als je toch weet dat je geen seks krijgt, waarom zou je dan expres iets doen waarvan je weet dat het minder fijn isquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Maar soit, als je je er goed bij voelt vooral doorgaan verderik zou het alleen niet doen
ook al is het niet bewezen, ik vind het wel logisch eigenlijk.
Enjoyquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
En nu ga ik pizza eten en Netflix kijken en me nergens meer druk om maken, doei
Je staat zelf op Netflixquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
En nu ga ik pizza eten en Netflix kijken en me nergens meer druk om maken, doei
Sowieso onzin dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen erectie kunnen krijgen. Klinkt goed.
Impotentie is best kut denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat je er geen erectie van kan krijgen heeft hij geen last van.. en de rest vindt ie geen probleem.
Verder is het niet bewezen dat het schadelijk is voor je.. of je moet geen erectie kunnen krijgen als schadelijk zien. Dat je er onvruchtbaar van kan worden is gewoon niet bewezen..
Uhu uhuquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat je er geen erectie van kan krijgen heeft hij geen last van.. en de rest vindt ie geen probleem.
Verder is het niet bewezen dat het schadelijk is voor je.. of je moet geen erectie kunnen krijgen als schadelijk zien. Dat je er onvruchtbaar van kan worden is gewoon niet bewezen..
quote:
Ik kan me dat gewoon niet voorstellenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uhu uhu
Maar zelf weten inderdaad
Nee, dat wordt wel algemeen gezien als vrij schadelijk. Zijn ook veel medicijnen tegen en therapieën en shit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Daarom zeg ik 'of je moet dat als schadelijk zien' want dan snap ik dat je zegt dat bekkenstoten schadelijk is voor je.
Ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat wordt wel algemeen gezien als vrij schadelijk. Zijn ook veel medicijnen tegen en therapieën en shit.
Dat deed ik uit eigen wil hoor. Ik ben je slaafje niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje toch. Ik pushte zelfs Johannes om je over te halen om in ONZ te posten laatst
Hahahquote:
Dat zeg of denk ik toch helemaal niet. Jeetje niet zo op je teentjes getrapt zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat deed ik uit eigen wil hoor. Ik ben je slaafje niet.
Stuur hem dan naar klbquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook een leuke challenge!quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahIk vind het echt een leuke hype. En goed doel.
Net alsof ik een aanleiding nodig heb jou selfies te sturenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed om te horenIk kan zijn selfie + tekst ook ineens een stuk beter plaatsen
![]()
En ik zal jouw naam in het vervolg ook nog vaker laten vallen nu ik weet dat het je gemakkelijker laat meeposten
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeg of denk ik toch helemaal niet. Jeetje niet zo op je teentjes getrapt zijn.
Ik ben een beetje geïrriteerd want die kut NS had weer eens vertraging en toen duurde het maar liefst 4 uur om in Groningen te komen en was ik nat geregend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles goed met jou en Jessica?
Waar moest je vandaan komen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje geïrriteerd want die kut NS had weer eens vertraging en toen duurde het maar liefst 4 uur om in Groningen te komen en was ik nat geregend.
Delft, daar voel ik mij als Johannes Vermeer nou eenmaal op mijn gemak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moest je vandaan komen dan?
En niks mis met een beetje nat toch
Ging je chill0n met mens0n?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Delft, daar voel ik mij als Johannes Vermeer nou eenmaal op mijn gemak.
Thuisbezorgdquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet naar de AH maar geen zin.
Wat nu?
Croutons, van die luchtige broodbolletjes. Cup-a-Soup, blikje champignon of rundvleesragout en een potje witte bonen in tomatensaus.quote:
Lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Croutons, van die luchtige broodbolletjes. Cup-a-Soup, blikje champignon of rundvleesragout en een potje witte bonen in tomatensaus.
Oh, en een doos Cornetto's
Ik heb ook een schnitzel liggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg nu het idee dat jij alleen maar half vloeibare shit eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |