Dit hoor ik vaker.quote:
Ode aan de vrouw zie ik wel vaker voorbij komen. De man verdient ook eens wat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ik hoopte op een ode aan de vrouw. Of Ode an die Freude
.
* Samzz Beethoven opzet
Ik nog nooit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ode aan de vrouw zie ik wel vaker voorbij komen. De man verdient ook eens wat.
Volgende topic wat ik pak wordt voor de vrouwen.quote:
Vrouwen lekker speelgoedquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Nou oké dan. Mannen zijn wel leuk speelgoed.
Ik zeg mijzelf iedere ochtend als ik weer in de stal sta, vanavond ga ik in bad. Boekje erbij, lekker lezen terwijl het buiten regent en ik in 't warme water lig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
En wat knapt een mens toch op van een lekker warm bad
Ik heb nooit het geduld om in bad te gaan liggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
En wat knapt een mens toch op van een lekker warm bad
Zondequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg mijzelf iedere ochtend als ik weer in de stal sta, vanavond ga ik in bad. Boekje erbij, lekker lezen terwijl het buiten regent en ik in 't warme water lig.
Iedere avond sta ik gewoon weer onder de douche.
Vlees is altijd lekkerquote:
Klopt. Ik weet ook niet waarom ik nooit doorpak.quote:
Ik kom dan juist lekker tot rust.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nooit het geduld om in bad te gaan liggen
Klinkt goed, zou het gewoon weer eens moeten proberenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom dan juist lekker tot rust.
Boekje er bij, of gewoon je gedachten laten dwalen.
Dat is wel zo, inderdaad...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom dan juist lekker tot rust.
Boekje er bij, of gewoon je gedachten laten dwalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |