"Mocht", die gaat echt wel weg voor de transfermarkt sluit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Botteghin weggaan, is de rekensom heel simpel. Op naar Cambuur voor Etienne Reijnen!
Ik denk dat ze met hem afspreken om te wachten tot de winterstop en hem dan naar Feyenoord laten gaan. Dan kan hij gewoon europees voetbal spelen en alsnog naar Feyenoord, is hij nog goedkoper ook voor Feyenoord en heeft Groningen nog even de tijd om naar een goede vervanger te zoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef detulp050 het volgende:
[..]
"Mocht", die gaat echt wel weg voor de transfermarkt sluit.
Terwijl er toch geld zat zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Mag toch hopen dat er nog wat fatsoenlijke spelers gehaald gaan worden, alle steunpilaren zijn zo goed als weg
Hopelijk hebben ze niet teveel betaald voor Jesper Drostquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl er toch geld zat zou moeten zijn.
Ook jammer dat ze geen flinke transfersom hebben ontvangen voor NickGod.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze niet teveel betaald voor Jesper Drost
Leuke basiself maar in de breedte is het echt behelpen.quote:Padt
Van der Vlag
Kappelhof
Van der Laan
Tamata
Linssen
Payne
Botteghin
Burnet
Hateboer
Rusnak
Drost
Van Nieff
Tibbling
Hiariej
Antonia
Linssen
Mahi
Hoesen
Islamovic
De Leeuw
Bacuna
Liever groeibriljantjes zoals Botteghin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, FC Groningen durft alleen te investeren in (aanvallende) middenvelders en aanvallers. Ze durven nooit de portemonnee te trekken voor een 'goede' verdediger.
Het is nu 2015 en hij heeft nog maar een jaar tot zijn contract afloopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever groeibriljantjes zoals Botteghin.
Ja dat snap ik maar Groningen kan beter dat soort spelers halen die zich dan ontwikkelen dan diep in de buidel te tasten voor een quasi-topper.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nu 2015 en hij heeft nog maar een jaar tot zijn contract afloopt.
Maar je boekt weinig winst op zo'n speler. Als ik eerlijk ben zijn er nu niet veel spelers die FC Groningen voor een mooie prijs kan verkopen. Het geld komt niet uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar Groningen kan beter dat soort spelers halen die zich dan ontwikkelen dan diep in de buidel te tasten voor een quasi-topper.
Jammer dat je geen waarde hecht aan de privacy van Rickazio.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie FC Groningen-supporters voor dit topic.
Leuk om de spot te drijven met iemand met een geestelijke en fysieke beperking.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie FC Groningen-supporters voor dit topic.
Dat is dus precies wat de politie wil, onrust creëeren. Helaas hebben de meeste 'fanatieke' supporters dat niet doorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:12 schreef joppie_saus het volgende:
FC Groningen - FC Twente gaat zondag niet door.
Massaal naar de Grote Markt dan maar, moeten die slapkakkers alsnog aan het werk.
Nee, want met Botteghin had het wel goed gekomen. Wat een intens kortzichtige opmerking weer, allemachtig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn joh, weer zo'n vertegenwoordiger in de Europa League die met een gemankeerd elftal begint.
Wat is de transfersom?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:38 schreef H.FR het volgende:
Voor dat geld heb je 4 nieuwe Botteghins. Tel uit je winst.
Slim, je standpunt baseren op 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef bianconeri het volgende:
Botteghin toch zwaar overschat de hele tijd, zag hem alleen al dom doen bij de JC schaal
Ach Ajacied, als er iemand kortzichtig is hier, ben jij t wel, met je oneindige stroom positieve berichten over Ajax. Nee gast, Botteghin is de zoveelste basisspelers die vertrekt uit het elftal dat Europa bereikte. Dat heet een kaalslag en kan de kansen van groningen om wat punten te scoren in de EL allesbehalve goed doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want met Botteghin had het wel goed gekomen. Wat een intens kortzichtige opmerking weer, allemachtig.
Hmmm okequote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er 2.5 miljoen betaald.
http://www.fyens.dk/sport(...)gen-/artikel/2763710quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:23 schreef Groby het volgende:
Botteghin weg en Reijnen als vervanger. Hahahahaha godverdomme.
Botteghin is zo zwaar overschat....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Ajacied, als er iemand kortzichtig is hier, ben jij t wel, met je oneindige stroom positieve berichten over Ajax. Nee gast, Botteghin is de zoveelste basisspelers die vertrekt uit het elftal dat Europa bereikte. Dat heet een kaalslag en kan de kansen van groningen om wat punten te scoren in de EL allesbehalve goed doen.
Dat is nou juist mn punt niet. Het is het zoveelste onderdeel van een elftal dat de EL haalde dat wegvalt. T gaat erom dat t geheel steeds verder is afgebrokkeld nog voordat men Europees heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Botteghin is zo zwaar overschat....
Goed punt want ik vind dat ze aardig hebben ingeboet qua slagkracht of ik moet een of ander geweldige speler uit de jeugd bij hun over het hoofd hebben gezien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben benieuwd hoe Groningen 2 wedstrijden per week gaat spelen (Europese campagne), of ze dat wel aankunnen eigenlijk
Prima.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen heeft een drukke maand voor de boeg.
7 officiële wedstrijden in 1 maand tijd.
Zoveelste oud-Ajacied die naar het Noorden gaat. Nog even het FC Groningen wordt een tweede AZ (die indertijd ook veel oud-Ajacieden over de vloer hadden. Van spelers tot trainers)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef Catch22- het volgende:
Goede om er bij te hebben. Heeft ervaring, fysiek en kan voetballen. Alleen niet zo rap.
Dus? Voor de FC is het een goede toevoeging imoquote:Op maandag 14 september 2015 00:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zoveelste oud-Ajacied die naar het Noorden gaat. Nog even het FC Groningen wordt een tweede AZ (die indertijd ook veel oud-Ajacieden over de vloer hadden. Van spelers tot trainers)
Inderdaad, lekker belangrijk.quote:Op maandag 14 september 2015 11:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dus? Voor de FC is het een goede toevoeging imo
Ja precies, achterin niet te veel steken laten vallen. Marseille heeft namelijk veel kwaliteit voorin (Batshuayi, Ocampos, Alessandrini en Cabella). Middenveld is hun zwakste punt dus daar moeten we ze pakken.quote:Op maandag 14 september 2015 12:42 schreef Karrs het volgende:
Geen. Dus kan het alleen maar meevallen.
Ik hoop dat ze frank en vrij spelen, zonder druk.
Maduro - Drost - Tibblingquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:51 schreef TvhN het volgende:
Kappelhof rechtsback, Reijnen in het centrum. Morgen dus een kansloze nederlaag.
Wat een mafkees.
Drost heeft nog geen fuck laten zien. En geen Mahi.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maduro - Drost - Tibbling
Linssen - Hoesen - Rusnak
De Leeuw terecht niet in de basis, maar op de tribune is imo overdreven.
Qua resultaat doet-ie het gewoon goed.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mennega @JanMennega
FC Groningen en Erwin vd Looi zijn in gesprek over contractverlenging. Beide partijen hebben intentie met elkaar verder te gaan.
[ afbeelding ]
Ja, als je kijkt naar punten en de bekerwinst.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:38 schreef TvhN het volgende:
[..]
Qua resultaat doet-ie het gewoon goed.
Het afbraakvoetbal wordt inmiddels al door vele mensen uitgekotst. Zeker met deze selectie zou je wel aanvallender voetbal mogen verwachten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:38 schreef TvhN het volgende:
[..]
Qua resultaat doet-ie het gewoon goed.
Schaam je.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:23 schreef KingRoland het volgende:
Ggmm, johannes, pax en ik zullen vd looi heel erg missen
Ik heb op professionele wijze een plaatje in elkaar gezet zodat we hem kunnen gedenkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 07:23 schreef KingRoland het volgende:
Ggmm, johannes, pax en ik zullen vd looi heel erg missen
Patrick Kluivertquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze bij Groningen al een nieuwe trainer op oog, Pax?
Ik heb nog niks concreets gehoord.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze bij Groningen al een nieuwe trainer op oog, Pax?
Hebben ze in Groningen al Facebook?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog niks concreets gehoord.
Op facebook zie ik mensen hopen op Erwin Koeman of Henk de Jong
Maar facebooklui neem ik niet serieus
We wachten met smart op de terugkeer van Robbenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het wel goed komt met Groningen
Oh.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er staat eerst nog een uitwedstrijd op het programma bij oud-trainer Ron Jans
Het is hier erg modern, kom eens langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze in Groningen al Facebook?
Wel een beetje een dorpspastoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Groenendijk lijkt mij de perfecte opvolger. Keurige man, goede voetbalvisie en in de Euroborg zal hij weer zijn wedstrijden op echt gras kunnen aansturen
Gaan we dan samen de koffer in?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is hier erg modern, kom eens langs zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |