SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nou echt niet in de gaten dat je moet stoppen met zeiken? Allemaal goed hoor, dat jij zo goed bent in dit spel. Maar haal de lol er voor anderen dan niet af.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:29 schreef Gravedigger het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef Blondje_93 het volgende:
T
[/quote
Hebben ze mou echt miet in de gaten dat het woord er al staat
Ben je ongesteld ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Heb jij nou echt niet in de gaten dat je moet stoppen met zeiken? Allemaal goed hoor, dat jij zo goed bent in dit spel. Maar haal de lol er voor anderen dan niet af.
Zeikerd.
En hoe denk je over hem als je ongesteld bent?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit is gewoon hoe ik over m denk..
Ik vind het gewoon een oude zeikerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
En hoe denk je over hem als je ongesteld bent?
Boehoe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een oude zeikerd.
quote:
quote:
quote:
quote:
_ I L L I B A R(8 letters)quote:
Je mag niet 2 letters achter elkaarquote:
Dat heb ik niet. Blondie zat ertussenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef JTT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
_ I L L I B A R(8 letters)
Fout: E, D, O, S, K, T, V
[..]
Je mag niet 2 letters achter elkaar
Lees anders even de regels...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Blondie zat ertussen
Dan raad ik jou aan om nog eens te lezen of op te letten, want je doet al maanden meequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef JTT het volgende:
[..]
Lees anders even de regels...
Volgensmij mag je maar een letter zeggen voordat de maker van het woord alle letters in het woord heeft gezet/fout gerekend.
Oke, zullen we het even gezellig houden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan raad ik jou aan om nog eens te lezen of op te letten, want je doet al maanden mee
quote:
quote:
Goed gedaan!quote:
Trek je ogen eens openquote:
Vond ik wat flauw. Stel je voor dat een mod het ooit controleertquote:
Is de M fout of goed?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef d4v1d het volgende:
_ U _ _ I _ (6 letters)
Fout: E, A, T, O, G ( 5 fout)
quote:
Je lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Grietje-tit het volgende:
Ha ha, eerste punt is binnen.
Volgens de regels kom ik morgenochtend (na 22 uur is het dus nu) met een nieuw woord.
Geen Oquote:
Squote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:27 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Helaas, ook geen N
_ A _ _ _ AA _ (8 letters)
Fout: E, R, O, N
quote:
Ben ik te laat, wilde hem kloppend maken na de reactie van Gravediggerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:45 schreef JTT het volgende:
[..]
Gravedigger 167
HPLC 121
Rockfire 113
Blondje_93 90
banaantjeEE 84
Differ 78
JTT 64
daNpy 57
BugWorks 40
d4v1d 29
laforest 3
Zhero 2
ls24 2
DjeDje 2
Symphonic 1
0108daniel 1
Grietje-tit 1
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben ik te laat, wilde hem kloppend maken na de reactie van Gravedigger
Oke, je hebt het woord geraden, maar heb je er ook al eens over nagedacht om een nieuw woord te maken?quote:
quote:
Eh. De 2e is geen E hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |