gewoon meteen slapen daar tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
over een uur teken ik een contract voor mijn kamer
ben best wel zenuwachtigquote:
nee gewoon thuis op een lekker bedquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon meteen slapen daar toch
zaterdag ga je er toch echt in?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon thuis op een lekker bed
denk het wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zaterdag ga je er toch echt in?
Waarom zou dat niet lukken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Leuk sofje, hoop dat je eerste nacht kunt slapen
Gewoon, nieuwe indrukkenquote:
ik weet niet of ik ga vragen of er iemand blijft slapen, denk dat ik er gewoon alleen blijf zaterdagquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Leuk sofje, hoop dat je eerste nacht kunt slapen
Kan jij ook niet bij iemand logeren dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwe indrukken. Allemaal geluiden 's nachts die je niet kent
.
Spannendquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of ik ga vragen of er iemand blijft slapen, denk dat ik er gewoon alleen blijf zaterdag
gewoon een van je huisgenoten vragen of hij bij je wil slapen tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of ik ga vragen of er iemand blijft slapen, denk dat ik er gewoon alleen blijf zaterdag
ohja goeiequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon een van je huisgenoten vragen of hij bij je wil slapen toch
huilen om croutonsquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Verkeerde croutons gehaald
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar ik wil deze:
[ afbeelding ]
13quote:
Ik ben er gewoon stil vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was diep onder de indruk, toch?
waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Verkeerde croutons gehaald
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar ik wil deze:
[ afbeelding ]
Denken dat dit niet essentieel is in mijn leven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
huilen om croutons
waarom zou je die überhaupt kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |