 3 september 2014 @ 13:09:26 #69
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144133068
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Beter trouwens 5 feb 2015 komt Bloodborne _O_
Vooralsnog alleen Japan toch? Maargoed, zal vast niet heel lang duren daarna.
pi_144134671
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Vooralsnog alleen Japan toch? Maargoed, zal vast niet heel lang duren daarna.
Import :)
  donderdag 4 september 2014 @ 00:31:28 #71
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144157368
Bloodbourne no challenge
  donderdag 4 september 2014 @ 15:45:47 #72
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144170287
Voor de geïnteresseerden, ds2 seasonpass voor ¤18 http://www.kinguin.net/ca(...)ss-dlc-eu-steam-key/
pi_144178031
Goed, dat was Dark Souls 2. Vanmiddag uitgespeeld. Was een toffe ervaring :Y
Alles bij elkaar zo'n 108 uur mee bezig geweest in net geen 2 maanden tijd.

Die 35 euro plus een tientje voor de 1e DLC zijn goed besteed geld geweest.

Nu eerst Thief en daarna Dishonored GOTY spelen en daarna verder met Dark Souls 1, en met Demon's Souls (die moet ik ook nog uitspelen).
A murky, forgotten land.
pi_144178143
Als ik mijn savegame/gamedata laat staan (PS3), en ik koop over een tijd de 'goty-versie' met alle DLC erbij (net zoals de Prepare To Die edition van deel 1), kan ik dan met die versie ook gewoon verder met NG+ of moet ik dan opnieuw beginnen?
A murky, forgotten land.
pi_144271008
Pff lekker kut dit. Heb al een tijdje geen DaSo gespeeld, tot afgelopen vrijdag bij een vriend. Save game van plus gehaald, en weer verder gaan spelen.
Dus ik net weer mn save game gedownload van PS+, zegt ie ineens dat ik DLC nodig heb om verder te mogen spelen. Die maat van me heeft inderdaad de season pass. Maar wat is het nou voor gelul dat ik niet verder kan spelen zonder de DLC. Met andere woorden, als ik nu verder wil gaan spelen moet ik alle DLC kopen :')
  Eindredactie Games zondag 7 september 2014 @ 14:30:53 #76
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144271328
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Pff lekker kut dit. Heb al een tijdje geen DaSo gespeeld, tot afgelopen vrijdag bij een vriend. Save game van plus gehaald, en weer verder gaan spelen.
Dus ik net weer mn save game gedownload van PS+, zegt ie ineens dat ik DLC nodig heb om verder te mogen spelen. Die maat van me heeft inderdaad de season pass. Maar wat is het nou voor gelul dat ik niet verder kan spelen zonder de DLC. Met andere woorden, als ik nu verder wil gaan spelen moet ik alle DLC kopen :')
Volgens mij heb ik daar ook een waarschuwing van gezien idd, dat als je een game saved met de DLC actief, dat je die dan niet meer kan openen zonder de DLC. Ik dacht dat dat over een patch ging..

Aan de andere kant ook wel logisch, stel je speelt de DLC uit en je hebt allemaal items en boss souls verzameld, je opent die game weer zonder DLC, dan heb je 'gratis' content zonder de DLC gekocht te hebben.
pi_144271935
Ja ik snap dat ook wel hoor, maar ze hadden het ook gewoon kunnen laten voor wat het is en de behaalde dingen uit de dlc onbeschikbaar kunnen maken als je die niet geïnstalleerd hebt staan.
  Eindredactie Games zondag 7 september 2014 @ 20:49:12 #78
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144286762
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:48 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ja ik snap dat ook wel hoor, maar ze hadden het ook gewoon kunnen laten voor wat het is en de behaalde dingen uit de dlc onbeschikbaar kunnen maken als je die niet geïnstalleerd hebt staan.
Ja snap wel dat 't irritant is.

Aan de andere kant: ¤18 voor 20 uur extra gameplay. So worth it.
  zondag 7 september 2014 @ 21:06:56 #79
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144288175

fabulous souls
  Eindredactie Games zondag 7 september 2014 @ 21:35:31 #80
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144290494
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 21:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

fabulous souls
Not gay at all.
  Eindredactie Games zondag 7 september 2014 @ 21:35:48 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144290525
  maandag 8 september 2014 @ 19:33:41 #82
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144323446
demon's great hammer van een small silky stone

woop woop
  Eindredactie Games maandag 8 september 2014 @ 19:46:24 #83
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144324081
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
demon's great hammer van een small silky stone

woop woop
Die is fucking sexy. Gebruik 'm nog steeds regelmatig vanwege de two handed heavy attack O+ Het gros van de enemies gaat flat on their bellies en vaak kan je ze op de grond nog een keer smashen, mocht de eerste blow niet dodelijk zijn. Kheb mijne op +5 infused met lightning, omdat het kan.
  maandag 8 september 2014 @ 19:47:55 #84
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144324168
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die is fucking sexy. Gebruik 'm nog steeds regelmatig vanwege de two handed heavy attack O+ Het gros van de enemies gaat flat on their bellies en vaak kan je ze op de grond nog een keer smashen, mocht de eerste blow niet dodelijk zijn. Kheb mijne op +5 infused met lightning, omdat het kan.
damm veel vit nodig voor havel armor + havel shield +greatsword
  maandag 8 september 2014 @ 19:48:12 #85
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144324181
ik moet nog wel twink titanite farmen ;(
  Eindredactie Games maandag 8 september 2014 @ 21:00:13 #86
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144327954
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik moet nog wel twink titanite farmen ;(
Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?
  maandag 8 september 2014 @ 21:03:10 #87
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144328115
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?
NG+ dragon aerie
  maandag 8 september 2014 @ 21:04:56 #88
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144328222
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

respawnen die fackers eigenlijk met een bonfire ascetic ?
  Eindredactie Games maandag 8 september 2014 @ 21:09:47 #89
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144328492
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

NG+ dragon aerie
Ga je DLC's nog halen? Daar zijn ook belachelijk veel titanites in alle smaken te vinden.

quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:04 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

respawnen die fackers eigenlijk met een bonfire ascetic ?
Ja, maar zoveel heb ik nooit nodig gehad. Serpent dinges ring, Jesters Hat, Rusted coins. Echt 20% kans ofzo dat ze twinkies droppen. In één runthrough van bonfire tot bonfire zit een stuk of 16 van die kneuzen (zowel de knights als de mages droppen ze).
  Eindredactie Games maandag 8 september 2014 @ 21:10:29 #90
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144328528
Trouwens, mocht je King's Ring al hebben, dan kan je bij die Chloanne ook nog 10 kopen hæ
  maandag 8 september 2014 @ 21:10:59 #91
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144328558
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 21:10 schreef 2dope het volgende:
Trouwens, mocht je King's Ring al hebben, dan kan je bij die Chloanne ook nog 10 kopen hæ
heb ik al gebruikt voor mijn havel shield is nu +5 (wat een beesten shield)
  maandag 8 september 2014 @ 21:14:00 #92
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144328727
helaas moet ik ng++ doen voor chaos fireball

SPOILER
  maandag 8 september 2014 @ 21:15:09 #93
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144328792
maar eerst DLC 1+ 2 uitspelen
  Eindredactie Games maandag 8 september 2014 @ 21:16:39 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144328870
Ik heb de Emerald Herald omgelegd :@

Ik test altijd mijn wapens op haar ( :') ) om m'n damage per second te meten. Ging iets te fanatiek de laatste keer. Gelukkig zijn er nog trucs om met haar te spreken, maar kost wel 2500 souls per keer :')
  maandag 8 september 2014 @ 21:18:56 #95
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144328997
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef 2dope het volgende:
Ik heb de Emerald Herald omgelegd :@

Ik test altijd mijn wapens op haar ( :') ) om m'n damage per second te meten. Ging iets te fanatiek de laatste keer. Gelukkig zijn er nog trucs om met haar te spreken, maar kost wel 2500 souls per keer :')
ik doode iedereen met mijn butterfly set, (instant poisen+ wist ik veel) ik dacht waarom gaat iedere NPC toch dood
  Eindredactie Games maandag 8 september 2014 @ 21:30:24 #96
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144329664
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik doode iedereen met mijn butterfly set, (instant poisen+ wist ik veel) ik dacht waarom gaat iedere NPC toch dood
_O- nice.

Ik wil nog ff de curved dragon greatsword proberen. Oh, en dual-wielding grand lance powerstancen lijkt me wel baas.
  maandag 8 september 2014 @ 21:35:24 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144329932
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

_O- nice.

Ik wil nog ff de curved dragon greatsword proberen. Oh, en dual-wielding grand lance powerstancen lijkt me wel baas.
crypt blacksword powerstancen + resonant weapon OMG PHAT DAMAGE
  Eindredactie Games maandag 8 september 2014 @ 21:38:31 #98
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_144330091
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:35 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

crypt blacksword powerstancen + resonant weapon OMG PHAT DAMAGE
Maakt niet uit wat je doet, Japanners make this shit look easy.
(Niet kijken als je geen bossfight wil zien uit 2e DLC)

SPOILER
  maandag 8 september 2014 @ 21:46:09 #99
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_144330524
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

SPOILER
damm
pi_144330842
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

SPOILER
Tering _O_
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')