quote:
Op zondag 26 oktober 2014 15:19 schreef knoblaucha6 het volgende:[..]
Och Sienna.........2 dagen na mijn post die ik toen nog schreef met een malle vrolijke haarbal aan mijn voeten hebben we die vrolijke haarbal op 25 augustus moeten laten inslapen omdat ze ineens zo ontzettend kritiek ziek werd dat ze geen schijn van kans meer had......Dus raakt het me nog meer want ook zij was een slecht behandeld dumpertje die van haar iets meer dan 12-jarige leven hier 9 jaar het paradijs op aarde heeft gehad. Het heeft lang geduurd die bagage uit dan koppie te krijgen maar het was het zo enorm waard hoewel er altijd iets blijft hangen, ook bij een inmiddels supergelukkig hondje. Lotje was een boegbeeld van een getraumatiseerd hondje wat met veel TLC intens tevreden, goed verzorgd, onwijs enorm geliefd en gelukkig werd tot aan haar vreedzame dood. We missen haar zo erg maar we weten dat zij het na een kut-start goed heeft gehad bij ons. En zo zou het elke hond moeten vergaan maar dan vanaf geboorte al.
Ik snap niet dat mensen het kunnen, een weerloos dier niet dat leven gunnen wat ze verdienen
.
He bah zeg, wat erg.

We hebben behoorlijk wat honden gehad en ook als kind in het gezin, het gaat je niet in de koude kleren zitten als ze overlijden. Heb een tijd geleden als besloten er (voorlopig) niet meer aan te beginnen. Ik las net in je andere topic dat jullie dat ook hebben besloten.
Goed het is een geruststellend idee, en daar moet je je maar aan vasthouden, dat je het lieve dier een paradijs hebt gegeven en dat ze het grootste deel van haar leven enorm gelukkig is geweest door jullie manier van helpen, opvoeden en bevriend zijn.
Helaas kunnen ze niet eeuwig bij je zijn... Ik zou willen, al is het maar 1 dag, dat alle honden die wij hebben gehad, nog weer een dagje aanwezig waren. Even nog een dikke knuffel geven!
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'