Ze versturen pas over drie wekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.nbcuniversalst(...)sa_featured-products daar kun je hem halen
je kunt vast ook op de kermis iets laten makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze versturen pas over drie wekenIs dit 2014?
Hoppa. Helft 3/4e van de prijs, vanuit UK en met knappe verzendtijd. (en je eigen naam erbij zonder meerprijs)quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze versturen pas over drie wekenIs dit 2014?
12 euro verzendkosten wel. Maar misschien meteen een aantal. Gelijk handig voor verjaardagenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoppa. Helft 3/4e van de prijs, vanuit UK en met knappe verzendtijd. (en je eigen naam erbij zonder meerprijs)
NBC
Verzendkosten is 8 euro. + 5 euro per mok daarna.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Oh lol verzendkosten is per stuk! Afzetters
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Brinkytinky het volgende:
Middag! Nieuw hier en ontken niet dat ik gezocht heb op fora waar Suits fans schuilen .
Ik heb onlangs een bulk aan mokken besteld die voorkwamen in de aflevering 9 van seizoen 3 en heb er een boel aan vrienden kunnen geven/verkopen maar heb er nog een stuk of 15 over.
Betreft deze mok: http://www.nbcuniversalst(...)/detail.php?p=465806
Weet niet of dit mag en of jullie hier kwade wil achter zien, dan mag deze post namelijk verwijderd worden.
Ik hoef er geen winst op te maken en verkoop ze dus voor $15 en de verzendkosten zijn voor jou
PM of mail me op brinkytinky@gmail.com als je er 1 wilt en we regelen het wel.
Ajuu!
Ik vond zoals hij geïntroduceerd werd veel toffer. Gewoon een cutthroat lawyer, die graag wilde claimen dat hij iemand zo hard ondervraagd had dat hij een hardaanval kreeg. Nu is het alleen maar degene die rare trekjes heeft en met regelmaat iets verkloot zodat Harvey het moet fixen en ondertussen Harvey alleen maar probeert te pleasen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt, vind ik ook. Als hij de boel loopt te ownen is zoveel beter dan als harvey weer 1 van zijn standaard 'jij hebt dit mapje met papiertjes, hier heb je die van mij, en nu sta ik weer een stapje boven jou'...
Godverdomme deze Louis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:47 schreef CrashO het volgende:
Goede mid-finale![]()
![]()
Benieuwd hoe dit gaat uitpakken
Fucking held![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was wel echt een geniale scene! Beter dan die lieve zoete Louis. Maar ik schrok toch ook wel van die woede uitbarsting. Eerst tegen Donna, toen tegen Jessica... Jammer dat het nou wachten word..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:47 schreef CrashO het volgende:
Goede mid-finale![]()
![]()
Benieuwd hoe dit gaat uitpakken
Fucking held![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mja als er hard te maken valt dat ze van de situatie op de hoogte was, dan maakt dat weinig uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef De-Hamster het volgende:
Haha, wel vreemd dat hij er nu zo snel achter kwam terwijl er al zoveel hints zijn geweest.
Ik zie Jessica hem nog wel counteren dat ze Mike ontslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |