Makkie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een zemmers
Over twee week Ajax thuis
Dit klopt, even vergetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lastig om aan kaartjes te komen, het is altijd volle bak.
dan ben ik nog niet jarigquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een zemmers
Over twee week Ajax thuis
vannacht weer uurtje vi momentjes gekeken op jouwtubequote:
jou*quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan ben ik nog niet jarig
[..]
vannacht weer uurtje vi momentjes gekeken op jouwtube
Verplaats je verjaardagquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan ben ik nog niet jarig
[..]
vannacht weer uurtje vi momentjes gekeken op jouwtube
Nee, Arnhemquote:
kan er niemand mee? Ik heb al shitload betaaltquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga helemaal alleen en moet meteen een shitload betalen.
Nee, mijn ouders moeten beiden werken. Verder kan ik niet iemand bedenken om mee te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
kan er niemand mee? Ik heb al shitload betaalt
Je bent toch niet van suiker?quote:
vriend of vriendin ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders moeten beiden werken. Verder kan ik niet iemand bedenken om mee te gaan.
Ik heb geen vrienden in de buurt wonen.quote:
quote:
Waar is het dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden in de buurt wonen.
oh zou nog best kunnen. Als je wil ga ik wel mee hoor. Als je iemand erbij wil hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden in de buurt wonen.
[..]
Half 11 in de ochtend.
jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:57 schreef Amoeba het volgende:
Zometeen The Wolf of Wall Street kijken. Beetje goeie film?
jupquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:57 schreef Amoeba het volgende:
Ja, Leonardo had een Oscar moeten krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:57 schreef Amoeba het volgende:
jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:57 schreef Amoeba het volgende:
Dank je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh zou nog best kunnen. Als je wil ga ik wel mee hoor. Als je iemand erbij wil hebben
Jupquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:57 schreef Amoeba het volgende:
Mee eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Leonardo had een Oscar moeten krijgen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef trouwens geen waterschapbelasting te betalen dus krijg nu 400 euro terug! En dat terwijl ik officieel helemaal geen recht had op de helft van die 400 euro omdat ik daarmee te laat was met het indienen van een bezwaar. Toppie!
Wie is er vanavond te gast bij VI best Johannes?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Leonardo had een Oscar moeten krijgen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef trouwens geen waterschapbelasting te betalen dus krijg nu 400 euro terug! En dat terwijl ik officieel helemaal geen recht had op de helft van die 400 euro omdat ik daarmee te laat was met het indienen van een bezwaar. Toppie!
Nice.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Geen kwijtschelding, ik hoef dat gewoon niet te betalenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom krijg je kwijtschelding dan?
De TD van Dordtquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is er vanavond te gast bij VI best Johannes?
Boogersquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is er vanavond te gast bij VI best Johannes?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen kwijtschelding, ik hoef dat gewoon niet te betalen. Ik heb geen appartement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |