wat heb jij op?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toch voel ik mij de morele winnaar en ben ik blij met de steun van bijna de gehele COS.
Geen dank, het was een verrassende sub-soap binnen die hoofd-soapquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toch voel ik mij de morele winnaar en ben ik blij met de steun van bijna de gehele COS.
Het gaat ook om het benadrukken van hypocrisie en groepsgedrag. Voor de rest is het maar onschuldig gegein.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was het met je eens over de hypocrisie. Die snollen en sletten tt's hoeven van mij niet zo.
Maar zo saai, elke dag hetzelfde.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het gaat ook om het benadrukken van hypocrisie en groepsgedrag. Voor de rest is het maar onschuldig gegein.
traagschuimquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef mootie het volgende:
Steun, gemaakt van schuimbubbels is niet echt geweldig heb ik me laten vertellen.
Tenzij traagschuim.
Ooooeh traagschuim.
daarom ook gewoon steeds vaker de cos ontvluchtenquote:
Sja dat is met iedereenquote:
Ik bedoelde de trollacties van Joezi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom ook gewoon steeds vaker de cos ontvluchten
Goede subcategorie, traagschuim.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
traagschuim![]()
ik kan het niet meer zien
Troll-actie? Proberen Cc te outsmarten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de trollacties van Joezi.
ooh, nou ik vind de cos steeds lastiger te verhapstukken met die vlokken traagschuim steedsquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de trollacties van Joezi.
aaah toch nog een beetje steun van je, thnxquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Jian het volgende:
Ah Joez, trek het je niet aan, gewoon korte broek weer omhoog en hup die COS weer in, pak ze
Doorgeschoten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan jij toch gewoon van die akker van je plukken?!
Ik zit er sinds kort ook weer in, maar jij niet lang meer als je zo doorgaat met trollen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja dat is met iedereenEn ik zit pas sinds kort weer af en toe in de COS, heb nog een paar leuke onschuldige acties in petto
Voeg eens daad bij woord! En kom dan niet met: Da Cos wasn't the same without you!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit er sinds kort ook weer in, maar jij niet lang meer als je zo doorgaat met trollen.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zet eens daad bij je woord! En kom dan niet met: Da Cos wasn't the same without you!!
En verbeterd met een d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had al verbetert, en Nederlands is met een hoofdletter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |