Dude.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:12 schreef Spongeboss het volgende:
Elder scrolls Skyrim was wel tof maar nu met al die nude patches kan ik niet eens meer spelen, ik zit steeds blote vrouwen te kijken of lingerie expansies te installeren.
Wat? Het lijkt met deze technologie net echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees nog eens.quote:quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:13 schreef Adames het volgende:
elder scrolls online bestaat volgens mijKut game.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat? Het lijkt met deze technologie net echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga gewoon pron kijken dan.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik hou niet zo van turned based combat.quote:
[..]
Wat? Het lijkt met deze technologie net echt!Lekker fappen op die polygons jongen, skyrim met de juiste mods kan je zeker weten weken bezighouden, mischien wel maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lees nog eens.
[..]Kut game.
Maar inplaats daarvan loop jij als een vieze zweterige dikzak je af te trekken op je digitale poppetje, en dan zeiken dat er geen goeie games zijn. Zemmel.Nee
Die moet nog komen of is te spelen via een vage Aziatische server, dan nog liever Archeage maar wie weet wordt dat paytowin ik heb nog nooit rift gespeeld dus weet niet hoe Trion dat runned.quote:
ultima online is weer hip, ik speel atm beetje op ultima online renaissance shard.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die moet nog komen of is te spelen via een vage Aziatische server, dan nog liever Archeage maar wie weet wordt dat paytowin ik heb nog nooit rift gespeeld dus weet niet hoe Trion dat runned.
Ik snap niet hoe dat weer hip kan zijn....quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ultima online is weer hip, ik speel atm beetje op ultima online renaissance shard.
Turn based combat ik wil een karakter zijn en kick ass zijn niet met 2 poppetjes of zus...quote:
[..]
Wat? Het lijkt met deze technologie net echt!Tieteuh, fap fap fap <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lees nog eens.
[..]Kut game.
omdat het een goeie pre aos shard is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat weer hip kan zijn....
[..]
Wel leuk. Maar het is dan ook met andere mensen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, wat een schijt rpg
Die ken ik, ik begon met Warcraft 2quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel leuk. Maar het is dan ook met andere mensen.Je moet wel een beetje de lore er achter weten, dan is het een stuk leuker.
Ja beter nog eens een warcraft 4 dan die pauper wow expansies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die ken ik, ik begon met Warcraft 2
Amen to thatquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja beter nog eens een warcraft 4 dan die pauper wow expansies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |