Je weet niet wat je mist. Cinematisch prachtige beelden. Het gaat niet over een groep mensen die Utopia moeten bouwen. Maar over mensen die een graphic novel in handen krijgen dat Utopia heet. Weirde dingen gebeuren. Kijk de eerste beelden en je blijft kijken.quote:
Ik ga wel eens kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Cinematisch prachtige beelden. Het gaat niet over een groep mensen die Utopia moeten bouwen. Maar over mensen die een graphic novel in handen krijgen dat Utopia heet. Weirde dingen gebeuren. Kijk de eerste beelden en je blijft kijken.
En de maan! En Rosa!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
500 topics vol piemels, youtubes, gifjes, wat eten we vandaag, voetbal en gitaren.
Goed gedaan mensen!
Top toch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
500 topics vol piemels, youtubes, gifjes, wat eten we vandaag, voetbal en gitaren.
Goed gedaan mensen!
ah Bacon er ook bij, helemaal goed.quote:
Niet te vergeten, Gehaktbal, Keezen en Quizduelquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Goed gedaan mensen!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
Ik ga wel even elders tot dit deel voorbij is.
Als de dansvloer mij nodig heeft, jazeker wel. En jij dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga jij dansen als je dronken bent?
Dat had ik ook een beetje voor ogenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
Ik ga wel even elders tot dit deel voorbij is.
Het is echt triest om te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die fles loopt tegen die man te lallen
Ik inmiddels ook weer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgezet. Toneelstukje herhaalt zich te veel.
Yep, Vind ik ook dat ik het fantastisch kan allemaal. Ik hoef er geen beelden van terug te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als de dansvloer mij nodig heeft, jazeker wel. En jij dan?
Het wordt gewoon te voorspelbaar.quote:
Klopt, niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het wordt gewoon te voorspelbaar.
Iedere keer hetzelfde riedeltje opnieuw en steeds ongeloofwaardiger.
Ik moet mag nog twee afleveringen. Kijk het via Netflix UK. Heerlijk bizar. Die scène met peper, zand en bleek staat nog steeds op mijn netvlies. Letterlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:55 schreef Voxs het volgende:
Je weet niet wat je mist. Cinematisch prachtige beelden. Het gaat niet over een groep mensen die Utopia moeten bouwen. Maar over mensen die een graphic novel in handen krijgen dat Utopia heet. Weirde dingen gebeuren. Kijk de eerste beelden en je blijft kijken.
Ik kom hier zo af en toe binnen vallen en vermaak me over het algemeen uitstekend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het is rustig aan het front
[..]
HaiJou ken ik nog niet
Mooi zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het is rustig aan het front
[..]
HaiJou ken ik nog niet
Nee joh, je hebt ons verblijdt met geweldige gifsquote:
Het bommenmeisje was leuk en grappig maar wel hetzelfde "trucje". Ik vond het jammer dat ik hem zo snel na de 100 jarige man las, ik denk dat het leuker is als dat boek eerst een beetje is weggezakt. Sorry beetje late reactie nog, of heb je hem inmiddels zelf gelezen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet mag nog twee afleveringen. Kijk het via Netflix UK. Heerlijk bizar. Die scène met peper, zand en bleek staat nog steeds op mijn netvlies. Letterlijk.
Ik ga morgen geen fuck doen. Héérlijk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef Persefoneia het volgende:
Als het morgen weer van dat snertweer is ga ik gamen.
Demotiverend weertje hequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga morgen geen fuck doen. Héérlijk!
Ik ben ook begonnen in die gek die uit het raam klimtquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het bommenmeisje was leuk en grappig maar wel hetzelfde "trucje". Ik vond het jammer dat ik hem zo snel na de 100 jarige man las, ik denk dat het leuker is als dat boek eerst een beetje is weggezakt. Sorry beetje late reactie nog, of heb je hem inmiddels zelf gelezen?
De papieren versie? Nee zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen in die gek die uit het raam klimt
Papieren jep, maar net paar bladzijden.. digitaal ben ik met de jacht op Bin Laden bezig, hij zit nu net in de Tora Bora grottenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De papieren versie? Nee zeker.
Heerlijk boek, luchtig, vermakelijk, en een toffe verhaallijn. Ik heb hem toen heel snel uit gelezen.
Slaap lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekker voor straks allemaal
Er waren spelletjes. Ze zijn gespeeld. Het was leuk. Moe, stijf als een hark, en pretty sure dat ik nieuwe schoenen en steunzolen nodig hebquote:
Mooi man. Het was dus leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er waren spelletjes. Ze zijn gespeeld. Het was leuk. Moe, stijf als een hark, en pretty sure dat ik nieuwe schoenen en steunzolen nodig heb
Ga je ook wel eens naar Essen toe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er waren spelletjes. Ze zijn gespeeld. Het was leuk. Moe, stijf als een hark, en pretty sure dat ik nieuwe schoenen en steunzolen nodig heb
Splatoon lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Overigens kijk ik uit naar Splatoon en de pre-sequel van Borderlands.
Komt er nog een nieuwe Airborn Ranger uit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Overigens kijk ik uit naar Splatoon en de pre-sequel van Borderlands.
Nee. Wat is er in Essen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar Essen toe?
Het was ook leuk. Ontzettend leuk.quote:
Aaaah, wees er maar zuinig op dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was ook leuk. Ontzettend leuk.
Kreeg trouwens na afloop ook nog een speldje met een inktvisje er op. Awww.
Lol!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was ook leuk. Ontzettend leuk.
Kreeg trouwens na afloop ook nog een speldje met een inktvisje er op. Awww.
Sorry, zag nu pas je post . Ik heb de eerste aflevering gezien dus ik kan me nog verheugen op veel goedsquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet mag nog twee afleveringen. Kijk het via Netflix UK. Heerlijk bizar. Die scène met peper, zand en bleek staat nog steeds op mijn netvlies. Letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |