Dus verderop in de game krijg je dus steeds mindeer Human Efigies? Zit zelf nog relatief vroeg in de game (Earthen Peak), dus dat is mooi om te weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:24 schreef Necrodeath het volgende:
Mwa, klopt niet helemaal in mijn ogen.
De eerste indruk is inderdaad dat je meer Human Effigies krijgt in DS2 dan Humanity in DS1, maar uiteindelijk droogt het een beetje op.
In beide games kun je ze wel van bepaalde mobs farmen, maar het grote nadeel natuurlijk in DS2 is dat de spawns gelimiteerd zijn. In DS1 is dat niet het geval, en zijn ze super simpel te farmen. Buiten dat krijg je ook met PVP soft humanity in DS1, in DS2 is dat niet zo.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
Verdomme, de hele middag andere spelers geholpen (White Summon) met de Smelter Demon (wat ik overigens nog helemaal niemand heb zien lukken, die Smelter Demon is erg kut).
Heb ik mezelf human gemaakt, is er nérgens een White Summon Sign te vinden. Ja die van die Luciël NPC, maar ik moet er nog een 3e speler bij hebben.
Vanavond maar verder.
Overigens wel een toffe area, dat Iron Keep. Goed souls verdienen ook.
Ik denk dat ik toch ook maar eens wat in INT ga steken (nu nog standaard level 5). Die ranged attacks met bijvoorbeeld Soul Arrows of Spears zijn toch wel handig met dit soort bosses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Wat is je soul memory? 't zou kunnen zijn dat je te hoog bent. En misschien helpt het om je online op worldwide te zetten ipv een vaste regio.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
Verdomme, de hele middag andere spelers geholpen (White Summon) met de Smelter Demon (wat ik overigens nog helemaal niemand heb zien lukken, die Smelter Demon is erg kut).
Heb ik mezelf human gemaakt, is er nérgens een White Summon Sign te vinden. Ja die van die Luciël NPC, maar ik moet er nog een 3e speler bij hebben.
Vanavond maar verder.
[..]
Soul memory was toch de totale hoeveelheid souls die je in totaal bij elkaar gepakt hebt? Die zou ik zo niet weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Necrodeath het volgende:
Wat voor build heb je dan?
Als agi build vond ik Smelter vrij kut eigenlijk. Was de eerste boss waar ik echt ff tegengehouden werd.
Alles geprobeerd toen, 2 summons plus weapon buff, small orange burr, flash sweat en nog kreeg ik hem niet neer.
Uiteindelijk lukte het in mijn eentje door lichter armor aan te doen waardoor rollen gemakkelijker werd.
[..]
Wat is je soul memory? 't zou kunnen zijn dat je te hoog bent. En misschien helpt het om je online op worldwide te zetten ipv een vaste regio.
Online settings staat gewoon bij je options ingame.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Soul memory was toch de totale hoeveelheid souls die je in totaal bij elkaar gepakt hebt? Die zou ik zo niet weten.
Hoe verander die online settings dan (PS3)?
En dat Gyrm Greatshield, waar vind ik die?
Overigens heb ik tot nu toe alleen nog maar als White Summon tegen Smelter gevochten, nog niet voor mijn eigen run, dat ga ik straks/vanmiddag doen, nog even kijken welke van mijn gear de meeste Fire RES heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ik ben gisteren net aangekomen bij The Gutter. Als het goed is komt daarna Black Gulch en kan ik dan ook met de DLC starten.quote:
Gaaf?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, eindelijk in Black Gulch. Ziet er gaaf uit
Nou moet ik zeggen dat ik vanaf de Gutters niet verder ben gekomen dan meteen de 1e bonfire van de Black Gulch, toen ben ik gestopt. Maar het zag er wel gaaf uit met die groene gloed overal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gaaf?![]()
Ik haat die area, hoewel er wel een paar toffe secrets zitten (goed zoeken met fakkel) en het de beste plek is om titanite chunks en large shards te farmen
kut areaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gaaf?![]()
Ik haat die area, hoewel er wel een paar toffe secrets zitten (goed zoeken met fakkel) en het de beste plek is om titanite chunks en large shards te farmen
Deden ze de vorige keer ook al één dag voor de release van dlc.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe patch beschikbaar, 933 MB maar liefst. Best veel.
Op die fiets. Ik dacht al, want zo gek lang geleden was de vorige patch niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Deden ze de vorige keer ook al één dag voor de release van dlc.
Dark Souls II-patch vlak voor dlc
Ziet er tof uit. Vanavond of morgen maar ff proberen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:36 schreef StateOfMind het volgende:
Screenshots en info van de Crown of the Old Iron King-DLC die vandaag uit komt.
http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Crown+of+the+Old+Iron+King
Thanks. Zoiets begreep ik ook uit die link van RickoKun.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:12 schreef 2dope het volgende:
De tegel(s) die je in de DLC-area in het begin tegenkomt werken in eerste instantie niet. Je moet eerst op een andere manier verder komen om die dingen vervolgens vanaf de andere kant te activeren (zodat je een shortcut hebt).
Klopt. Je komt er snel genoeg achter. Het is gewoon zo'n typische Souls-shortcut, net als van die "does not open from this side"-deurenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets begreep ik ook uit die link van RickoKun.
Ik had er al met alle mogelijke wapens op lopen rammen en schieten maar niks hielp. Maar dat komt dus nog. Aan het begin van Dragons Sanctum zit er en die werkt wel gewoon op de normale manier.
Ik vind iig die eerste DLC (Crown of the Sunken King) erg tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:35 schreef robin007bond het volgende:
Voor mijn gevoel voegt de DLC bij Dark Souls ook echt wat toe, in plaats van bij veel andere games.
Tot nu toe vind ik 'm erg tof, die Sunken King dlcquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt. Je komt er snel genoeg achter. Het is gewoon zo'n typische Souls-shortcut, net als van die "does not open from this side"-deuren
Whut?! Artorias the Abysswalker-DLC is verplicht!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind iig die eerste DLC (Crown of the Sunken King) erg tof![]()
Normaliter koop ik eigenlijk nooit DLC's. De enige uitzonderingen die ik ooit gemaakt heb waren DLC's voor de Mass Effect serie en nu dus deze.
Ik heb van DaSo 1 de Prepare to Die Edition, waar die al bij zit (al moet ik daar nog steeds een keer mee verder sinds ik bij Ornstein & Smough gestopt benquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whut?! Artorias the Abysswalker-DLC is verplicht!
[ afbeelding ]
Lekker bezigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef SuperFruitig het volgende:
SeasonPass gekocht, verneukt Sony het door de game niet gratis te zetten bij SPholders
Eerste en ook meteen de laatste keer dat ik een SP koop
Geen idee, niet tegengekomen volgens mij. De Drakeblood Greatsword vond ik het enige noemenswaardige wapen uit de DLC. S-rating op DEX bij +5, Drangleic Sword moveset als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag een heel eind opgeschoten in Dragons Sanctum (1e DLC).
Is die Puzzling Stone Sword de moeite waard om te upgragen?
Agreed. De eerste paar aanvaringen met een fucking leger van die Iron Knights begon ook meteen wel lekker pittigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:59 schreef gniffie het volgende:
De eerste area van de tweede DLC, ziet er echt spectaculair uit.
Ik zit er aan te denken om een Soul Vessel te gebruiken en mijn stats opnieuw in te richten. Ik ben nu puur melée, maar wil eigenlijk ook wel iets van Miracles of Sorcery gaan doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
Sacred Oath + Flame Weapon +
[ afbeelding ]
Lightning greatsword + 10
= one handed hits van 750 en jump attack 1050
eerst faith levelen, ik weet niet of je op 150 wilt stoppen voor pvp?quote:Op maandag 1 september 2014 00:29 schreef StateOfMind het volgende:
Great Club +10 BAM![]()
Mooi geweest voor vandaag. Ben net aangekomen in de Shrine of Amana.
[..]
Ik zit er aan te denken om een Soul Vessel te gebruiken en mijn stats opnieuw in te richten. Ik ben nu puur melée, maar wil eigenlijk ook wel iets van Miracles of Sorcery gaan doen.
Mijn INT, ATN en FTH zijn allemaal nog de standaard 5.
Huidige stats:
VGR 24
END 32
VIT 27
ATN 5
STR 44
DEX 27
ADP 14
INT 5
FTH 5
Soullevel 130
Ik wil wel een melée character blijven, maar daarnaast ook met wat sorcery of miracles (ik twijfel daar nog erg tussen).
Wat kan ik het beste veranderen? Ik heb 3 Soul Vessels, dus ik kan altijd terug als het me niet bevalt.
Hoe vind je hem?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef SuperFruitig het volgende:
SeasonPass gekocht, verneukt Sony het door de game niet gratis te zetten bij SPholders
Eerste en ook meteen de laatste keer dat ik een SP koop
PvP geef ik niks om.quote:Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
eerst faith levelen, ik weet niet of je op 150 wilt stoppen voor pvp?
daarna attunment of andersom kan ook dat je eerste fire seeds gaat vinden voor je pyromancers glove
Hier even op terugkomen, die fucker is taaiquote:Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef 2dope het volgende:
Vond de Fume Knight niet bijsteringewikkeld (nog niet verslagen, maar poging één had ik 'm tot 15-20% hp ofzo).
Niet eerst The Lost Crowns?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren bij Dragon Shrine aangekomen, dus het zit er denk ik bijna op. Vandaag of morgen zal ik het denk ik wel uitgespeeld hebben![]()
Daarna eerst Thief en Dishonored GOTY spelen en daarna verder met DaSo 1 waar ik gebleven was (Ornstein en Smough).
Heb momenteel trouwens 38 Human Effigies in bezit![]()
Ik denk dat ik de 2e en de 3e DLC (die pas eind september komt) over een tijdje bij NG+ wel een keer ga aanschaffen, maar nu ik bijna bij het einde ben ga ik daar niet op wachten. Ik moet ook zeggen dat ik na ruim anderhalve maand DaSo 2 ook wel een beetje toe ben aan wat anders.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet eerst The Lost Crowns?
Heb de Crown of the Old Iron King inmiddels ook weten te bemachtigen. Toffe DLC wel (alleen beetje onoriginele enemies, maar daar horen we SuperFruitig waarschijnlijk nog wel over)
Nog niet aan toegekomenquote:Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe vind je hem?
Ik vind 'm tot nu toe wel tof, genoeg uitdaging in ieder geval. Co-op is ook erg fijn in deze DLC.
Ben net bij de eerste bonfire van de tweede area aangekomen. Vond de Fume Knight niet bijsteringewikkeld (nog niet verslagen, maar poging één had ik 'm tot 15-20% hp ofzo).
Vanavond verder!
Nice, goede vakantie(?) maar dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen
Superdruk met werk, plus ik vertrek zaterdag voor 3 weken naar 'Murica, dus dan heb ik bij terugkomst 2 DLCs om door te ploeteren
Yeah vakantiequote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nice, goede vakantie(?) maar dan.
Ben benieuwd naar je verdict als je terug bent.
Vooralsnog alleen Japan toch? Maargoed, zal vast niet heel lang duren daarna.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Beter trouwens 5 feb 2015 komt Bloodborne
Importquote:Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen Japan toch? Maargoed, zal vast niet heel lang duren daarna.
Volgens mij heb ik daar ook een waarschuwing van gezien idd, dat als je een game saved met de DLC actief, dat je die dan niet meer kan openen zonder de DLC. Ik dacht dat dat over een patch ging..quote:Op zondag 7 september 2014 14:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Pff lekker kut dit. Heb al een tijdje geen DaSo gespeeld, tot afgelopen vrijdag bij een vriend. Save game van plus gehaald, en weer verder gaan spelen.
Dus ik net weer mn save game gedownload van PS+, zegt ie ineens dat ik DLC nodig heb om verder te mogen spelen. Die maat van me heeft inderdaad de season pass. Maar wat is het nou voor gelul dat ik niet verder kan spelen zonder de DLC. Met andere woorden, als ik nu verder wil gaan spelen moet ik alle DLC kopen
Ja snap wel dat 't irritant is.quote:Op zondag 7 september 2014 14:48 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ja ik snap dat ook wel hoor, maar ze hadden het ook gewoon kunnen laten voor wat het is en de behaalde dingen uit de dlc onbeschikbaar kunnen maken als je die niet geïnstalleerd hebt staan.
Not gay at all.quote:
Die is fucking sexy. Gebruik 'm nog steeds regelmatig vanwege de two handed heavy attackquote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
demon's great hammer van een small silky stone
woop woop
damm veel vit nodig voor havel armor + havel shield +greatswordquote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die is fucking sexy. Gebruik 'm nog steeds regelmatig vanwege de two handed heavy attackHet gros van de enemies gaat flat on their bellies en vaak kan je ze op de grond nog een keer smashen, mocht de eerste blow niet dodelijk zijn. Kheb mijne op +5 infused met lightning, omdat het kan.
Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik moet nog wel twink titanite farmen
NG+ dragon aeriequote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?
respawnen die fackers eigenlijk met een bonfire ascetic ?quote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?
Ga je DLC's nog halen? Daar zijn ook belachelijk veel titanites in alle smaken te vinden.quote:
Ja, maar zoveel heb ik nooit nodig gehad. Serpent dinges ring, Jesters Hat, Rusted coins. Echt 20% kans ofzo dat ze twinkies droppen. In één runthrough van bonfire tot bonfire zit een stuk of 16 van die kneuzen (zowel de knights als de mages droppen ze).quote:Op maandag 8 september 2014 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
respawnen die fackers eigenlijk met een bonfire ascetic ?
heb ik al gebruikt voor mijn havel shield is nu +5 (wat een beesten shield)quote:Op maandag 8 september 2014 21:10 schreef 2dope het volgende:
Trouwens, mocht je King's Ring al hebben, dan kan je bij die Chloanne ook nog 10 kopen hæ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
ik doode iedereen met mijn butterfly set, (instant poisen+ wist ik veel) ik dacht waarom gaat iedere NPC toch doodquote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef 2dope het volgende:
Ik heb de Emerald Herald omgelegd![]()
Ik test altijd mijn wapens op haar () om m'n damage per second te meten. Ging iets te fanatiek de laatste keer. Gelukkig zijn er nog trucs om met haar te spreken, maar kost wel 2500 souls per keer
quote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik doode iedereen met mijn butterfly set, (instant poisen+ wist ik veel) ik dacht waarom gaat iedere NPC toch dood
crypt blacksword powerstancen + resonant weapon OMG PHAT DAMAGEquote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef 2dope het volgende:
[..]nice.
Ik wil nog ff de curved dragon greatsword proberen. Oh, en dual-wielding grand lance powerstancen lijkt me wel baas.
Maakt niet uit wat je doet, Japanners make this shit look easy.quote:Op maandag 8 september 2014 21:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
crypt blacksword powerstancen + resonant weapon OMG PHAT DAMAGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je doet, Japanners make this shit look easy.
(Niet kijken als je geen bossfight wil zien uit 2e DLC)dammSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 8 september 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je doet, Japanners make this shit look easy.
(Niet kijken als je geen bossfight wil zien uit 2e DLC)TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |